Σάββατο 4 Δεκεμβρίου 2021

Χαμός από τις αποκαλύψεις Πολάκη στη Βουλή για το θάνατο εμβολιασμένων από covid και τις εφημερίες

Χαμός από τις αποκαλύψεις Πολάκη στη Βουλή για το θάνατο εμβολιασμένων από covid και τις εφημερίες

Ο Π. Πολάκης ξεκαθαρίζοντας από την αρχή της ομιλίας του πως απευθύνεται σε κάθε Ελληνίδα και Έλληνα, σε κάθε εργαζόμενο/νη και όχι στον κ. Πλεύρη, εξαπέλυσε σφοδρή επίθεση στη κυβέρνηση της ΝΔ τόσο για τη συνολική διαχείριση της πανδημίας όσο και για την τροπολογία που κατέθεσε σχετικά με τον υποχρεωτικό εμβολιασμό ατόμων άνω των 60 ετών με την ταυτόχρονη θέσπιση του προστίμου των 100€.

Ο Πολάκης επικαλούμενος τα στοιχεία των Τσιόδρα και ΕΟΔΥ ανέφερε ότι κατά το διάστημα 10/10 ως 7/11 είχαμε 346 θανάτους πλήρως εμβολιασμένων σε σύνολο 1118, δηλαδή ένα ποσοστό 30,9%.

Στο υπόλοιπο 69,1% λογικά ένα μέρος αφορά και εμβολιασμένους με την πρώτη δόση.

Η επίκληση των στοιχείων από τον κ. Πολάκη προκάλεσε την αντίδραση του υπουργού υγείας, με τον Κρητικό βουλευτή να του απαντά:

"Άσε το μήνυμα Πλεύρη, μη μου μιλάς εμένα έτσι. Εγώ έχω σώσει χιλιάδες ανθρώπους στη ζωή μου. Δε θα μου λες εμένα ιστορίες, εδώ έχετε μια καταστροφική διαχείριση [...] Συνεχίζετε να κοπανάτε την κεφαλή σας στον τοίχο και κόβε τις μπούρδες".

Χαρακτηριστική όμως και η αναφορά του πρώην υπουργού ότι ιατροί διαφορετικών ειδικοτήτων καλούνται να καλύψουν κενά εφημεριών σε κλινικές Covid.

Επίσης ζήτησε να έρθουν 15-20000 επιπλέον δόσεις μονοκλωνικών ανοίγοντας πραγματικά κρεβάτια ΜΕΘ. 

http://www.freepen.gr/2021/12/covid.html

Τα θυμάσαι τα αδέρφια σου;

Έχουμε να γράψουμε ιστορία ακόμη...