Τετάρτη 5 Ιουλίου 2023

Σ’ ευχαριστώ που είσαι παιδί μου, σου υπόσχομαι ότι θα προσπαθώ καθημερινά να γίνομαι αντάξιά σου

Ήρθες στον κόσμο μας σαν δώρο απρόσμενο και σε χρόνο ανύποπτο. Η αλήθεια είναι ότι σε περιμέναμε πολύ καιρό και όταν έκανες την εμφάνισή σου ήσουν θείο δώρο.

Σ’ ευχαριστώ που από έμβρυο ακόμη φάνηκες ότι θα γίνεις δυναμική και επίμονη, κάτι που θεωρείται χάρισμα στον κόσμο των μεγάλων, αλλά όχι και τόσο όταν είσαι μικρός.

Σ’ ευχαριστώ που με έκανες να θυμηθώ πώς μυρίζουν τα μωρά με ταλκ και παιδικά αφρόλουτρα. Πέρασαν, βλέπεις, αρκετά χρόνια από τη γέννηση του αδελφού σου.
Σ’ ευχαριστώ για τις καθημερινές προκλήσεις σου. Με κάνεις ευρυματική με τις διαφορετικές προσεγγίσεις προς εσένα.

Σ’ ευχαριστώ που παρατηρείς τα σύννεφα και τους δίνεις διάφορα σχήματα. Είναι τόσο απλό να κοιτάμε όλοι και λίγο στον ουρανό και να θαυμάζουμε την ομορφιά που μας περιβάλλει.

Σ’ ευχαριστώ για την ιδιαίτερη σχέση που έχουμε μεταξύ μας. Είναι αλήθεια ότι κερδίζουμε και οι δυο μας από την τρυφερότητα έως την αντιπαράθεση.

Σ’ ευχαριστώ που με αποσπάς από την καθημερινότητα και τη ρουτίνα με φιλιά και αγκαλιές ή λέγοντάς μου: “Μαμά θες να παίξουμε;”

Σ’ ευχαριστώ που εκφράζεις τα συναισθήματά σου με τις ζωγραφιές σου, με βοηθούν να σε καταλάβω καλύτερα.
Σ’ ευχαριστώ που με παρατηρείς συνεχώς, είμαι, βλέπεις, ακόμη το πρότυπό σου και με βοηθάς να γίνομαι καλύτερη.

Σ’ ευχαριστώ που μου φτιάχνεις τη διάθεση όταν δεν είμαι στα καλύτερά μου και εσύ είσαι μακριά μου, βλέποντας τις φωτογραφίες και τα χαρούμενα βιντεάκια που δημιουργείς μόνη σου.

Σ’ ευχαριστώ για την έκφραση ικανοποίησης που παίρνεις όταν αποκτάς αυτό που επιθυμείς, θα την έχω για πάντα στην καρδιά μου και στο μυαλό μου.
Σ’ ευχαριστώ που είσαι παιδί μου, σου υπόσχομαι ότι θα προσπαθώ καθημερινά να γίνομαι αντάξιά σου.

Σ’ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΜΟΥ για όλα τα παραπάνω και για όσα μου επιφυλάσσεις στο μέλλον!

Η μαμά σου

http://www.themamagers.gr

Τα θυμάσαι τα αδέρφια σου;

Έχουμε να γράψουμε ιστορία ακόμη...