Τρίτη 26 Απριλίου 2022

Γραμμές αγνώστου προελεύσεως

Συνηθίζω να κοιτάζω συχνά τον ουρανό.
Με κάθε ευκαιρία.Ίσως και περισσότερο,
απ' ότι κοιτάζω το κινητό.
Το νούμερο μου το έχουν πολύ λίγα άτομα
και αυτοί μου κάνουν παράπονα
πως δεν το σηκώνω.
Το κινητό θα το πετούσα ευχαρίστως
αλλά την επαφή με την ομορφιά του ουρανού
δύσκολα θα την άλλαζα.
Αυτοί που βλέπουν συχνά άνωθεν
θα καταλαβαίνουν τι εννοώ.
Όταν ο καιρός φτιάχνει,
εμφανίζονται όλες αυτές οι γραμμές.
Έτσι και σήμερα.
Γραμμές που δεν χάνονται.
Γραμμές αγνώστου προελεύσεως.
Κάποιοι λένε πως είναι για τον καιρό.
Μου φαίνεται υπερβολικά αφελές
με τους δορυφόρους και τα συστήματα που υπάρχουν
να κάνει τόσα έξοδα ένα κράτος "για τον καιρό".
Κάποιοι άλλοι λένε πως μας ψεκάζουν χημικά.
Όμως κάποιοι άλλοι λένε
πως ζητήθηκε πολλές φορές
να δοθούν στοιχεία για αυτές τις πτήσεις
που γίνονται τόσο συχνά
πάνω από τα κεφάλια μας
και ποτέ δεν δόθηκαν απαντήσεις.
Όταν βλέπω αυτές τις γραμμές
νιώθω σαν κατσαρίδα που την ψεκάζουν.
Πολλοί άνθρωποι γύρω μου,
αναφέρουν πως νιώθουν υποτονικοί
μετά από τους ψεκασμούς.
Η απορία μου πάνω στο θέμα
έχει μείνει για χρόνια αναπάντητη.
Απορώ που ο κόσμος δεν αναζητά απαντήσεις.
Εντέλει σε ποιον ανήκουν οι ουρανοί;
Γιατί επιμένουν να αναφέρουν ως "ψεκασμένο"
κάποιον που κοροϊδεύουν,
ενώ οι ίδιοι δεν έχουν απάντηση με στοιχεία;
Μήπως για κάποιους είναι πολύ σημαντικό
να μας κρατούν μακριά από την αναζήτηση
της αλήθειας πάνω στο θέμα;
Χριστός Ανέστη παίδες!

Yannis Bakman

Τα θυμάσαι τα αδέρφια σου;

Έχουμε να γράψουμε ιστορία ακόμη...