Δευτέρα 21 Αυγούστου 2017

Σπανουδάκης: Ζήτησε να δώσει συναυλία στο Ηρώδειο και -φυσικά- του αρνήθηκαν

Έκανε το λάθος να δηλώσει αστός και πιστός χριστιανός

Από τους μεγάλους συνθέτες της Ελλάδας ο Σταμάτης Σπανουδάκης, επικοινωνεί συχνά με τους θαυμαστές του μέσα από...

... την προσωπική του σελίδα στο facebook.

Ένα χρόνο μετά το πρόβλημα υγείας το οποίο ξεπέρασε, ο γνωστός συνθέτης εκφράζει το παράπονό του για την άρνηση να του δώσουν οι αρμόδιες αρχές φέτος το Ηρώδειο για να δώσει μια μεγάλη συναυλία.

Έγραψε μεταξύ άλλων: Ένα μεγάλο ευχαριστώ για την απρόσμενα μεγάλη και αγαπητική ανταπόκρισή σας, στην επιστροφή μου στο facebook. Κυρίως όμως για την αντίδρασή σας στη μουσική και τους στίχους μου. Μου ζητάτε φέτος μία συναυλία στο Ηρώδειο. Δεν μου το έδωσαν δυστυχώς.

Έχει ο Θεός, που για όλα φροντίζει. Φαίνεται αυτή τη στιγμή, άλλο θέλει απο εμένα. Είναι άλλωστε τόσο πολλά και εξοντωτικά τα προβλήματα του κόσμου, που αυτή η άρνηση μου φαίνεται πιά, εντελώς ασήμαντη. (TLife)

Τα θυμάσαι τα αδέρφια σου;

Έχουμε να γράψουμε ιστορία ακόμη...