Κυριακή 30 Ιουλίου 2023

«Συγκλονιστικό θαύμα του Αγίου Πορφυρίου! Μπορεί ο άνθρωπος εδώ να αλλάξει τη θέση μιας ψυχής για την αιωνιότητα!»

Από το βιβλίο
«Ελάτε παιδάκια μου ν’ ανεβούμε λίγο ψηλότερα, λίγο ψηλότερα...»

«Μια γνωστή μου κοπέλα για χρόνια είχε παράπονο και δεν μιλούσε στον πατέρα της, γιατί θεωρούσε ότι αυτός έφταιγε πού ἡ μητέρα της έφυγε μακριά τους και πέθανε μακριά τους. Ο πατέρας δεν προσπάθησε ποτέ να υπερασπίσει τον εαυτό του και κάθε φορά πού ἡ κόρη του έδειχνε την εχθρότητά της προς
το πρόσωπό του, έσκυβε το κεφάλι λυπημένος και δεν έβγαζε λέξη από το στόμα του. Κάποια στιγμή, η κοπέλα πήγε στον Άγιο Πορφύριο να πάρει την ευχή του. Μόλις την είδε ο Άγιος Γέροντας τής είπε:

«Κακώς κατηγορείς τον πατέρα σου, ως υπεύθυνο τής εγκατάλειψης σας από την μητέρα σου. Δεν φταίει σέ τίποτα. Μόνο φαρμάκι πίνει αυτός, χωρίς να διαμαρτύρεται. Η μάνα σου ερωτεύτηκε έναν ηθοποιό, από ένα πλανώδιο θίασο και έφυγε μαζί του. Αυτός τής πούλησε για λίγο έρωτα και μετά την έδιωξε. Απογοητεύτηκε τόσο πολύ πού δεν ήθελε πιά να ζει και αυτοκτόνησε».
Μεγάλο το σοκ για το κορίτσι. Έτρεξε στον πατέρα της και τον ρώτησε αν αυτά ισχύουν; Αυτός ομολόγησε ότι έτσι έγινε και δεν τής έλεγε τίποτα για να μην καταστρέψει την εικόνα πού είχε για την μητέρα της.
Η κοπέλα ξαναπήγε στον Άγιο Πορφύριο και επέμενε να τής πει πώς είναι τώρα η κατάσταση τής ψυχής τής μητέρας της.
«Θα μάθεις», τής είπε ο Γέροντας. Το βράδυ είδε στον ύπνο της την μητέρα της σε μια έρημη ομιχλώδη ακρογιαλιά, μόνη της.
Ξαναπήγε στον Άγιο Πορφύριο και του είπε: «Η μάνα μου δεν είναι σέ καλή κατάσταση, Παππούλη. Μπορώ εγώ να κάνω κάτι να την βοηθήσω»;
«Ναι, μπορείς, παιδάκι μου. Θα κάνεις πολλά καλά έργα στη μνήμη της και το έλεος του Θεού είναι μεγάλο».
Η κοπέλα, λοιπόν, άλλαξε τελείως ζωή, μέρα νύχτα αυτό κυριαρχούσε μέσα της, αφιέρωνε τον εαυτό της στην προσευχή και στις εντολές του Χριστού. Στόχος τής ζωής της έγινε να αλλάξει η κατάσταση της ψυχής τής μητέρας της. Μετά από ένα μεγάλο διάστημα αφιέρωσης στον Χριστό και στον άνθρωπο, πήγε πάλι στον Άγιο Πορφύριο και του είπε:
«Θέλω να δω, Παππούλη, πώς είναι τώρα η ψυχή τής μητέρας μου».
«Θα δεις παιδί μου», τής είπε. Και πράγματι το βράδυ! Είδε Άγγελο Κυρίου να παίρνει τη μητέρα της αγκαλιά και να την μεταφέρει σέ ένα χώρο φωτεινό και χαρούμενο»!
«Έτσι θα συνεχίσεις, παιδάκι μου», τής είπε ο Άγιος Γέροντας.

Τα θυμάσαι τα αδέρφια σου;

Έχουμε να γράψουμε ιστορία ακόμη...