Τρίτη 13 Αυγούστου 2019

ΠΟΛΩΝΙΑ: 15χρονος μόνος του με έναν σταυρό μπλοκάρει πορεία των LGBT

 
PłOCK, Πολωνία - Ένας 15χρονος Πολωνός τόλμησε να εμποδίσει μια πορεία «υπερηφάνειας» LGBT μόνος του υψώνοντας ένα Σταυρό και πλέον αποθεώνεται από τα social media ως «ήρωας».

Ο Jakub Baryła, ο οποίος περιγράφει τον εαυτό του ως "καθολικό, παραδοσιακό, συντηρητικό και πατριώτη" στο Twitter, έχει γίνει σημείο αναφοράς στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, καθώς στάθηκε μόνος του απέναντι από μια πορεία 1.000 και πλέον ομοφυλοφίλων στην πόλη Πλόκ το Σάββατο.

Ο Baryła, που είναι και σύμβουλος στο Συμβούλιο Νεολαίας του Płock, δήλωσε ότι αποφάσισε να εμποδίσει την πορεία με τον σταυρό αφού εμπνεύστηκε από «μια παρόμοια χειρονομία του π. Ignacy Skorupko κατά τη μάχη της Βαρσοβίας με τους Μπολσεβίκους το 1920».

Ο πατέρας Skorupko ήταν Πολωνός στρατιωτικός εφημέριος που σκοτώθηκε στις 14 Αυγούστου 1920, στη μάχη του Ossów κατά την πολωνική αντεπίθεση. Στάθηκε στην πρώτη γραμμή της μάχης μαζί με τους στρατιώτες οδηγώντας τους σε επίθεση, κρατώντας ένα σταυρό για να ενθαρρύνει τους Πολωνούς στρατιώτες.

Ο Baryła λέει ότι αρχικά εγκατέλειψε αυτή την ιδέα "εξαιτίας των κοινωνικών συνεπειών, φοβόμουν τον τρόπο με τον οποίο θα αντιδρούσαν οι άνθρωποι", δήλωσε στον συντηρητικό ιστοχώρο wPolityce.pl.

Ωστόσο, άλλαξε γνώμη και αποφάσισε να δράσει όταν είδε μια βλάσφημη εικόνα της Παναγίας της Częstochowa με ένα φωτοστέφανο στην παρέλαση «υπερηφάνειας» του Płock:
Ζήτησα ένα σταυρό από έναν ιερέα από μια ενορία του Płock. Ο ιερέας φοβόταν τους αθεϊστές μήπως βεβηλώσουν τον Τίμιο Σταυρό, αλλά τελικά μου έδωσε ένα σταυρό. Ήθελα όσο το δυνατόν περισσότεροι άνθρωποι να δουν τη χειρονομία μου. Ήθελα να τους κάνει να προβληματιστούν και να συζητήσουν. Πρώτα, περπάτησα με ένα σταυρό στο χέρι μου μπροστά από το αστυνομικό κλοιό που προστάτευε την πορεία «ισότητας».

Αργότερα κάθισα στο πεζοδρόμιο και προσευχόταν στα λατινικά με τις λέξεις Salve Regina. Έκανα την προσευχή μου στη Μητέρα του Θεού, το ιδανικό της αγνότητας. Ήρθαν οι αστυνομικοί και μου ζήτησαν να φύγω από το δρόμο. Είπα ότι δεν μπορούσα να το κάνω γιατί οι συμμετέχοντες της πορείας καταστρέφουν την καθολική πίστη μου και βλάπτουν την πολωνική σημαία τοποθετώντας ένα ουράνιο τόξο πάνω της.
Μετά την άρνησή του οι άνδρες των ΜΑΤ τον άρπαξαν και τον απομάκρυναν.

«Δεν είχα φόβο, είχα επικεντρωθεί στο σταυρό που κρατούσα, είμαι καθολικός, έτσι έχω επικεντρωθεί στον Θεό που μου δίνει δύναμη» είπε ο 15χρονος. «Έχω την εντύπωση ότι ο Θεός με οδηγούσε», είπε προσθέτοντας ότι η αστυνομία συμπεριφέρθηκε "άψογα".

Μόλις έγινε γνωστό το περιστατικό ,ο Baryła άρχισε να επαινείται σε όλο τον κόσμο για το θάρρος του.

Ωστόσο, το Κέντρο Παρακολούθησης της Ρατσιστικής και Ξενοφοβικής Συμπεριφοράς, στη Βαρσοβία, εξέδωσε δήλωση που χαρακτηρίζει τη δράση του Baryła "άλλο ένα παράδειγμα για το πώς οι εθνικιστές χρησιμοποιούν παιδιά για πολιτικό αγώνα".
"Οι ανεύθυνοι γονείς έθεσαν σε κίνδυνο τη ζωή και την υγεία του 15χρονου παιδιού τους, στέλνοντάς τον σε ταραχή. Το χαμένο αγόρι βρισκόταν στη μέση του δρόμου κρατώντας το σταυρό, μπερδεμένο και εντελώς στερημένο της φροντίδας από τους κηδεμόνες του", ανέφερε η δήλωση, που κατηγορεί τον 15χρονο ότι έχει εμφανιστεί σε «συγκεντρώσεις με ρατσιστές και ομοφοβικούς».

Το Κέντρο Παρακολούθησης της Ρατσιστικής και Ξενοφοβικής Συμπεριφοράς δήλωσε ότι σκοπεύει να ειδοποιήσει το γραφείο του εισαγγελέα για «ένα έγκλημα από γονείς που έστειλαν παιδί κατά των αστυνομικών» και θα παράσχει στο Οικογενειακό Δικαστήριο στο Πλόκ πληροφορίες "για ένα αγόρι που, ασυνόδευτα, εμπόδισε την αστυνομία".

Απαντώντας ο Baryła εξέδωσε τη δική του δήλωση: "Δηλώνω ότι κανείς δεν με έστειλε να κάνω αυτό το μπλόκο, και οι γονείς μου έχουν κατά κύριο λόγο μάλλον αριστερές απόψεις".

"Είμαι 15 ετών, αλλά καταλαβαίνω την πραγματικότητα που με περιβάλλει και μπορώ να πάρω αποφάσεις συνειδητά", πρόσθεσε, επισημαίνοντας ότι δεν επιθυμεί να κερδίσει δημοτικότητα ή να το χρησιμοποιήσει αυτό ως σκάλα για μια πολιτική καριέρα.

"Διάβασα στα μέσα μαζικής ενημέρωσης ότι η πράξη μου θα με εξυπηρετήσει στην πολιτική μου καριέρα, δεν είναι αλήθεια, δεν με νοιάζει, δεν θέλω να είμαι πολιτικός, θα ήθελα να γίνω ιερέας", είπε.

"Ο Ιησούς και ο σταυρός στάθηκαν ενάντια στο κακό και τις αμαρτίες, η άγια πίστη μας μας παραγγέλλει να αντιστεκόμαστε σε κακές πράξεις. Δεν είμαι ενάντια στους ανθρώπους, είμαι ενάντια στις κακές πράξεις που προωθούν την ομοφυλοφιλία", έγραψε, αναφέροντας τα λόγια ενός ιερέα, του π. Kramer.

Η παρέλαση των ΛΟΑΤ στο Πλόκ, περίπου 100 χιλιόμετρα βορειοδυτικά της Βαρσοβίας, ακολουθεί την παρέλαση περηφάνιας στο Μπιαλίστοκ στην ανατολική Πολωνία, η οποία σημαδεύτηκε από βίαιες συγκρούσεις πριν από τρεις εβδομάδες.

Πολιτικοί, όπως ο Robert Biedroń, ένας από τους πρώτους ανοιχτά ομοφυλόφιλους πολιτικούς της Πολωνίας που ξεκίνησαν το αριστερό κόμμα Wiosna νωρίτερα αυτό το χρόνο, ήταν στην πορεία.

https://redskywarning.blogspot.com/2019/08/15-lgbt.html / πηγή

Τα θυμάσαι τα αδέρφια σου;

Έχουμε να γράψουμε ιστορία ακόμη...