Σάββατο 29 Φεβρουαρίου 2020

Η πρόρρηση του Γέροντα Φιλόθεου Ζερβάκου στον Μητρ. Λεμεσού Αθανάσιο που επαληθεύτηκε!

*Από το νέο βιβλίο: «Γνωριμία με τον Όσιο Γέροντα Φιλόθεο Ζερβάκο» (ΤΟΜΟΣ Α’)

… Στις 20 Οκτωβρίου του 1979, πήγα στον Όσιο Γέροντα Φιλόθεο Ζερβάκο για να εξομολογηθώ και να λάβω τις τελευταίες ευχές του… Μετά την εξομολόγηση και την συγχωρητική ευχή, μου λέγει:

«Να σου δώσω κάτι ως ευλογία να με θυμάσαι».

Ψάχνοντας στα συρτάρια του βρήκε μία μικρή πλαστική στρογγυλή εικόνα του Αγίου Νίκωνος του μετανοείτε, και αφού μου την έδωσε, μου είπε:

«Πάρε αυτό το εγκόλπιο και να κηρύττεις μετάνοια».

Τότε εγώ αμήχανα τον ρώτησα:

«Που θα κηρύττω μετάνοια, Γέροντα, αφού θα πάω να μείνω για πάντα στο Άγιον Όρος;»

Με άκουσε ο Γέροντας και μου λέει σοβαρά και επιβλητικά:

«Μετά τα τριάκοντα».

Πήρα την εικόνα καθώς και μία άλλη χάρτινη του αγίου Νεκταρίου και έφυγα χωρίς να πω πουθενά τα λεχθέντα προς αποφυγή σχολίων.

Ξέχασα συν τω χρόνω το γεγονός. Όμως, όταν σε ηλικία 34 χρόνων κατ’ εντολήν του αειμνήστου γέροντος μου επέστρεψα στην Κύπρο και έφερα και τα προσωπικά μου πράγματα τότε ξαναείδα το «εγκόλπιο» και θυμήθηκα τα λόγια του οσιωτάτου Πατρός. Σήμερα δε, όπου χάριτι και απείρω συγκαταβάσει Χριστού, ευρίσκομαι επίσκοπος της Εκκλησίας Αυτού, συνεχώς ενθυμούμαι το εγκόλπιο που πριν 31 χρόνια μου έδωσε ο άγιος γέροντας και την προτροπή του «να κηρύττεις μετάνοια», «μετά τα τριάκοντα», πράγμα που επαληθεύτηκε πλήρως πάρα τα αρχικά μου σχέδια και πόθους…

Ταίς του οσίου και Θεοφόρου Πατρός ημών Φιλοθέου πρεσβείες Κύριε Ιησού Χριστέ σώσον τας ψυχάς ημών. Αμήν.

(Απόσπασμα επιστολής του Μητροπολίτη Λεμεσού κ. Αθανασίου προς τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Παροναξίας κ. Καλλίνικο με ημερομηνία 25ης Μαϊου 2010).
ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΒΙΒΛΙΟ ΔΕΙΤΕ: ⇒ ΕΔΩ
https://simeiakairwn.wordpress.com 

Τα θυμάσαι τα αδέρφια σου;

Έχουμε να γράψουμε ιστορία ακόμη...