Σάββατο 5 Μαρτίου 2022

Θα γίνουμε τρομακτικοί για τους δαίμονες όταν εξοπλίσουμε τη γλώσσα μας με συνομιλίες από τις Αγίες Γραφές

ΕΙΠΕ ΜΟΝΑΧΟΣ. Ο Κύριος είναι κοντά και σε βλέπει. Και δεν θα αφήσει να πέσεις τελείως. Πιστεψε στον Κύριο και θα σε κρατήσει.


ΕΙΠΕ ΠΡΟΣΚΥΝΗΤΉΣ. Μια νύχτα, ο πατέρας άκουσε τον γιο του να προσεύχεται: «Θεέ, κάνε με σαν τον πατέρα μου». Την ίδια νύχτα ο πατέρας προσευχόταν: «Θεέ, κάνε με τι θέλει ο γιος μου να είμαι».

Θα γίνουμε τρομακτικοί για τους δαίμονες όταν εξοπλίσουμε τη γλώσσα μας με συνομιλίες από τις Αγίες Γραφές. Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος

''Μάθετε στα παιδιά σας να προσεύχονται, και μετά να ομιλούν ξένες γλώσσες και να παίζουν πιάνο...''
~ Άγιος Νικόλαος Βελιμίροβιτς

Κύριε Ιησού Χριστέ Ελέησον με βοήθησε με Κύριε να γίνω καλύτερος άνθρωπος να το λέτε μέχρι να ιδρώσει η γλώσσα! ΜΕΓΑΛΗ ΕΥΛΟΓΙΑ

ΕΙΠΕ ΜΟΝΑΧΟΣ. Δίπλα σου να βάλεις απλούς ανθρώπους ! Αυτούς που είναι μέσα κρυμμένος. Ο Ιησούς ! Αμαρτωλούς μετανιωμένους Είναι Οι καλύτεροι δάσκαλοι από τον εγωιστή. Θα σε μάθουν να αγαπάς να λες συγγνώμη . ΤΑΠΕΙΝΟΥΣ





Όπως μου είπε μια γυναίκα: «Πάνω απ 'όλα, μου αρέσει να εργάζομαι ως μητέρα. Δεν υπάρχει τίποτα πιο όμορφο από το να έχεις παιδιά. Είναι πολύ πιο ενδιαφέρον από τη μουσική, τη ζωγραφική, την οικοδόμηση. Έχω δοκιμάσει πολλά επαγγέλματα, αλλά δεν υπάρχει τίποτα πιο συναρπαστικό: α. Το παιδί μεγαλώνει, θα έχει αφοσίωσή σε αυτήν, και θα ανθίζει "

Πατήρ Dimitry Smirnov

Τα θυμάσαι τα αδέρφια σου;

Έχουμε να γράψουμε ιστορία ακόμη...