Κυριακή 16 Σεπτεμβρίου 2012

ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ ΑΡΧΙΡΑΒΒΙΝΟΥ ΜΟΡΝΤΕΧΑΪ ΦΡΙΖΗ: «ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ ΚΛΗΡΙΚΟΥΣ, ΕΝΩ ΕΜΑΣ ΔΕΝ ΜΑΣ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ;» - Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΑΣ!

Στην ανάρτησή μας για τους πραγματικούς μισθούς ιερέων "επενέβη" με σχόλιό του ο γνωστός πρώην Αρχιραββίνος Μορντεχάϊ Φριζής (φωτογραφία αριστερά),  γράφοντας τα ακόλουθα:
«Κύριοι:
Είμαι ο πρώην (2000 - 2007) Αρχιραββίνος Θεσσαλονίκης Μορντεχάϊ Φριζής, μένω μόνιμα στο Ισραήλ με την πολυμελή οικογένειά μου, αλλά έχω μεγαλώσει στην Ελλάδα και θεωρώ τον εαυτό μου Έλληνα.

Έχω και δικό μου κανάλι στο YouTube http://www.youtube.com/user/JewishIdea77 όπου μπορούν οι αναγνώστες σας να δούν τα βίντεο ελληνικού ενδιαφέροντος που έχω ανεβάσει. Βρίσκομαι από τις αρχές Σεπτεμβρίου στην Ελλάδα για να δώ τον ασθενούντα πατέρα μου Ιάκωβο Φριζή και έπεσα κατά τύχη στην ανάρτησή σας. Με όλο τον σεβασμό, θα ήθελα να σάς ρωτήσω: Γιατί εμείς οι Εβραίοι της Ελλάδος να πληρώνουμε τους Ορθόδοξους κληρικούς σας, όταν το Ελληνικό Κράτος ποτέ δεν πλήρωσε εμάς τους Ραββίνους που ποιμαίνουμε τους Ιουδαίους της Ελλάδος; Δεν είναι διάκριση αυτό; Η οικογένειά μου βρίσκεται στην Ελλάδα (Χαλκίδα) από την εποχή του Ιησού, δηλαδή πάνω από 2.000 χρόνια, άρα είμαι Έλληνας όσο κι εσείς.
 Ευχαριστώ για τη δημοσίευση
Αρχιραββίνος Μορντεχάϊ Φριζής
Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΑΣ:
Κύριε Φριζή, μάλλον δεν σέβεστε το όνομα της οικογενείας σας και ειδικά του συνωνόματου παππού σας, που έπεσε υπέρ Ελλάδος ως αξιωματικός στον ελληνοϊταλικό πόλεμο!
Γιατί το λέμε αυτό; Διότι ΨΕΥΔΕΣΤΕ ΑΣΥΣΤΟΛΑ!!!
Το ελληνικό κράτος πληρώνει όχι μόνο τους μισθούς των Ορθοδόξων Ιερέων, αλλά και των Εβραίων Ραββίνων και των Μουσουλμάνων Μουφτήδων!
Επίσης, το Κ.Ι.Σ είναι ΝΟΜΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ (Ν.Π.Δ.Δ), με αποτέλεσμα να μην φορολογείται από το κράτος!
Μωυσής Κωνσταντίνης: Είμαι Πρόεδρος του ΝΠΔΔ υπό τον τίτλο: «Κεντρικό Ισραηλιτικό Συμβούλιο Ελλάδος». Εκπροσωπώ το σύνολο των εβραικών κοινοτήτων της χώρας.
Άρα λοιπόν κ. Φριζή, όχι μόνο το κράτος πληρώνει τους μισθούς των ραββίνων, αλλά απαλλάσσει και το όργανο των Εβραίων, το Κ.Ι.Σ από κάθε φορολογία!
Ακόμα χειρότερα - κι εδώ είναι το μεγαλύτερο σκάνδαλο απ΄όλα - το ίδιο το κράτος έχει δώσει δικαιώματα φοροεισπράκτορα (!!!) στο Κ.Ι.Σ, κάτι που είναι πρωτοφανές για ανεξάρτητο, κυρίαρχο κράτος (εδώ η σχετική αποκάλυψη με το αντίστοιχο Προεδρικό Διάταγμα, που πρώτοι δημοσιεύσαμε)!
Γι' αυτό το κράτος εν κράτει τι έχετε να πείτε, πρώην Αρχιραββίνε;
Μια παροιμία λέει: "Στο σπίτι του κρεμασμένου δεν μιλάνε για σχοινί"!
Υ.Γ. Αλήθεια, αφού μας ορκίζεστε ότι είστε "τόσο Έλληνας όσο κι εσείς" και αυτοχαρακτηρίζεστε "Έλληνας Εβραίος", ΓΙΑΤΙ ΜΕΝΕΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΑΣ ΣΤΟ ΙΣΡΑΗΛ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ;;;
Και γιατί στα βίντεό σας εμφανίζεστε μόνο με την ισραηλινή σημαία και όχι την ελληνική;
Οι αναγνώστες, ας βγάλουν τα συμπεράσματά τους!

Τα θυμάσαι τα αδέρφια σου;

Έχουμε να γράψουμε ιστορία ακόμη...