Πέμπτη 10 Φεβρουαρίου 2022

Για να αλλάξει ο κόσμος μας, πρέπει να αλλάξουμε τις συνήθειες μας

Αφού σας αρέσουν τα θέματα αυτάρκειας
θα σας δώσω μια σημαντική πληροφορία.
Τα πρώτα λεμόνια στη φωτό,
είναι εισαγωγής από την Χιλή.
Έχουν μεγαλώσει με βιομηχανικό τρόπο,
φυτοφάρμακα, ορμόνες και είναι υβρίδια.
Η αγορά είναι γεμάτη από δαύτα. Τα βρίσκεις παντού.
Σήμερα πήγα στη βιολογική αγορά
και αγόρασα 10 κιλά από τα δεύτερα λεμόνια στη φωτό.
Μου τα έδωσε, στο κλείσιμο, προς 2 ευρώ το κιλό.
Τα βιολογικά λεμόνια είναι 100 φορές ανώτερα
από τα λεμόνια Χιλής.
Τα πρώτα είναι χονδρόφλουδα και είναι σκέτο νερό.
Απλά "χορταίνουν" το μάτι, όπως και κάθε τι ψεύτικο σήμερα.
Και μπαίνω στην ουσία.
Κάτι που δεν γνωρίζουν οι περισσότεροι
είναι πως μπορείς να συντηρήσεις τον χυμό από τα λεμόνια
για πάνω από 1 χρόνο αν θέλεις. Εκτός ψυγείου!
Ο τρόπος είναι η παστερίωση.
Αντί να αγοράζεις λεμόνια Χιλής "πανάκριβα"
αγοράζεις από παραγωγούς απ' ευθείας
και είναι και βιολογικά. Ελληνικά!
Τα 10 κιλά θα μου βγάλουν 30 βαζάκια των 300 μλ.
Υπολογίστε για πόσο καιρό θα έχω φυσικό χυμό
με 25 ευρώ σύνολο. (μαζί με τα βάζα κλπ)
Προσωπικά βάζω και τις φλούδες
αφού τις ξεπικρίσω.
Θα περάσω και ένα απόγευμα με τα παιδιά μου
δημιουργώντας μέσα από το "παιχνίδι".
Αντί να ασχολούνται με το ποιος μάλωσε στο survivor
και με τις προσθετικές που έκανε η κάθε κοκόνα, στα χαζοκούτια,
κάνουμε δημιουργικά πράγματα και μαθαίνουν
αυτά που έχουν σημασία. Μακριά από κινητά και οθόνες.
Αν όλοι επιλέγουμε τις βιολογικές αγορές,
η ζήτηση θα βοηθήσει τους Έλληνες παραγωγούς
και θα ανοίξουν παντού.
Είμαι περήφανος που το ξαδερφάκι μου Ιωαννης Παπαδοπουλος
ως πρόεδρος, συμβάλει στην επέκταση των βιολογικών αγορών.
Για να αλλάξει ο κόσμος μας,
πρέπει να αλλάξουμε τις συνήθειες μας.
Αλλιώς δεν θα αλλάξει ποτέ!

Yannis Bakman

Τα θυμάσαι τα αδέρφια σου;

Έχουμε να γράψουμε ιστορία ακόμη...