Δευτέρα 10 Ιανουαρίου 2022

Mια συζήτηση με τον Θεό για ένα άτομο είναι πολύ πιο χρήσιμη από μια συζήτηση με έναν άνθρωπο για τον Θεό


Όλα είναι στα χέρια του Θεού. Και η προσευχή μπορεί να κάνει τόσα πολλά! Έχω επανειλημμένα παρατηρήσει στη ζωή μου ότι μια συζήτηση με τον Θεό για ένα άτομο είναι πολύ πιο χρήσιμη από μια συζήτηση με έναν άνθρωπο για τον Θεό.
Αρχιμανδρίτης Σάββα (Μαζούκο)

Κάποιος γέροντας έγραψε σε ένα χαρτάκι: Μην κρείνετε, ίνα μη κρειθήτε...
Το έγραψε επίτηδες ορθογραφικά λάθος και το έδωσε στον υποτακτικό του, για να εφαρμόσει αυτήν την εντολή του Ευαγγελίου.
Πήρε ο υποτακτικός το χαρτάκι, το διάβασε και λέει στον γέροντά του:
- Γέροντα, έκανες ορθογραφικά λάθη...
- Τι λέει παιδί μου το χαρτάκι; Μην κρίνεις...
- Λάθος είναι!
- Δεν το είπε παιδί μου αυτό ο Χριστός μας;
- Έτσι το είπε, αλλά όχι με αυτήν την ορθογραφία...
- Εφάρμοσε παιδί μου την εντολή όπως την έγραψα - μην κρίνεις κανέναν... - και όταν το εφαρμόσεις, έλα τότε να σε διορθώσω τα ορθογραφικά λάθη στο χαρτάκι!
Τότε κατάλαβε ο υποτακτικός, ότι ο γέροντάς του το έγραψε επίτηδες λάθος για να τον ταπεινώσει...
Αυτό το γεγονός έγινε αιτία, να προοδεύσει πολύ στα πνευματικά ο υποτακτικός, διότι εφάρμοζε την εντολή του Ευαγγελίου και δεν έκρινε κανέναν...
Γέροντας Εφραίμ Σκήτης Αγίου Ανδρέα

Αν δεν έχεις την ικανότητα να δώσεις αγάπη, οι άνθρωποι δεν θα σε αποδέχονται και θα είναι ανελέητοι μαζί σου, όσο και χαρισματούχος να είσαι.

πάτερ Νικολόζι

Τα θυμάσαι τα αδέρφια σου;

Έχουμε να γράψουμε ιστορία ακόμη...