Παρασκευή 29 Απριλίου 2022

Τώρα καταλαβαίνετε τι να ζητήσετε από τον Θεό...

Ζήτησα από τον Θεό
να αφαιρέσει την υπερηφάνειά μου και ο Θεός μου απάντησε: - Όχι! Η υπερηφάνεια δεν απομακρύνεται, εγκαταλείπεται.
Ζήτησα από τον Θεό να μου δώσει υπομονή και ο Θεός απάντησε:
- Όχι! Η υπομονή δεν δίνεται, αλλά αποκτάται σε δοκιμασίες .
Ζήτησα από τον Θεό να μου δώσει ευτυχία και ο Θεός είπε:
- Όχι! Μια ευλογία δίνεται και εξαρτάται από το εάν θα είστε ευτυχισμένος ή όχι.
Ζήτησα από τον Θεό να με σώσει από τον πόνο και ο Θεός είπε:
- Όχι! Η υπομονή βοηθά να θυμηθείς τον Θεό και να πλησιάσει σε αυτόν.
Ζήτησα τη δύναμη και ο Θεός μου έστειλε δοκιμές για να με συγκινήσουν.
Ζήτησα τη σοφία και ο Θεός μου έστειλε προβλήματα για να μάθω να τα λύνω.
Ζήτησα από τον Θεό να με διδάξει πώς να αγαπώ τους ανθρώπους όπως ακριβώς με αγαπά.
«Τώρα καταλαβαίνετε τι να ζητήσετε», απάντησε ο Θεός και μου έστειλε ανθρώπους που χρειαζόταν τη βοήθειά μου.
Δεν έλαβα τίποτα από αυτό που ήθελα, αλλά πήρα όλα όσα χρειαζόμουν...

Τα θυμάσαι τα αδέρφια σου;

Έχουμε να γράψουμε ιστορία ακόμη...