Παρασκευή 31 Ιανουαρίου 2014

H ορθόδοξη ευσέβεια ενός ταπεινού ΝΒΑer!

Kosta Koufos goes up for a layup against a pouncing Kevin Garnett.
...όπου και να βρισκόμαστε, ψάχνω πάντα να βρω ελληνική εκκλησία, έτσι ώστε να είμαι εντάξει με την συνείδησή μου...

σχόλιο Αντίπατρος : Ένα σπάνιας πνευματικής ποιότητας ελληνόπουλο της διασποράς που απώλεσε τον πολυαγαπημένο του πατέρα σε πολύ μικρή ηλικία, που βρήκε όμως την πνευματική στοργή στο πρόσωπο ενός σέρβου ορθόδοξου ιερέα... Στο παρακάτω βίντεο δείτε συνέντευξη του Κώστα με τον Πνευματικό του π. Δανιήλ Ρόγκιτς!




Απόσπασμα από συνέντευξη στον Αντώνη Καλκαβούρα
-Στην διάρκεια της σεζόν που οι υποχρεώσεις των παικτών είναι βεβαρυμμένες και τα ταξίδια συνεχόμενα, ένα βαθιά θρησκευόμενο άτομο, όπως εσύ, βρίσκει τον χρόνο να προσευχηθεί όπως θέλει;
«Αυτό αποτελεί βασική επιδίωξή μου. Κάθε Κυριακή θα παρακολουθήσω κανονικά τη λειτουργία, όπου και να βρισκόμαστε. Αν είμαστε στο Μέμφις, είναι πολύ εύκολο γιατί πλέον έχω προσανατολιστεί πλήρως. Η πόλη μου θυμίζει πολύ τη γενέτειρά μου, το Κάντον του Οχάϊο και πραγματικά έχω βολευτεί. Αλλά όπου και να βρισκόμαστε, ψάχνω πάντα να βρω ελληνική εκκλησία, έτσι ώστε να είμαι εντάξει με την συνείδησή μου.»

ΕΚΤΑΚΤΟ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ
yiorgosthalassis.blogspot.com

Τα θυμάσαι τα αδέρφια σου;

Έχουμε να γράψουμε ιστορία ακόμη...