Δευτέρα 10 Μαΐου 2021

Ένας από τους Αθωνίτες ασκητές ανακάλυψε στο ιερό βουνό, τον περίφημο Πατέρα Σεραφείμ, που του είπε το εξής

Ένας από τους Αθωνίτες ασκητές ανακάλυψε στο ιερό βουνό, τον περίφημο Πατέρα Σεραφείμ, που του είπε το εξής: «Ο λόγος για την είσοδό μου στο μοναχισμό ήταν το όραμα ενός ονείρου για τη μοίρα των αμαρτωλών πέρα από τον τάφο. Μετά από μια δίμηνη ασθένεια, ήμουν πολύ εξαντλημένος. Σε αυτήν την κατάσταση, είδα δύο νέους να έρχονται σε μένα. Με πήραν από τα χέρια μου και είπαν:

- Ακολουθήστε μας!

Δεν αισθανόμουν άρρωστος, σηκώθηκα, κοίταξα πίσω στο κρεβάτι μου και είδα ότι το σώμα μου ήταν ξαπλωμένο ήσυχα στο κρεβάτι. Τότε συνειδητοποίησα ότι είχα αφήσει τη γήινη ζωή και έπρεπε να εμφανιστώ στη μεταθανάτια ζωή. Στο πρόσωπο των νέων, αναγνώρισα τους Αγγέλους, με τους οποίους πήγα. Μου έδειξαν φλογερά μέρη βασανισμού. άκουσα τις κραυγές των πασχόντων εκεί. Οι άγγελοι, δείχνοντάς μου τις αμαρτίες μου πρόσθεσαν:

- Εάν δεν εγκαταλείψετε τις συνήθειες της αμαρτωλής ζωής σας, τότε αυτός είναι ο τόπος τιμωρίας σας!

Μετά από αυτό, ένας από τους Αγγέλους έπιασε έναν άνδρα από τη φλόγα, ο οποίος ήταν τόσο μαύρος όσο ο άνθρακας, όλος καμένος και δεμένος από το κεφάλι μέχρι τα δάχτυλα. Τότε οι δύο Άγγελοι πλησίασαν τον πάσχοντα, αφαίρεσαν τα δεσμά από αυτόν - και μαζί τους εξαφανίστηκε όλη η μαυρίλα του: έγινε καθαρός και λαμπερός σαν Άγγελος. Τότε οι Άγγελοι τον έντυσαν σε μια λαμπερή ρόμπα σαν φως.

«Τι σημαίνει αυτή η αλλαγή αυτού του ατόμου;» Αποφάσισα να ρωτήσω τους Αγγέλους.

«Αυτή είναι μια αμαρτωλή ψυχή», απάντησε οι Άγγελοι, «έχοντας απαλλαγεί από τον Θεό για τις αμαρτίες του, θα έπρεπε να είχε καεί αιώνια σε αυτήν τη φλόγα. Εν τω μεταξύ, οι γονείς αυτής της ψυχής έδωσαν πολλές ελεημοσύνες, κάνανε συχνά εορτασμούς σε λειτουργίες, έστειλαν αιτήματα και για χάρη των γονικών προσευχών και προσευχών του Αγίου. Στην εκκλησία, ο Θεός έχει έλεος, και στην αμαρτωλή ψυχή έχει δοθεί τέλεια συγχώρεση. Έχει ελευθερωθεί από αιώνιο μαρτύριο και τώρα θα εμφανιστεί μπροστά στο πρόσωπο του Κυρίου της και θα χαρεί με όλους τους αγίους Του.

Όταν τελείωσε το όραμα, ήρθα στον εαυτό μου και τι είδα; Στέκονταν γύρω μου και φώναζαν, προετοιμάζοντας το σώμα μου για ταφή »(« The Wanderer », 1862, Μάιος)

πηγή 

Τα θυμάσαι τα αδέρφια σου;

Έχουμε να γράψουμε ιστορία ακόμη...