Σάββατο 29 Αυγούστου 2020

Μέ τίς πρεσβεῖες τοῦ Προδρόμου, νά σωθεῖ ἡ Ἀνθρωπότης ἀπό τα δεινά που ἐπέρχονται

Ὄταν ἦμουν παιδάκι, μου ἔλεγε ἡ γιαγιά μου πόσο σημαντική εἶναι ἡ μέρα τούτη.
-'' παιδάκι μου, σήμερα κλαίει ὅλη ἡ πλάση. Οὐρανός καὶ γῆ!''.
- '' Γιατί γιαγιά'' ?
- '' Γιατί ἀποκεφάλισαν τόν Πρόδρομο!!! '' Καὶ σὲ ἀπόδειξη αὐτοῦ, ὁ ἥλιος, πρίν ἀνατείλει, στάζει 3 σταγόνες αἶμα! ''.

Μέσα στήν περιέργειά μου ἐγώ, θέλοντας νά διαπιστῶσω ἄν αὐτό ἦταν ἀλήθεια, τον ἐπόμενο χρόνο σηκώθηκα πολύ πρίν χαράξει καὶ περίμενα ὑπομονετικά νά δῶ τον ''θρῆνον'' αὐτόν τοῦ οὐρανοῦ...
Μά.... τί βλέπουν τά παιδικά ἀθῶα μάτια μου.... Καθῶς ξεπρόβαλε κατακόκκινος ὁ ἥλιος πίσω ἀπό τό ἀποπνιχτηκό τσιμέντο τῆς Ἀθήνας, νά σου, 3 σταγόνες αἶμα στάζουν καὶ χάνονται μέσα στήν ἀγκαλιά τοῦ Οὐρανοῦ....
Ἡ σημερινή ἡμέρα ἀδελφοί μου, εἶναι πολύ σημαντική καὶ ''βαριά'' γιά τήν Ὀρθοδοξία μας καὶ γι᾽αὐτόν τόν λόγο ἡ Ἐκκλησία μας τήν ἡμέρα τῆς Ἀποκεφαλίσεως τοῦ Προδρόμου, ἔχει αὐστηρά νηστεῖα. Εἴθε μέ τίς πρεσβεῖες τοῦ Προδρόμου, νά σωθεῖ ἡ Ἀνθρωπότης ἀπό τα δεινά που ἐπέρχονται.

Γερόντισσα Τιμοθέη

Πηγή

Τα θυμάσαι τα αδέρφια σου;

Έχουμε να γράψουμε ιστορία ακόμη...