Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου 2013

Μετάνοια, Προσευχή, Εξομολόγηση και μετά όλα έρχονται μόνα τους...

Ονομάζομαι Αλέξανδρος, κάποτε, ενώ είχε ήδη ξεκινήσει η υποτιθέμενη οικονομική κρίση, βρισκόμουν στην ηλικία που ήμουν "έτοιμος" να βγω προς αναζήτηση δουλειάς για να φτιάξω τη ζωή μου γεμάτος όνειρα και ελπίδες, με στόχους και σχέδια για το μέλλον.

Στέλνοντας αρκετά βιογραφικά και ψάχνοντας καθημερινά για δουλειά, διαπίστωσα, όπως οι περισσότεροι φυσικά, πως οι καταστάσεις είναι πολύ δύσκολες. Τα χαστούκια ερχόταν το ένα μετά το άλλο και κάποια στιγμή λύγισα βλέποντας πως τα σχέδια και τα όνειρά μου απομακρύνονται.


Ήμουν σε κατάσταση μιζέριας, απελπισίας χωρίς να έχω διάθεση για ο,τιδήποτε, έχασα το χιούμορ μου, την ταυτότητά μου θα έλεγα. Όλο αυτό είχε αντίκτυπο σε φίλους μου, στην οικογένειά μου και σε κοντινά μου πρόσωπα, τα οποία πλήγωσα χωρίς να το θέλω, μη ξέροντας γιατί συμβαίνει αυτό στον κόσμο που ζούμε.

Μια μέρα λοιπόν παρακολούθησα μια ομιλία ενός γέροντα, αληθινού μαχητή, και αφού τελείωσε, καθόμουν σπίτι μου και διάβαζα, ένιωσα ένα τράνταγμα στην καρδιά μου, στην ψυχή μου σαν ηλεκτρικό ρεύμα να με διαπερνά.
Αμέσως αγαλλίασα σαν να μου έφυγε το βάρος που είχα τόσο καιρό μέσα μου, ενώ μια πύρινη φλόγα έκαιγε μέσα μου, όλα ήταν διαφορετικά.

 Όλα είναι μάταια στον κόσμο, εάν δεν έχουμε Πίστη και ελπίδα στο ΧΡΙΣΤΟ. Ο Γέροντας κατάφερε μέσω της ομιλίας του να ξυπνήσει μέσα μου το Χριστό, οπλίστηκα με γνώση και Πίστη. Κατάλαβα γιατί συμβαίνουν όλα αυτά γύρω μας, πως όλα είναι στημένα και προσχεδιασμένα με σκοπό την τρομοκρατία και το φόβο για να νικήσουν και να κερδίσουν τις ψυχές μας, να μας κάνουν άβουλα όντα, μαριονέτες του σατανικού σχεδίου τους, αυτοί που έδωσαν την εξουσία τους στο διάβολο.

Ελλάς και ΧΡΙΣΤΟΣ συμβαδίζουν. Έλληνες.. χωρίς ψεύτικες ταμπέλες, χωρίς ψεύτικα κόμματα που μας βάζουν με σκοπό τη διχόνοια και την παραπλάνηση, η μόνη ελπίδα και σωτηρία βρίσκεται στον ένα και μοναδικό Δημιουργό, τον ΤΡΙΑΔΙΚΟ ΘΕΟ. Ο ΧΡΙΣΤΟΣ είναι η σωτηρία μας, η πραγματική αλήθεια και γνώση. Αυτός θα μας οδηγήσει.. Προσευχή, εξομολόγηση και μετάνοια τα τρία όπλα κατά του σκότους, μετά όλα έρχονται μόνα τους, η προσευχή δίνει τεράστια δύναμη, οδηγεί στην Πίστη, οδηγεί στο Χριστό.

Με το Χριστό μέσα μας αυτή η Πίστη γίνεται ακλόνητη Αρχή και ανίκητη δύναμη που καίει τα πάντα. Ας βγάλουμε τις ταμπέλες και τα ανόητα μίση που έχουμε, ας ντυθούμε με την Ελληνική σημαία και ας βάλουμε το Χριστό μέσα στην ψυχή μας και αυτή θα πλημμυρίσει με ΑΛΗΘΙΝΟ ΦΩΣ ΚΑΙ ΔΑΚΡΥΑ ΚΑΙ ΦΩΤΙΑ και θα ταξιδέψει στο Άκτιστο, στο Αιώνιο, ας πιστέψουμε τα λόγια Του όπως έχουν και τότε θα φτάσουμε μέχρι τον ουρανό, μέχρι το βασίλειο που ετοίμασε για μας.
Προσευχή, Πίστη και μελέτη στις γραφές

Αλέξανδρος

Τα θυμάσαι τα αδέρφια σου;

Έχουμε να γράψουμε ιστορία ακόμη...