Κυριακή 29 Μαΐου 2022

Γέροντας Αμβρόσιος Λάζαρης: «Ερεύνησε και θα μου πεις, μέσα στους δέκα Έλληνες πόσοι είναι οι σωστοί»

Να καθαρίσεις μέσα σου, γιατί δεν ξέρεις τι έχεις.

Αν δεν κατορθώσεις από τώρα να καθαρίσεις, εκείνη την ώρα δεν θα μπορέσεις.
Για βάλε αρχή να ξεριζώσεις τα πάθη σου… Δεν θα ξυπνήσεις, δεν θα κάνεις.

Τα λέμε τώρα και σε λίγο πάνε στον άνεμο τα λόγια τα δικά μου.

Μερικοί από εμάς ξέρεις τι λένε από μέσα τους; «Μην ακούς αυτά που λέει αυτός, παραμυθάς είναι».

Ήρθε μια φορά ένα ζευγάρι από την Ανατολική Θράκη, από την Αδριανούπολη. Ποιος τους έστειλε; Ο άνδρας ήταν ογδόντα χρονών. Και καθόμασταν εκεί πέρα και αρχίσαμε μια κουβέντα πάνω στα θέματα αυτά.

Αφού πέρασε μία ώρα και ενώ του έκανα κατήχηση και είπα πού θα καταλήξει και πώς πρέπει να βρει τον δρόμο για να διορθώσει κάποια κατάσταση, γυρίζει και μου κάνει:

– Τι είναι αυτά που μου λες, βρε σαχλαμάρα; Αυτές τις βλακείες πού τις έμαθες και μου τις λες;

Ογδόντα χρονών άνθρωπος!

Πού να πάρει χαμπάρι αυτός; Τα λόγια μου τα πέταξε στον λάκκο.

Σ’ αυτή τη μοίρα είμαστε τα δύο τρίτα των Ελλήνων.

Ερεύνησε και θα μου πεις, μέσα στους δέκα Έλληνες πόσοι είναι οι σωστοί.

Εύχομαι από καρδιάς, παιδιά μου, εμείς εδώ που είμαστε να βρεθούμε έτοιμοι, σε καλή κατάσταση, μαζί με τον Χριστό μας, για να μη χάσουμε την αιώνιο ζωή.

Από το βιβλίο της Ι. Μ. Δαδίου Παναγία η Γαυριώτισσα, «Γέρων Αμβρόσιος Λάζαρης, Ο πνευματικός της Μονής Δαδίου, Ο επιστήθιος φίλος του αγίου Πορφυρίου», των εκδόσεων Άθως. Κείμενα Μιχάλης Λεβέντης.

pemptousia

https://simeiakairwn.wordpress.com

Τα θυμάσαι τα αδέρφια σου;

Έχουμε να γράψουμε ιστορία ακόμη...