Σάββατο 26 Νοεμβρίου 2016

Η ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΥ ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΤΟ ΜΑΡΤΥΡΙΟ ΤΟΥ

Σ’ αυτήν, αφού δοξολογεί τόν Κύριο γιά τή λύτρωσή του από τά χέρια των αοράτων εχθρών, αναφέρεται στον επικείμενο χωρισμό της ψυχής του από τό σώμα καί λέει:

«Γεμάτη ταραχή καί οδύνη είναι ή ψυχή μου, καθώς ετοιμάζεται να βγει από τό άθλιο καί ρυπαρό τούτο σώμα μου. Άς μέ σκεπάσει, λοιπόν, τό χέρι Σου, Κύριε, καί ας μέ επισκεφτεί! τό έλεος Σου, γιά να μην πέσει πάνω της ό κακόβουλος εχθρός καί την εμποδίσει, εξαιτίας τών αμαρτιών πού έκανα σε τούτη τή ζωή είτε ανεπίγνωστα είτε ενσυνείδητα. Σπλαχνίσου με, Κύριε, κι ας μην αντικρίσει ή ψυχή μου τίς ζοφερές καί σκοτεινές μορφές τών πονηρών δαιμόνων, άλλά ας την παραλάβουν άγγελοί Σου λαμπροί καί φωτεινοί. Κάνε να δοξαστεί τό όνομά Σου τό άγιο καί μέ τή δύναμή Σου ανέβασε με στο θείο Σου κριτήριο. Όταν θα κρίνομαι, ας μη μέ αρπάξει τό χέρι τού άρχοντα τού κόσμου τούτου γιά να μέ ρίξει, τόν αμαρτωλό, στα βάθη τού αδη. Άλλά παραστάσου μου καί γίνε Σωτήρας μου καί υπερασπιστής μου... Όσο γιά τά σωματικά βασανιστήρια, αυτά δεν είναι παρά ευφροσύνη γιά τούς δούλους Σου».

http://apantaortodoxias.blogspot.gr/2016/11/blog-post_825.html

Τα θυμάσαι τα αδέρφια σου;

Έχουμε να γράψουμε ιστορία ακόμη...