Παρασκευή 27 Μαΐου 2022

Παρατείνεται και σήμερα η ζωή μας. Κάτι να κερδίσουμε πριν σχολάσει το πανηγύρι

Είδαμε και σήμερα τον ήλιο. Είμαστε και σήμερα στη ζωή. Δόξα Σοι ο Θεός! Σηκωθήκαμε από τον ύπνο, έχουμε τον αέρα, τον ήλιο, τ' αγαθά του Θεού! Παρατείνεται και σήμερα η ζωή μας. Κάτι να κερδίσουμε πριν σχολάσει το πανηγύρι, κάτι να ψωνίσουμε, κάτι να προσθέσουμε στον πλούτο της ψυχής μας.
Και τί άλλο; Τη Βασιλεία του Θεού που βιάζεται. Όλα τ' άλλα θα λογιστούν φθαρτά και πρόσκαιρα.
Όσιος Παναής της Λύσης.

Όταν είναι κανείς άδειος απ'τον Χριστό,τότε έρχονται χίλια δύο άλλα και τον γεμίζουν: ζήλειες, μίση ,ανία, μελαγχολία, αντίδραση, κοσμικό φρόνημα, κοσμικές χαρές.
Προσπαθήστε να γεμίσετε την ψυχή σας με τον Χριστό, για να μην την έχετε άδεια. Η ψυχή μας μοιάζει με μια δεξαμενή γεμάτη νερό.
Αν το νερό το ρίξεις προς τα λουλούδια, δηλαδή τις αρετές, το δρόμο του καλού, θα ζεις την αληθινή χαρά και θ' ατροφήσουν οι κακίες, τ' αγκάθια. Αν, όμως, ρίξεις το νερό προς τα αγκάθια, αυτά θ'αναπτυχθούν και θα σε πνίξουν και θα μαραθούν όλα τα λουλούδια...
Όσιος Πορφύριος Καυσοκαλυβίτης

ΒΟΗΘΗΣΕ ΜΕ ΚΥΡΙΕ
Την ώρα του πάθους,γιατί σκοτίζεται ο νους μου.
Την ώρα του πειρασμού,γιατί παραλύει η θέλησή μου.
Την ώρα του πόνου,γιατί καίγονται τα σωθικά μου.
Την ώρα του ενθουσιασμού,γιατί δεν ελέγχω τις απόψεις μου.
Την ώρα της απελπισίας,γιατί νομίζω πως χάνεται το παν.
Την ώρα του θυμού,γιατί δεν ξέρω τι κάνω.
Την ώρα της αδυναμίας,γιατί μπορώ να πουληθώ και στο διάβολο.
Την ώρα του φόβου,γιατί τα έχω χαμένα.
Την ώρα της χαράς,γιατί μπορεί να μην αντέξω στο βάρος της. Την ώρα της αγάπης,για να είναι γνήσια.
Γίνε, Κύριε,φωτισμός μου και αντιλήπτωρ μου στις μεγάλες,τις μοναδικές ώρες
της ζωής μου.

«Στη Δευτέρα Παρουσία θα παρουσιαστούν άνθρωποι, στους οποίους έχουμε προσφέρει αγάπη έμπρακτη.Και θα πουν στον Κύριο:
“Αυτός μου έδωσε να φάω, αυτός με σκέπασε, αυτός με συγχώρεσε, αυτός μου έδειξε την πόρτα της εκκλησίας, αυτός με έφερε κοντά Σου. Κάνε τον ό,τι νομίζεις”.
Αυτή η αγάπη, η έμπρακτη, η διφυής, που απευθύνεται στη ψυχή και στο σώμα του ανθρώπου, θα σταθεί πρεσβευτής για τον καθένα μας μπροστά στον Εύσπλαχνo Πλάστη.
Και η Παναγία τότε, όπως λέει η παράδοση, θα σηκώσει τα χέρια Της και θα παρακαλέσει, για τελευταία φορά, τον φιλάνθρωπο Χριστό, να συγχωρήσει όλους τους ανθρώπους».
Αρχιμανδρίτης Ανανίας Κουστένης
 

Τα θυμάσαι τα αδέρφια σου;

Έχουμε να γράψουμε ιστορία ακόμη...