Τετάρτη 29 Σεπτεμβρίου 2021

Νέα αναφορά του Μητροπολίτη Μόρφου για τον κορονοϊό παρα την απαγόρευση που του έχουν επιβάλει

Ο Μητροπολίτης Μόρφου περιέγραψε περιστατικό όπως του το εκμυστηρεύτηκε γυναίκα όταν παρέστη στον γάμο του γιού του ιατρού Ελπιδοφόρου Σωτηριάδη
Παρά το γεγονός ότι ο μητροπολίτης Μόρφου δεσμεύτηκε ενώπιον της Ιεράς Συνόδου να μην τοποθετείται δημόσια για τα θέματα της πανδημίας του κοροναϊού, εντούτοις δεν φαίνεται να τήρησε την υπόσχεση του, αφού και πάλι ενώπιον ομήγυρης περιέγραψε περιστατικό που του εκμυστηρεύτηκε γυναίκα η οποία ασθένησε με Covid-19.

Ο μητροπολίτης Μόρφου Νεόφυτος, στο πλαίσιο της ακολουθίας της ρασοευχής του μοναχού Ευμένιου, περιέγραψε περιστατικό όπως του το εκμυστηρεύτηκε γυναίκα όταν παρέστη στον γάμο του γιού του ιατρού Ελπιδοφόρου Σωτηριάδη.

«Προχτές ήμουν στον γάμο του γιου του εξαίρετου γιατρού Ελπιδοφόρου και στο τέλος, όπως είναι η μοίρα μου τελευταίως, με έβαλαν σε μια καρέκλα και έκατσα και περνούσε ο κόσμος όλος και έπαιρνε ευχή.

»Τους είπα ότι έγινα λαϊκό προσκύνημα. Ερχεται μια ωραία κοπέλα μοντέρνα, καλοντυμένη και μου λέει ‘‘πανιερώτατε, ήμουν και εγώ ασθενής σαν εσένα όχι με κορονοϊούδιν αλλά με κορονοϊάρα’’. “Κινδύνεψα να πεθάνω” λέει “και ξέρεις ποιος με έκανε καλά;” Εγώ ο εξυπνάκιας νόμισα ότι για να είναι στον γάμο του γιου του Ελπιδοφόρου.

»Της λέω ο Ελπιδοφόρος, μου λέει ‘‘όχι ο γέροντάς σου ο Ευμένιος. Μου παρουσιάστηκε και μου είπε κόρη μου μην ανησυχείς. Θα αναλάβω εγώ και θα γίνεις καλά. Με έστειλε ο Αγιος Νικηφόρος’’. Τέτοια έχουμε πολλά εν εσχάτες ημέρες» ανέφερε μεταξύ άλλων στην ομιλία του ο μητροπολίτης.

Δείτε το απόσπασμα στο 26:14 του βίντεο:

Τα θυμάσαι τα αδέρφια σου;

Έχουμε να γράψουμε ιστορία ακόμη...