Σάββατο 19 Οκτωβρίου 2019

Ένας 10χρονος στέλνει ένα γράμμα στην Αγία Παρασκευή..!


Το παρών γράμμα το έγραψε ένας μαθητής της Δ'Τάξης του Δημοτικού ,ο Μάριους,και απευθύνεται στην Αγία Παρασκευή την Επιβατηνή,την πολιούχο της πόλης του Ιασίου όπου και αναπαύεται το σεπτό της λείψανο.


8-10-2019
Θέμα
Γράμμα προς την Αγία Παρασκευή


Αγία Παρασκευή
Δεν υπήρξε προσευχή που να μην την εισακούσεις. Γι'αυτό σε παρακαλώ να με συγχωρέσεις,επειδή είμαι ανάξιος της καλωσύνης σου. Βοήθησε με να κάνω το θέλημα του καλού Θεού και της Παναγίας.Τι όμορφα τα κανόνισε ο Θεός τα πράγματα στην ζωή μου απ'όταν έχω εσένα δίπλα μου, στις προσευχές μου, Αγία Παρασκευή.Η προσευχή που απηύθυνα προς εσένα έφτασε στον Θεό και ο Θεός έκανε το θαύμα.Θεράπευσε την μαμά μου από μια πολύ βαριά αρρώστεια(καρκίνο)
Με αγάπη
Μάριους 

Τα θυμάσαι τα αδέρφια σου;

Έχουμε να γράψουμε ιστορία ακόμη...