Τετάρτη 22 Φεβρουαρίου 2012

Πάγκαλος, η δωσίλογη μοχθηρία: "Είμαι υπέρ της απώλειας της κυριαρχίας!"



"Η απαίτηση της τρόικας για μόνιμη παρουσία της τρόικας στην Αθήνα «μεταφράστηκε» από πολλούς ως απώλεια εθνικής κυριαρχίας. Μόνο που ο αντιπρόεδρος της ελληνικής κυβέρνησης, δε συμφωνεί!
Το αντίθετο μάλιστα! Ο Θεόδωρος Πάγκαλος, ο αντιπρόεδρος της ελληνικής κυβέρνησης δηλώνει υπέρ της απώλειας κυριαρχίας!

Το είπε ξεκάθαρα σε συνέντευξή του στο γαλλικό ραδιοφωνικό σταθμό Europe 1.

«Είναι μεγάλο πρόβλημα για πολλούς συμπολίτες μου, ίσως για την πλειονότητα, κατανοώ τους άποψή τους. Εγώ όμως είμαι υπέρ του να χάνει κάνεις την κυριαρχία του. Πάντα ήμουν» είπε.

Και συνέχισε λέγοντας πως «πάντα έλεγα ότι είμαι Ευρωπαίος και μάλιστα υπέρ του φεντεραλισμού. Ναι, μπορούμε να το δούμε με εθνικά κριτήρια. Αν ο αντιπρόεδρος της Κομισιόν ήταν Έλληνας, θα ήταν διαφορετική η κατάσταση; Εγώ θα έλεγα όχι. Αν έκανε βέβαια καλά τη δουλειά του...».


Όλα αυτά από τον άνθρωπο που κατέχει τη θέση του αντιπροέδρου της κυβέρνησης, από έναν άνθρωπο που κάποτε κρατούσε τις τύχες της εξωτερικής πολιτικής της χώρας στα χέρια του, όντας υπουργός Εξωτερικών και από εκείνον που μας είπε: 'μαζί τα φάγαμε' "!

πηγη 

Τα θυμάσαι τα αδέρφια σου;

Έχουμε να γράψουμε ιστορία ακόμη...