Δευτέρα 24 Σεπτεμβρίου 2012

Στουρνάρας σε Τόμσεν: Σήκω και φύγε αμέσως από το γραφείο μου-Τελειώσαμε

Η αδιάλλακτη στάση του επικεφαλής της Τρόικα Πόλ Τόμσεν κατά την διάρκεια των διαπραγματεύσεων εξόργισε τον Υπουργό Οικονομικών Γιάννη Στουρνάρα ο οποίος έφθασε στο σημείο να θέσει θέμα παραίτησής του και να ζητήσει από τους επικεφαλής της τρόικας να φύγουν από το γραφείο του Σύμφωνα με το «Έθνος της Κυριακής» οι φωνές του υπουργού οικονομικών διαπερνούσαν τις κλειστές πόρτες του γραφείου στο οποίο γίνονταν οι διαπραγματεύσεις για τις επώδυνες περικοπές που ζητούν οι δανειστές για να κλείσει η συμφωνία. Ο διάλογοςπου ακολουθεί είναι χαρακτηριστικός:
Στουρνάρας: «Τελειώσαμε. Είμαι έτοιμος να υποβάλω την παραίτησή μου. Να πάτε να βρείτε καλύτερο υπουργό Οικονομικών, να βρείτε καλύτερη κυβέρνηση»


Τόμσεν: «Δηλαδή μας λες να φύγουμε;»
Στουρνάρας: «Ναι, να σηκωθείτε και να φύγετε.
Ο Π. Τόμσεν κοιτούσε απορημένος τον υπουργό Οικονομικών . Ο Γιάννης Στουρνάρας κοίταξε έξω από το παράθυρο, το οποίο «κοσμεί» εδώ και καιρό, από τις ημέρες του Γιώργου Παπακωνσταντίνου, μια τρύπα από σφαίρα. Την έδειξε στον Τόμσεν και τον ρώτησε:

«Δεν καταλαβαίνω τι θες από την Ελλάδα. Τη βλέπεις αυτή, έγινε από σφαίρα. Εκεί θέλεις να πάμε; Ετσι θέλεις να γίνει η Ελλάδα; Θέλεις να ρίξεις την κυβέρνηση; Σας επαναλαμβάνω, τελειώσαμε. Εχω μείνει μόνος μου. Δεν έχω στήριξη από κανένα κόμμα ούτε και από εσάς. Σηκώνομαι και φεύγω
εκείνη τη στιγμή ο Ματίας Μορς, εκπρόσωπος της Κομισιόν, που μέχρι εκείνο το σημείο είχε παραμείνει αμίλητος, παρενέβη, προκειμένου να αποφευχθούν τα χειρότερα, μία οριστική ρήξη που θα τα τίναζε όλα στον αέρα.: «Θα κάνουμε κάθε δυνατή προσπάθεια να βρούμε μία λύση. Θα δουλέψουμε μέρα και νύχτα και θα τα καταφέρουμε» 

 πηγη

& πηγή

Τα θυμάσαι τα αδέρφια σου;

Έχουμε να γράψουμε ιστορία ακόμη...