Δευτέρα 29 Νοεμβρίου 2021

Εύγε πάτερ Γεώργιε

Μπορεί να είναι εικόνα ένα ή περισσότερα άτομα, γένι, άτομα που στέκονται και εσωτερικός χώρος 
Τα όσα  με παρρησία λες,  δείχνεις ότι η ηλιθιότητα δεν έχει καταλάβει το ιερατείο!
 
Γράφει ο πατήρ :
Κάνουμε ράπιντ τεστ κάθε 48 ώρες για να μπορούμε να πάμε σε εξωτερικό χώρο , σε τράπεζα και σε κατάστημα❗
Κάνουμε ράπιντ τεστ 2 φορές την εβδομάδα για να μπορούμε να δουλέψουμε ❗
Είμαστε αποκλεισμένοι από κάθε εσωτερικό χώρο ❗
Παρόλα αυτά ,ως ανεμβολίαστος ακούω από τις ειδήσεις και από κράτος ότι μεταδίδω τον ιό,😂 συμβάλω στην διάρκεια της πανδημίας και κάνω κακό στον κοινωνικό σύνολο 😅‼️
Μα πως γίνετε αυτό 😏❓Αφού όσα τεστ έχω κάνει με βγάζουν αρνητικό , πως κάνω κακό στο κοινωνικό σύνολο ❓Πως μεταδίδω τον ιό αφού δεν έχω τον ιό❓🤔
Ας κάνω το💉 εμβόλιο για να προστατέψω το κοινωνικό σύνολο ❗
Όπα κάτσε , αν το κάνω πάλι νοσώ και μεταδίδω τον ιό ❗
Σε όσα 💉εμβόλια έχω κάνει ( και ας με λένε αρνητη ) ο λόγος ήταν για να αποκτήσω ανοσία... 😉‼️
Κάνω κακό στο κοινωνικό σύνολο επειδή δεν κάνω ένα εμβόλιο που αποδεδειγμένα δεν μου προσφέρει ανοσία 🤔❓
WTF ?????
Υ.Γ.
Είμαι ΥΠΕΡ της κανονικής Επιστήμης , όχι αυτού του παραλογισμού ...
Γιατί να μην ισχύουν τα υποχρεωτικά ράπιντ τέστ ΚΑΙ για τους εμβολιασμένους ???? Αφού έχει αποδειχθεί περίτρανα πως και κολλούν και νοσούν και πεθαίνουν !!! ✍️✍️✍️✍️

 π.Γιωργος Συρμάς

 
πηγή

Τα θυμάσαι τα αδέρφια σου;

Έχουμε να γράψουμε ιστορία ακόμη...