Σάββατο 8 Αυγούστου 2020

Όταν σηκώνεσαι από τον ύπνο πρόκειται για μια προεικόνιση της αναστάσεως των νεκρών

Λίγα λεπτά πριν κοιμηθείς, συλλογίσου καλά την συμπεριφορά σου. Τί έκανες όλη την ημέρα, τί δεν σου άρεσε, τί αμαρτίες έκανες, τί δεν έπρεπε να πεις.
Δώσε λογαριασμό στον εαυτό σου.Πάντα να είσαι σε επαγρύπνηση με τον εαυτό σου.
Άγιος Γαβριήλ ο δια Χριστόν Σαλός

Όταν σηκώνεσαι από τον ύπνο πρόκειται για μια προεικόνιση της αναστάσεως των νεκρών, που περιμένει όλους τους ανθρώπους, να κατευθύνεις τις σκέψεις σου στον Θεό. Να προσφέρεις σαν θυσία σ’ Εκείνον τους πρώτους καρπούς της λειτουργίας του νου σου, όταν αυτός δεν έχει ακόμα προσλάβει καμιά μάταιη εντύπωση.
Άγιος Ιγνάτιος Μπριαντσιανίνωφ

ΕΙΠΕ ΜΟΝΑΧΟΣ. Ο Θεός απαντάει στις προσευχές μας με 3 τρόπους: Λέει ναι και δίνει αυτό που θέλεις... Λέει όχι και δίνει κάτι καλύτερο... Λέει περίμενε και σου δίνει το τέλειο... 


ΕΙΠΕ ΜΟΝΑΧΟΣ. Όταν προσευχηθείτε, ο Θεός ακούει. Όταν ακούτε, ο Θεός μιλάει. Όταν πιστεύετε, ο Θεός ενεργεί...



Ρώτησε ο π. Γαβριήλ έναν πιστό:
- Αν συναντήσεις τον Χριστό στο δρόμο, τι θα κάνεις;
- Εσείς τι θα κάνετε, πάτερ;
- Εγώ κοντά στον Χριστό θα άρχιζα να γαβγίζω και να χοροπηδάω σαν σκύλος. Αφού εγώ είμαι ο σκύλος Του καί γαβγίζω. Όμως ο σκύλος είναι καλύτερος από μένα. Εκείνος είναι αναμάρτητος, ενώ εγώ είμαι μέγας αμαρτωλός! και άρχισε να κλαίει...

Τα θυμάσαι τα αδέρφια σου;

Έχουμε να γράψουμε ιστορία ακόμη...