Δευτέρα 29 Σεπτεμβρίου 2014

Ζω από θαύμα.

Ο Θεός είναι πάντα δίπλα μου, σε όλους μας, αρκεί να το καταλάβουμε εμείς.

Η Ειρήνη Μερκούρη σε συνέντευξή της μίλησε για την περιπέτεια της υγείας της...
και εξομολογήθηκε πόσο ευτυχισμένη νιώθει που κατάφερε και έζησε.

«Ζω από θαύμα και το απολαμβάνω. Ο Θεός είναι πάντα δίπλα μου, σε όλους μας, αρκεί να το καταλάβουμε εμείς.

Πάντα ήμουν συνειδητοποιημένη ότι αύριο μπορεί να μην υπάρχουμε ή και τώρα. απλά τώρα είμαι λίγο παραπάνω. Εγώ δεν είμαι καμένη. Δεν είναι παράνοια να μιλάς για το Θεό, δεν είναι τρέλα, δεν είναι λάθος, είναι το μόνο σωστό που ο άνθρωπος μπορεί να δώσει στον δημιουργό του.


Είναι το λιγότερο που μπορούσα να δώσω στο Θεό την ομολογία μου, σύμφωνα με εκείνο που μου έδωσε Αυτός, την υγεία μου», δήλωσε στην εκπομπή «Αποκαλυπτικά».

http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/

Τα θυμάσαι τα αδέρφια σου;

Έχουμε να γράψουμε ιστορία ακόμη...