Παρασκευή 25 Αυγούστου 2017

Θαυμαστό Γεγονός με τον Άγιο Κοσμά τον Αιτωλό

Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός

Μετά τον Εσπερινό, κάμναμε διάφορα ξεκαθαρίσματα, και οι πατέρες με έφεραν κάτι παλιές σημειώσεις. Αντιγράφω μία:
Πέμπτη, 26/9/2013. Προσκυνητής από το Τορόντο, μας διηγήθηκε στο καθολικό της Μονής μας:
Ήταν στα μέσα Αυγούστου και μπήκα σε Νοσοκομείο του Τορόντο γιά να κάνω μία σοβαρή επέμβαση. Μετά την επέμβαση, έχανα συνεχώς αίμα και γιά αυτόν τον λόγο ερχόταν τακτικά μία νοσοκόμα γιά να με εξετάζει. Ήμουν στο κρεββάτι, ζαλισμένος. Η γυναίκα μου διάβαζε την Καινή Διαθήκη κοντά στα πόδια μου. Και ξαφνικά ένοιωσα κάποιον να με αγγίζει και κύταξα δεξιά. Πέρασε ένας παπούλης, με κομποσχοίνι και μπαστούνι. Με κύταξε και έφυγε. Η γυναίκα μου δεν είχε καταλάβει τίποτα. Άρχισα να αισθάνομαι καλά.
Έπειτα ήρθε η νοσηλεύτρια γιά τον καθιερωμένο έλεγχο και άρχισε να τσιρίζει. Έτρεξε και φώναξε έναν καθηγητή, που ήταν Εβραίος, με εξέτασε και με είπε να μαζέψω τα πράγματά μου και να επιστρέψω στο σπίτι μου. Είχα γίνει καλά.
Άνοιξα το Ημερολόγιο και είδα τον Άγιο που εορτάζει στις 24 Αυγούστου. Είδα και την εικόνα του. Η μορφή της εικόνας ήταν ίδια με αυτήν που με επισκέφθηκε στο Νοσοκομείο. Ήταν ο Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός. Ιωάννης ...
Σημείωση: Στον Καναδά, ιδρύθηκε από τον Γέροντα Εφραίμ Φιλοθεΐτη, Μοναστήρι γυναικείο, αφιερωμένο στον ΠατροΚοσμά, τον Φιλοθεΐτη.
Έχουν και οι Άγιοι τον τρόπο τους γιά να δίνουν το παρόν στην αναξιότητά μας. Δόξα τω Θεώ.

ΠΑΤΗΡ ΠΟΡΦΥΡΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΜΠΑΤΣΑΡΑΣ. ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΤΙΜΙΟΥ ΠΡΟΔΡΟΜΟΥ ΒΕΡΟΙΑΣ

Τα θυμάσαι τα αδέρφια σου;

Έχουμε να γράψουμε ιστορία ακόμη...