Δευτέρα, 26 Ιουλίου 2021

Εσείς ποιος νομίζετε ότι είσαστε που θα πετάξετε έξω από τον ναό όποιον δεν έχει εμβολιασθεί;

 Επιστολή προς τον μητροπολίτη Κηφισίας

 

 

Αθανάσιος ΑΔΑΜ του Σπυρίδωνος

Οδός Καρκαβίτσα 6

Λυκόβρυσης Αττικής

Τ.Κ. 141 23

 

 


 

ΠΡΟΣ

τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη

Κηφισίας, Αμαρουσίου και Ωρωπού

κ.κ. Κύριλλον

Γρ. Λαμπράκη 32, Κηφισιά

Τ.Κ. 145 61

 Σεβασμιώτατε,

Την ευχή σας.

Σας γράφω με αφορμή τις θέσεις σας σχετικά με το διαφημιζόμενο ως εμβόλιο για τον κορωνοϊό, και προσωπικές σας, αλλά και ως μέλους της Δ.Ι.Σ., που κατά καιρούς έχουν δημοσιευθεί και στον τύπο, αλλά και μέσω της τηλεόρασης.

Ξεκαθαρίζω εξ αρχής ότι δεν είμαι γιατρός και δεν έχω ιατρικές γνώσεις. Έχω κάνει όλα τα εμβόλια που αντιστοιχούσαν στην ηλικία μου όταν απαιτείτο.

Έχω όμως πάντοτε ως γνώμονα στην ζωή μου την απάντηση που μου είχε δώσει ο Γέρων Άγιος Πορφύριος ο Καυσοκαλυβίτης όταν τον είχα ερωτήσει σχετικά, ότι «η Γραφή περιέχει όλες τις απαντήσεις για όλες τις ερωτήσεις αυτού του κόσμου», αλλά και την αμετακίνητη θέση του Γέροντά μου π. Φωτίου Κερασιώτη, γνήσιου πνευματικού τέκνου του Αγίου Πορφυρίου, ότι δεν υπάρχει πτυχή και διάσταση της ζωής μας που να μην άπτεται της θεολογίας. Αυτά τα γράφω διότι έρχονται σε αντίθεση με το ότι «η επιλογή του εμβολιασμού δεν είναι ζήτημα τόσο θεολογικό ή εκκλησιαστικό, αλλά κυρίως ιατρικό-επιστημονικό», όπως διατυπώνεται στο Δελτίο Τύπου της Δ.Ι.Σ. της 13ης-1-2021. Και ο Κύριος, σε όσους γιάτρευε σωματικά, τους έλεγε «μηκέτι αμάρτανε», συνδέοντας, θεολογικά, άρρηκτα την ψυχική με την σωματική υγεία.

Παρακολουθώ από καιρό τις θέσεις σας περί του εμβολίου κατά του covid-19. Ενθυμούμαι το άρθρο σας που δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα xtypos.gr στις 20 Ιαν 21, στο οποίο εκθέσατε την επίσημη θέση της Εκκλησίας, μετά από εισήγηση της Συνοδικής Επιτροπής Βιοηθικής, η οποία ενημέρωσε την Ιερά Σύνοδο ότι, κατόπιν γενομένης έρευνας, τα εμβόλια κατά της ασθένειας covid-19, που επί του παρόντος χρησιμοποιούνται στην Πατρίδα μας, δεν απαιτούν την χρήση καλλιεργειών εμβρυϊκών κυττάρων για την παραγωγή τους.

Περιηγούμενος το λογοκριμένο πλέον διαδίκτυο, και συγκεκριμένα τις επίσημες ιστοσελίδες των φαρμακευτικών εταιρειών που παρασκευάζουν τα εμβόλια (moderna, astrazeneca, Pfizer), αλλά και από επίσημες ιατρικές έρευνες για τα εν λόγω εμβόλια που εν τω μεταξύ έχουν αναρτηθεί στο διαδίκτυο από 20-10-2020 (https://www.researchsquare.com/article/rs-94837/v1) [shorturl.at/jmFX9 ], εύκολα ο καθένας που γνωρίζει γραφή και ανάγνωση διαβάζει ότι έχουν παραχθεί από αδενοϊό χιμπαντζή που καλλιεργείται σε γενετικά τροποποιημένα εμβρυϊκά νεφρικά κύτταρα ανθρώπου (HEK) 293 και μέσω τεχνολογίας ανασυνδυασμένου DNA. Η κωδικογραφημένη λέξη ΗΕΚ 293 είναι η σύντμηση των αγγλικών λέξεων Human embryonic kidney 293 cells, δηλ. ανθρώπινα εμβρυϊκά νεφρικά κύτταρα.

Και σήμερα, αυτή η πληροφορία γράφεται μόνον στο φυλλάδιο οδηγιών/πληροφοριών της εταιρείας astrazeneca, αλλά η μελέτη στην οποία παραπέμπω πιο πάνω μιλάει για τουλάχιστον τέσσερα εμβόλια που είναι πολλά υποσχόμενα, και χρησιμοποιούν αδενοϊό (βλ. στην ενότητα Introduction §1). Στην επόμενη παράγραφο 2 της ίδιας ενότητας, η μελέτη το διευκρινίζει : Adenovirus based vaccines are grown in HEK293 cells. Επειδή οι μετέχοντες στη επιτροπή της Βιοηθικής είναι αδύνατον να μην γνωρίζουν την αγγλική γλώσσα, εάν το διάβαζαν θα μετέφραζαν ότι «τα εμβόλια που βασίζονται σε αδενοϊούς, αναπτύσσονται σε κύτταρα ΗΕΚ 293». Δηλαδή σε ανθρώπινα εμβρυϊκά κύτταρα.

Και ιδού και απόσπασμα από το φύλλο οδηγιών του εμβολίου της astrazeneca.

 

2 Το φάρμακο αυτό τελεί υπό συμπληρωματική παρακολούθηση. Αυτό θα επιτρέψει το γρήγορο προσδιορισμό νέων πληροφοριών ασφάλειας. Ζητείται  από τους επαγγελματίες υγείας να αναφέρουν οποιεσδήποτε πιθανολογούμενες ανεπιθύμητες ενέργειες. Βλ. παράγραφο 4.8 για τον τρόπο αναφοράς ανεπιθύμητων ενεργειών.

 

1.               ΟΝΟΜΑΣΙΑ ΤΟΥ ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ   

Vaxzevria ενέσιμο εναιώρημα Εμβόλιο COVID-19 (ChAdOx1-S [ανασυνδυασμένο])

 

2.ΠΟΙΟΤΙΚΗΚΑΙ ΠΟΣΟΤΙΚΗ ΣΥΝΘΕΣΗ

Αυτά είναι φιαλίδια πολλαπλών δόσεων, τα οποία περιέχουν 8 δόσεις ή 10 δόσεις των 0,5 ml ανά φιαλίδιο (βλ. παράγραφο 6.5). Μια δόση (0,5ml) περιέχει : Αδενοϊό Χιμπατζή που κωδικοποιεί τη γλυκοπρωτεΐνη της ακίδας (S) του SARSCoV2 (ChAdOx1-S)*, όχι λιγότερο από 2,5 × 108 μολυσματικές μονάδες (Inf.U)

*Παράγεται σε γενετικά τροποποιημένα εμβρυϊκά νεφρικά κύτταρα ανθρώπου (HEK)293 και μέσω τεχνολογίας ανασυνδυασμένου DNA.

 

Αυτό το προϊόν περιέχει γενετικά τροποποιημένους οργανισμούς (GMOs).

Και εδώ θα πρέπει να μείνουμε στο ότι η εταιρεία, στο φύλλο οδηγιών, εμμέσως πλήν σαφώς, παραδέχεται ότι το εμβόλιο δεν είναι πλήρως ασφαλές, και η έρευνα ακόμη συνεχίζεται…. Άραγε, επί ποίων συνεχίζεται; Έχουν μεταβάλλει σε πειραματόζωα όλους όσους κάνουν το εμβόλιο; Έτσι φαίνεται.

Οι πάντες, μας λένε, και κυρίως οι εταιρείες παρασκευής αυτών των εμβολίων, ότι για την παρασκευή τους έχουν χρησιμοποιηθεί ανθρώπινα κύτταρα. Και εάν το πάμε πιο βαθιά, θα πρέπει να ακούσετε τον Stanley Plotkin στο YouTube, που είναι αυτός μαζί και με άλλους γιατρούς απομόνωσαν και καλλιέργησαν αυτούς τους ανθρώπινους ιστούς από προγραμματισμένες και όχι από τυχαίες εκτρώσεις εμβρύων. Και για να γίνω πιο σαφής, είχαν δηλαδή βρεί τις γυναίκες που θα έμεναν έγκυες και σε συγκεκριμένη ηλικία του εμβρύου είχε συμφωνηθεί ότι θα διέκοπταν την εγκυμοσύνη τους προκειμένου να ληφθούν τα ζητούμενα κύτταρα, τα οποία σήμερα χρησιμοποιούνται για τα εμβόλια κατά του covid-19.

Στην επόμενη ενότητα της ως άνω ιατρικής έρευνας, η παράγραφος αρχίζει ως εξής : Human MRC-5 cells (a genetically normal male human lung  broblast-like line) A549 cells (a human male lung epithelial-like continuous line derived from carcinomatous tissue) …

Εδώ βλέπουμε ότι και άλλοι ανθρώπινοι ιστοί περιέχονται στα εμβόλια αυτά. Και εάν ψάξετε, θα διαπιστώσετε ότι οι μεν MRC-5 προέρχονται από τα πνευμόνια αρσενικού εμβρύου, ηλικίας 14 εβδομάδων και λευκού χρώματος, που εκτρώθηκε, ενώ τα κύτταρα Α549 προέρχονται από τα πνευμόνια ενός άνδρα ηλικίας 58 ετών, που είχαν προσβληθεί από καρκίνο.

Οι ως άνω αναμφισβήτητες διαπιστώσεις μας άγουν στο συμπέρασμα ότι τα όσα εισηγήθηκε η ως άνω επιτροπή Βιοηθικής στην Δ.Ι.Σ. ανήκουν στην σφαίρα της φαντασίας, αν δεν είναι απατηλά.

Κατόπιν όσων εξέθεσα, νομίζω ότι γίνεται κατανοητό ότι επιλέγοντας κάποιος να εμβολιασθεί με τα εν λόγω εμβόλια, αυτομάτως αποδέχεται την πράξη του κανιβαλισμού, η οποία ουδόλως αποτελεί διδασκαλία της Εκκλησίας μας. Και αυτός είναι λόγος για να εκπέσει κάποιος από την Χριστιανική πίστη και ζωή.

Τέλος, θα σας εκθέσω και ακόμη μια πτυχή του εμβολίου. Η εταιρεία Moderna, διαφημίζοντας το εμβόλιο κατά του covid-19, στην επίσημη ιστοσελίδα της, ( https://www.modernatx.com/mrna-technology/mrna-platform-enabling-drug-discovery-development ) ή [ shorturl.at/jDHS9 ] γράφει :

Our mRNA Medicines – The ‘Software of Life’.

Δηλαδή, επαίρεται ότι θα προγραμματίζει την ζωή όσων θα κάνουν το εμβόλιό της. Σας λέει κάτι αυτό; Ή σας αφήνει αδιάφορο; Επειδή πολύς λόγος γίνεται για επέμβαση στο ανθρώπινο γονιδίωμα μέσω αυτών των εμβολίων. Το Software, όπως όλοι γνωρίζουμε, μπαίνει εκεί που θέλουμε να αλλάξουμε κάτι. Να το αναπρογραμματίσουμε. Εδώ πρόκειται για το σώμα μας που είναι κατασκεύασμα του Θεού. Είναι ή όχι θέμα θεολογικό; Το έχει ψάξει η Δ.Ι.Σ.; Άν όχι, πως τόσο αβίαστα συνιστά τον εμβολιασμό των ανθρώπων, για τα οποία κανείς, ούτε οι κατασκευάστριες εταιρείες των εμβολίων αναλαμβάνουν οποιαδήποτε ευθύνη για τις πιθανές συνέπειές τους; Μήπως η Δ.Ι.Σ. προτίθεται να αναλάβει τις ευθύνες αυτές; Τα εμβόλια πάντως θα πάρουν την τελική έγκρισή τους το έτος 2023!!!

Μήπως σας κίνησε την περιέργεια, γιατί πριν μια εβδομάδα περίπου, ξεσηκώθηκε όλη η Αστυνομία στα Δυτικά προάστια των Αθηνών για να φέρει πίσω το άδειο μπουκαλάκι από το εμβόλιο που το πήρε κάποια γυναίκα ως ενθύμιο; Ένα άδειο μπουκαλάκι ήταν!!! Τι αξία να έχει; Κενό περιεχομένου ήταν. Τι αξία μπορεί να είχε και χτύπησε συναγερμός σε όλη την Αστυνομία; Ήταν όμως έτσι, ή μήπως από τα υπολείμματα που σίγουρα υπήρχαν μέσα θα μπορούσε με μια ανάλυση να βγεί κάτι κατά του εμβολίου και αυτών που το διακινούν και το προπαγανδίζουν;;; διότι πως αλλιώς να εξηγηθεί τέτοιος συναγερμός για ένα άδειο μπουκαλάκι;

Σεβασμιώτατε, στις 13/7/21, γίναμε μάρτυρες της παρουσίας στην Δ.Ι.Σ. των κ.κ. Τσιόδρα και Κικίλια. Δεν γνωρίζω εάν εκλήθησαν εκεί από την Δ.Ι.Σ. ή ήλθαν αυτόκλητοι.

Αλήθεια, τι γύρευαν αυτοί εκεί; Δεν μπορώ να το κατανοήσω. Μου είναι αδύνατον. Εκτός και εάν ήλθαν για να κηρύξουν τον Χριστό και τα θαυμάσιά Του. Αλλά τέτοιο πράγμα δεν ακούσαμε, ούτε μας πληροφόρησαν κάτι σχετικό. Και οι Ιεράρχες της ΔΙΣ πως τους δεχθήκατε; Με ποιο σκοπό; Για να κηρύξουν το εμβόλιο;

Εμείς όμως Σεβασμιώτατε έχουμε το Πανάγιον Πνεύμα που ομιλεί με την γραφίδα του Αγίου Ιωάννου του Θεολόγου, στην Β’ καθολική επιστολή του, όπου περιγράφει καταστάσεις και δίνει οδηγίες για το πώς θα πρέπει να συμπεριφερόμαστε εμείς οι Χριστιανοί. Θα σας το εκθέσω αμέσως, στην αυθεντική γλώσσα της Γραφής. Τα πλαγιαστά γράμματα μέσα στις παρενθέσεις είναι δικές μου επισημάνσεις.

 

Στίχοι 7-13. Προφύλαξις από τους ψευδοδιδασκάλους.

 

2Ιω 7. ότι πολλοί πλάνοι εισήλθον εις τον κόσμον, οι μη ομολογούντες Ιησούν Χριστόν ερχόμενον εν σαρκί. ούτος εστίν ο πλάνος και ο αντίχριστος. (μας λέει λοιπόν ο Άγιος, ότι όποιος δεν ομολογεί ότι ο Ιησούς Χριστός ήλθε με ανθρώπινη σάρκα, αυτός είναι πλανεμένος και αντίχριστος)

2Ιω 8. βλέπετε εαυτούς, ίνα μη απολέσωμεν α ειργασάμεθα, αλλά μισθόν πλήρη απολάβωμεν.

2Ιω 9. πας ο παραβαίνων και μη μένων εν τη διδαχή του Χριστού Θεόν ουκ έχει. (αυτός είναι ο ορισμός του άθεου) ο μένων εν τη διδαχή του Χριστού, ούτος και τον πατέρα και τον υιόν έχει.

2Ιω 10. ει τις έρχεται προς υμάς και ταύτην την διδαχήν ου φέρει, μη λαμβάνετε αυτόν εις οικίαν, και χαίρειν αυτώ μη λέγετε. (εάν κάποιος έρχεται προς εσάς και δεν φέρει μαζί του αυτήν την διδαχή, να μην τον βάλετε στο σπίτι σας, και ούτε καν να τον χαιρετήσετε)

2Ιω 11. ο γαρ λέγων αυτώ χαίρειν κοινωνεί τοις έργοις αυτού τοις πονηροίς. (διότι όποιος τον χαιρετήσει, έχει μερίδιο από τα πονηρά έργα που αυτός πράττει. Προσέξτε εδώ, το Πανάγιον Πνεύμα δεν κάθεται να διερευνήσει εάν τα έργα του είναι πονηρά ή όχι. Το προγνωρίζει και το επισημαίνει ότι τα έργα αυτού του ανθρώπου είναι οπωσδήποτε πονηρά).

 

Άς έλθουμε τώρα, να δούμε πως εξηγώ εγώ με βάση το ως άνω κείμενο τα τεκταινόμενα στην Σύνοδο.

Πήγαν οι Τσιόδρας και Κικίλιας στην Δ.Ι.Σ. Μήπως πήγαν να μιλήσουν στους Ιεράρχες για τον Χριστό; Όχι βέβαια. Ήλθαν ως επισκέπτες-εισηγητές και πήγαν να προπαγανδίσουν το εμβόλιο. Άρα, από τα έργα τους αποδεικνύονται άθεοι!!!

Τι έκαναν οι Ιεράρχες; Μήπως μίλησαν σ’αυτούς για τον Χριστό, όπως θα έπρεπε κατά τον Ευαγγελιστή Ιωάννη; Όχι. Μήπως τους είπαν ότι η δισχιλιετής ιστορία και εμπειρία της Εκκλησίας μας, υπαγορεύει και λέει :

«αφήστε μας να βγάλουμε σε λιτανεία τις άγιες εικόνες της Θεοτόκου, της Αγίας Βαρβάρας, του Αγίου Χαραλάμπους, του Αγίου Σπυρίδωνος, του προφήτου Ηλιού, του Αγίου Ιωάννου του Προδρόμου και άλλων αγίων, για να δείτε για πότε εξαφανίζεται ο κορωνοϊός και οτιδήποτε ασθένεια λοιμική;»

ΟΧΙ!! Κάθισαν και δέχθηκαν να ακούσουν τα όσα τους είπαν οι άθεοι. Και όχι μόνον. Η Δ.Ι.Σ. εξέδωσε την υπ’ αριθμ. 3045/14-7-21 Εγκύκλιο με την οποία συνιστά τον εμβολιασμό των πιστών. Δεν προέβαλαν καμμία αντίσταση στα άθεα προστάγματα των πολιτικών!!! Ούτε κήρυξαν την εμπειρία της Εκκλησίας.

Αυτά είναι Σεβασμιώτατε τα όσα κατάλαβα από την επίσκεψη των Τσιόδρα και Κικίλια στην Δ.Ι.Σ.

Και έχω μια απορία. Τον Μακαριώτατο αλλά και τον Αρχιεπίσκοπο Αλβανίας, όταν ασθένησαν από κορωνοϊό, όταν ακόμη δεν υπήρχαν εμβόλια, πως τους γιάτρεψαν; Με τι φάρμακα; Δεν μπορούν να δίνουν αυτά τα φάρμακα στους κοινούς θνητούς και να γίνονται καλά;  Τι χρειάζεται το εμβόλιο;

Σεβασμιώτατε, έχω μπροστά μου μια εικόνα της Σύναξης των Αρχαγγέλλων, την οποία είχα πάρει από τα χέρια σας, μαζί με ένα κομματάκι σπόγγου και ενός κηρωμένου πανιού που χρησιμοποιήθηκαν για τον καθαγιασμό της Αγίας Τραπέζης, και στην πίσω πλευρά φέρει τυπωμένο το απολυτίκιο των Αρχαγγέλλων και από κάτω γράφει  :

ΕΝΘΥΜΙΟΝ ΕΓΚΑΙΝΙΩΝ

Ιερού παρεκκλησίου

Παμμεγίστων Ταξιαρχών Μελισσίων.

1 Οκτωβρίου 2017

 Τελεσθέντων υπό του Σεβασμιωτάτου

Μητροπολίτου Κηφισίας, Αμαρουσίου

και Ωρωπού, κ.κ. Κυρίλλου.

 

Ενθυμούμαι από την ημέρα της τέλεσης των εγκαινίων του ως άνω αναφερομένου παρεκκλησίου, ότι μας είπατε τα ακόλουθα : Την ακολουθία που τελούμε σήμερα, είναι πολύ σπάνιο να την ξανασυναντήσετε. Αλλά να γνωρίζετε ότι όταν ένας ναός είναι εγκαινιασμένος με την συγκεκριμένη ακολουθία, καθίσταται θεοφρούρητος. Και θα σταθώ εδώ.

Σεβασμιώτατε, από πότε σταμάτησαν οι εγκαινιασμένοι ναοί της Μητροπόλεως και όχι μόνον, να είναι θεοφρούρητοι; Γιατί απαιτείται να φοράμε μάσκες και να μπαίνουμε μέσα με όρους χειρότερους αυτών των σούπερμάρκετ; Ενώ κάνουμε πως δεν βλέπουμε όταν το θέμα έρχεται στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς; Από πότε αρχίσαμε να αμφισβητούμε την Παντοδυναμία του Ιησού Χριστού και την αγιαστική δύναμη των ναών και των εικόνων των Αγίων; Κόλλησε κάποιος γρίπη ή άλλη αρρώστια από την προσκύνηση των εικόνων; Μήπως προκαλούμε τον Χριστό όταν πηγαίνουμε χωρίς μάσκες; Αυτός μας είπε «τον ερχόμενον προς Με ου μη εκβάλλω έξω». Δεν μας έβαλε κανένα περιορισμό το πώς θα πάμε προς Αυτόν. Αρκεί να το θέλουμε και να είμαστε ειλικρινείς μαζί Του. Και μια και φθάσαμε εδώ, επειδή σας άκουσα με τα αυτιά μου μέσω της τηλεοράσεως να δηλώνετε ότι εάν η Κυβέρνηση νομοθετήσει ώστε στους ναούς να μπαίνουν μόνον οι εμβολιασμένοι, εσείς θα το εφαρμόσετε αμέσως. Αλήθεια;

Σεβασμιώτατε, είσαστε εις τόπον και τύπον Χριστού. Δεν είσαστε ο ίδιος ο Χριστός. Είσαστε ποιμένας του Αρχιποίμενα που είπε «τον ερχόμενον προς Με ου μη εκβάλλω έξω». Εσείς ποιος νομίζετε ότι είσαστε που θα πετάξετε έξω από τον ναό όποιον δεν έχει εμβολιασθεί; Δεν έχετε κανένα δικαίωμα να το κάνετε. Η Εκκλησία είναι του Χριστού, και κανενός άλλου. Αυτός ορίζει το πώς και τι. Και το έχει ήδη ορίσει. Εσείς βρίσκεστε εκεί για να υποδέχεσθε και να περιθάλπτετε τα λογικά πρόβατα του Χριστού. Και όχι για να κάνετε διακρίσεις και να διώχνετε όσους ήλθαν αλλά δεν έχουν κάνει το εμβόλιο. Εάν συνεχίζετε να πρεσβεύετε αυτά, φοβούμαι ότι έχετε θέσει εαυτόν εκτός Εκκλησίας.

Εντύπωση πάντως προκαλεί το γεγονός ότι η Δ.Ι.Σ. στην Εγκύκλιό της κάνει μνεία του Αγίου Πορφυρίου, αλλά ουδόλως αναφέρει τον Γέροντα Άγιο Παΐσιο, αυτόν που ο Κύριος ανέδειξε Μέγα στα τελευταία χρόνια, και ο οποίος στον Β’ τόμο (Πνευματική αφύπνιση) που εκδίδει η Σουρωτή στις σελ. 181-182 μιλάει για την κατάσταση που περνάμε τώρα. Ή μήπως ετοιμάζονται κάποιοι να ισχυρισθούν ότι δεν ήταν Θεοφόρος;

Με διακατέχει πολλή λύπη, θλίψη και ανησυχία για τις θέσεις αρκετών Ιεραρχών σχετικά με το εμβόλιο για τον covid-19, διότι απ’ ότι φαίνεται «εκεί εδειλίασαν φόβω ου ούκ ήν φόβος». Και δεν υπήρχε και δεν υπάρχει φόβος, όχι διότι δεν υπάρχει ο κορωνοϊός. Αυτός υπάρχει και μάλιστα για μερικούς είναι θανατηφόρος. Αλλά δεν υπάρχει φόβος διότι σύμφωνα με τον παγκοσμίου κύρους και αποδοχής Έλληνα καθηγητή Ιατρικής του Πανεπιστημίου του Stanford κ. Γιάννη Ιωαννίδη, (με πάνω από 150.000 δημοσιεύσεις προς την παγκόσμια επιστημονική κοινότητα, όταν κάποιοι από τους γιατρούς που βγαίνουν στις τηλεοράσεις και προωθούν τον εμβολιασμό για τον κορωνοϊό, δεν ξεπερνούν τις 500) ο κορωνοϊός έχει θνησιμότητα μικρότερη και από αυτήν της εποχικής γρίπης.

Και γιατί εφοβήθησαν οι Ιεράρχες; Διότι «ἠγάπησαν αὐτὸν ἐν τῷ στόματι αὐτῶν καὶ τῇ γλώσσῃ αὐτῶν ἐψεύσαντο αὐτῷ» (ψαλμ. 77, 36). Και αυτό φαίνεται στο πνεύμα και στην γλώσσα που χρησιμοποίησαν για την σύνταξη της Εγκυκλίου. Είναι η γλώσσα του Βολταίρου. Αυτή των Διαφωτιστών του 18ου αιώνος. Επικαλούνται την Γραφή για την καταπατήσουν και να την διαστρέψουν. Και θα σταθώ μόνον σε ένα σημείο για να τελειώσω την επιστολή μου. Επικαλούνται το χωρίον «οὐ χρεί­αν ἔ­χου­σιν οἱ ἰ­σχύ­ον­τες ἰα­τροῦ, ἀλ­λ’ οἱ κα­κῶς ἔ­χον­τες» (Ματθ. 9, 12), πού ση­μαί­νει κατά την Δ.Ι.Σ. πώς ὅταν τό σῶ­μα ἀ­σθε­νεῖ, ὑ­πάρ­χει ἀ­νάγ­κη τῆς συν­δρο­μῆς τῶν ἰα­τρῶν. Συμφωνώ  απόλυτα! Προς τι λοιπόν εσείς στέλνετε ανθρώπους υγιείς να βάλλουν το εναιώρημα του εμβολίου στο σώμα τους, όταν κανείς μας δεν γνωρίζει τι περιέχει, και μάλιστα τους προειδοποιείτε ότι θα έχουν συνέπειες εάν δεν το κάνουν, και αυτό, ενώ γνωρίζετε, ακούτε και βλέπετε ότι υπάρχουν σοβαρές και πολλές παρενέργειες, μέχρι και θάνατοι ούκ ολίγοι; Δεν απευθύνεστε σε ασθενείς. Αλλά σε υγιείς!!!

Την απάντησή σας, καθώς και αυτήν της Δ.Ι.Σ. της οποίας είσαστε μέλος, θα την περιμένω στην πράξη.

 

Αθανάσιος Αδάμ

 

15 σχόλια:

  1. Η διαδικασία του πνευματικού κορωνοιου αναδεικνύει τα υποκείμενα νοσήματα όλον αυτών που φαρισαϊκά έχουν προσεταιριστει την Εκκλησία ως ψυχολογικό υποκατάστατο ή ως διεκπεραιωτες της κοσμικής εξουσίας. Τα διλήμματα ειναι αποκαλυπτικά του βαθους της πιστης μας. Ο φόβος του θανάτου αναδεικνύει στον κάθε ένα από μας τις πραγματικά πιστεύουμε και πόσο το θέλουμε να σωθουμε στην ψυχή η στο σώμα.
    Στο καμίνι ατσαλώνει το σίδερο. Τωρα κρίνονται όλες οι υπαναχωρησεις μας. Δείτε το σαν ευκαιρία για βελτίωση της ψυχής μας. Ζουμε τους αποκαλυπτικους καιρούς που μας έλεγαν πριν λιγα χρόνια Άγιοι γέροντες και ολίγοι δεσποτάδες. Μην περιμένετε την αλήθεια απο κάποιους που είναι διορισμένοι με τα όποια αμφιλεγόμενα κριτήρια ταγοί " ανώτεροι δημόσιοι υπάλληλοι" της Εκκλησίας. Δεν είναι οι συνεργάτες των πολιτικών και των πλουσίων η Εκκλησία και τον Φαρισαϊσμό τους τον αποδεικνύουν τώρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΛΥΠΑΜΑΙ,ΟΜΩΣ ΣΕΒΑΣΜΟ,ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΝΙΩΣΩ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΕΣ....ΚΑΙ ΑΣ ΠΑΙΡΝΩ ΑΜΑΡΤΙΑ...ΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ ΤΟ ΠΟΙΜΝΙΟ;ΘΑ ΥΠΗΡΧΑΝ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ,ΧΩΡΙΣ ΠΙΣΤΟΥΣ ; ΗΜΑΡΤΟΝ ΠΙΑ,ΟΜΩΣ ΕΧΟΥΝ ΞΕΦΥΓΕΙ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καταπληκτικη και καθηλωτικη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. μια διόρθωση στην μετάφραση τού εδαφίου τού Ιωάννη:"...ερχόμενον εις τόν κόσμον...":πού έρχεται, πού θά έρθει δηλαδή κατά τήν Δευτέρα Παρουσία σωματικά (εδάφιο πού καταρρίπτει τίς πλάνες τών χιλιαστών μαρτύρων τού Ιεχωβά)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλησπέρα! Πάρα πολύ σωστά τα λες εν Χριστώ αδελφέ! Εύχομαι να απαντήσει ο Σεβασμιώτατος στην επιστολή αυτή, αλλά δεν το νομίζω. Καλή δύναμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αυτοί είναι τομάρια. Αν βρουν έναν στα σκουπίδια θα δεις τους άλλους.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Λυπαμαι απο τα βαθυ της καρδιας μου, πως εν ετη 2021, εχουμε μπροστα μας ολοζωντανους κι απειλητικους, τους Λυκους, τους ψευδοπροφητες, που θελουν ν αλωσουν το ποιμνιο του Χριστου!!! Δεν καταλαβαινουν ολοι αυτοι οι κυριοι που προβια προβατου, γινονται ενα γελοιο θεαμα στα ματια των Πιστων? ΖΕΙ ΚΥΡΙΟΣ Ο ΘΕΟΣ!!! ΚΑΙ ΘΑ ΑΠΟΔΟΘΕΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ!!! ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ, ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΟΛΗΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δυστυχώς, άλλα περιμέναμε από τήν ποιμαίνουσα εκκλησία. Εδώ ο Σεβ. Μεσσηνίας είπε ότι οι ανεμβολίαστοι είναι αμαρτωλοί. Ο Σεβ. Δωδώνης είπε αυτοί πού κατά χιλιάδες διαδηλώνουν εναντίον της υποχρεωτικότητας των εμβολίων, ο δε Σεβ. Αλεξανδρουπόλεως όποιος ανεμβολίαστος νοσήσει να μήν τού παρασχεθεί νοσηλία.Εσχάτη κατάπτωσις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Θα ηθελα να ρωτησω τον μητροπολιτη Κηφισίας θυμάται τι επραξε ο προφήτης Ηλιας στου ιερομενους με εντολη του θεου οι μερες ζηγωνουν δεσποτα ασε τις απειλες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Και κατι που ξέχασα Δέσποτα οι εκλησιες ειναι του λαου και τις εφτιαξαν με πονο και οχι των δεσποταδων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Απορώ που τον αποκαλεί "σεβασμιοτατο"......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ’ευχαριστώ πολύ που το επισημαίνεις αυτό.

      Θα μπορούσα να χρησιμοποιήσω πολλούς και ποικίλους απαξιωτικούς χαρακτηρισμούς, αλλά κατ’ αρχάς αυτό θα αποτελούσε προσβολή προς το Πανάγιον Πνεύμα, το Οποίο είναι Αυτό που ποιμαίνει και διοικεί την Εκκλησία, και εφόσον δεν τον έχει παύσει ακόμη από την θέση που κατέχει, κάτι παραπάνω γνωρίζει από εμάς.

      Αυτό έχει και Αγιογραφική υποστήριξη, όταν ο αρχιερέας Ανανίας διέταξε να χτυπήσουν τον Παύλο (Πράξεις κεφ. 23, 2-5) και ο Παύλος του απάντησε κατά τρόπο απαξιωτικό, χωρίς όμως να γνωρίζει ότι ο Ανανίας ήταν αρχιερέας. Οι παρεστώτες τον ενημέρωσαν σχετικά και τότε ο Παύλος άλλαξε αμέσως συμπεριφορά κάνοντας μάλιστα μνεία του χωρίου του βιβλίου της Εξόδου κεφ. κβ΄(22), που λέει: «γέγραπται γαρ· άρχοντα του λαού σου ούκ ερείς κακώς». Το ένα είναι αυτό.

      Το δεύτερο, είναι ότι όταν έγραψα την επιστολή, δεν την έγραψα για να προσβάλλω/υβρίσω, αλλά για να τον ενημερώσω ότι τους πήραμε χαμπάρι τι ρόλο παίζουν. Διότι η Εγκύκλιος 3045/14-7-21 που συνέταξαν αποτελεί Λίβελο (ύβρη) προς τον Θεό κατ’αρχάς, αλλά και προς εμάς, τον λαό. Δεν νομίζω ότι υπάρχει κάτι βαρύτερο. Όταν εκάρησαν διάκονοι, πήραν ευχή και υποχρέωση να «ευαρεστήσουν Θεόν και ανθρώποις». Τώρα, με αυτά που πράττουν προσβάλλουν και τους δύο. Αυτοί οι ίδιοι είναι που θα επισύρουν την Θεία Δίκη εναντίον τους, αλλά και εμείς θα πρέπει βλέποντας τα συμβαίνοντα να ΞΥΠΝΗΣΟΥΜΕ, ΝΑ ΤΑΠΕΙΝΩΘΟΥΜΕ, να αρχίσουμε ΤΩΡΑ –όχι αύριο- να ζούμε πνευματική ζωή, με νηστεία, αδιάλειπτο εκκλησιασμό, ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ, ΠΡΟΣΕΥΧΗ στο σπίτι και παντού. Και επειδή πολλές φορές έχουμε καταντήσει να λέμε λέξεις και να μην έχουμε έννοια της βαρύτητας και της διαφοράς της θεωρίας από την πράξη, όταν λέμε ότι πρέπει να ταπεινωθούμε, αυτό πρέπει να ακολουθηθεί από πράξεις, εκ των οποίων ΠΡΩΤΗ είναι αυτή της ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗΣ. Γιατί; Διότι εκεί, στην ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ δηλαδή, θα πρέπει να πάμε σε έναν ιερέα που έχει την ευλογία από τον οικείο Μητροπολίτη να εξομολογεί και να του πούμε τα σφάλματά μας απέναντι στον Θεό και τον συνάνθρωπό μας. Δεν μιλάμε για χαρισματούχο ιερέα, όπως έχω ακούσει πολλούς να λένε. Τους χαρισματούχους, πολλοί -χιλιάδες θα έλεγα- τους συνάντησαν αλλά ελάχιστοι τους κατάλαβαν ότι ήταν χαρισματούχοι. Και δεν τους κατάλαβαν, διότι δεν θα τους άντεχαν. Άρα, στην πράξη, ΤΑΠΕΙΝΩΣΙΣ σημαίνει ότι πάμε και βρίσκουμε έναν απλό ιερέα που έχει την έγκριση να εξομολογεί, και αρχίζουμε να εξομολογούμαστε. Και λέω αρχίζουμε, διότι η εξομολόγηση δεν έχει τέλος. Μοιάζει με την περιποίηση ενός τραύματος, που τελειώνει όταν κλείσει το τραύμα. Αλλά εδώ πρόκειται για την ψυχή μας την οποία κάθε μέρα την τραυματίζουμε και μάλιστα τις πιο πολλές φορές εν αγνοία μας. Οπότε, η εξομολόγηση δεν έχει τέλος.

      Εάν λάβουμε υπόψη μας ότι ο Κύριος προστατεύει τους ιερείς Του και δεν επιτρέπει να πάθουν οποιοδήποτε κακό οι ίδιοι, αλλά επιτρέπει – όταν παρεκτραπούν κάπου – να υποφέρει κάποιο μέλος της οικογενείας τους, τι θα πρέπει να υποθέσουμε για το πάθημα του Σεβασμιωτάτου με το βιτριόλι;

      Προσωπικά, νομίζω ότι ήταν μια γερή καμπάνα προς όλους μας.

      Προς τον ίδιο για να του μηνύσει ότι : «πρόσεξε καλά, σε βλέπω και σταμάτα αυτό που πάς να κάνεις» (χωρίς εμείς να γνωρίζουμε τι ακριβώς είναι αυτό που πήγαινε να κάνει).

      Και προς εμάς, για να μας φανερώσει ότι με τον συγκεκριμένο «κάτι δεν πάει καλά», και να αρχίσουμε να προσέχουμε και να επαγρυπνούμε.

      Αυτά, και πάλι σ’ευχαριστώ που μου έδωσες την ευκαιρία να διευκρινίσω την προσφώνηση.

      Αθανάσιος ΑΔΑΜ

      Διαγραφή
  12. Εξαιρετικό κείμενο. Μην περιμένετε απάντηση. Ξέρουμε την πορεία τους των ρασοφόρων καριέρας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Η ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΑΣ ΚΟΝΤΑ ΣΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΕ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ,
    ΕΚΦΡΑΖΕΙΣ ΠΟΛΛΕΣ ΨΥΧΕΣ ΜΕ ΚΌΣΜΙΟ,
    ΑΛΛΆ ΚΑΙ ΜΕ ΠΝΕΥΜΑ ΘΑΡΡΟΥΣ!
    Ο ΘΕΟΣ ΜΕΘ' ΗΜΩΝ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αυτος κ ολοι οι υπολοιποι της ιδιας συνωμοταξιας νομιζουν οτι ειναι ο θεος!δεν εξηγηται η σταση τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα θυμάσαι τα αδέρφια σου;

Έχουμε να γράψουμε ιστορία ακόμη...