Σάββατο 19 Αυγούστου 2017

Τι έλεγε η Ζωή Λάσκαρη για τη σχέση της με το Θεό

Στην σχέση της με το Θεό και στην πίστη της είχε αναφερθεί πριν από περίπου ένα χρόνο η μεγάλη ηθοποιός Ζωή Λάσκαρη παραχωρώντας συνέντευξη στο περιοδικό Βημαγκαζίνο,
επισημαίνοντας πως τον Θεό τον έχει μέσα της, ενώ θεωρούσε μεγάλο αμάρτημα την φράση «Γιατί Θεέ μου σε μένα».

Συγκεκριμένα η Ζωή Λάσκαρη στην ερώτηση «Η σχέση σας με τον Θεό ποια είναι;» απάντησε: «Τον Θεό τον έχω μέσα μου. Εμείς είμαστε η Εκκλησία. Δεν υπάρχει η εκκλησία ως κτίριο. Πιστεύω βαθύτατα, κοινωνώ, έχω πνευματικό εδώ και 35 χρόνια».
Αμέσως μετά ρωτήθηκε αν έχει θυμώσει ποτέ μαζί Του και με σθένος απάντησε.....

«Γιατί να θυμώσω; Ξέρει απόλυτα τι κάνει. Πολλοί λένε: «Γιατί σε εμένα, Θεέ μου;». Αυτό είναι το μεγαλύτερο αμάρτημα. Είναι σαν να Τον αμφισβητείς. Και δεν είμαι καμιά θεούσα. Υπάρχει, φυσικά, η άποψη ότι αν πιστεύεις στον Θεό δεν είσαι καλλιεργημένος. Πόσο πλανεμένοι είναι αυτοί οι άνθρωποι, αλήθεια».

Η σπουδαία ηθοποιός του κινηματογράφου και του θεάτρου, ένας σπουδαίος άνθρωπος όπως λένε όλοι όσοι την γνώριζαν, η Ζωή Λάσκαρη έφυγε ξαφνικά σήμερα από την ζωή. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες βρέθηκε νεκρή στο σπίτι της στο Πόρτο Ράφτη. Η Ζωή Λάσκαρη σημάδεψε με τις ερμηνείες της την χρυσή εποχή του ελληνικού κινηματογράφου, ενώ σε όλη της την πορεία ανέβασε σπουδαίες θεατρικές παραστάσεις.

Η συνέντευξη παραχωρήθηκε στο περιοδικό Βημαγκαζίνο


http://ellpalmos.blogspot.gr/2017/08/blog-post_19.html

Τα θυμάσαι τα αδέρφια σου;

Έχουμε να γράψουμε ιστορία ακόμη...