Παρασκευή 20 Μαΐου 2022

Μαρτυρία μακαριστής Άννα Συνοδινού

Όταν ήμουν στην κορυφή της καριέρας μου,με επισκέφτηκε η επάρατη νόσος του καρκίνου.
Η ζωή μου ήταν χειρότερη και από κόλαση.
Πήγα τελικά στην καλύτερη κλινική στην Αγγλία και με εξέτασε ένας γιατρός Εβραίος.
Μου είπε δεν έχω κάποιο φάρμακο να σου δώσω.
Το υπέρτατο φάρμακο το έχετε εσείς οι Χριστιανοί στα χέρια σας, οι Ορθόδοξοι,
αλλά δεν του δίνετε καθόλου σημασία
είναι εκείνο που τρώτε και πίνετε από ένα κοινό ποτήριο
εκεί στους Ναούς που κάνετε τη λατρεία σας.
Έχω δει πολλά θαυμαστά από αυτό.
Γιατί δεν πας να δοκιμάσεις είμαι σίγουρος ότι με αυτό θα γίνεις καλά.
Ξαναλέω ο Μεγαλοπτυχιουχος γιατρός αυτός ήταν Εβραίος. Γύρισα στην Ελλάδα
και εξομολογήθηκα σε έναν πνευματικό και με την ευλογία του κοινωνουσα τακτικά.
Ο καρκίνος από τις πρώτες φορές που κοινώνησα εξομολογημένη
εξαφανίστηκε και είμαι καλά εδώ και 30 χρόνια.

Τα θυμάσαι τα αδέρφια σου;

Έχουμε να γράψουμε ιστορία ακόμη...