Σάββατο 19 Μαρτίου 2022

Το Θαύμα σε νεαρή κοπέλα με τους Χαιρετισμούς της Παναγίας

Δεν σταματάνε τα θαύματα των Χαιρετισμών της Παναγίας μας !

Όμως προκρίναμε να σας αναφέρουμε το ΝΕΟ θαύμα των Χαιρετισμών της Παναγίας μας, όπως μας το διηγήθηκε στην διάρκεια της τηλεφωνικής μας επικοινωνίας η βαστάζα μας Α.
"Κάθε φορά που με έβλεπε η κόρη μου η Σ. να απαγγέλω τους Χαιρετισμούς με κοίταγε περίεργα.... Κάποιες φορές την άκουσα να μουρμουρίζει...Πάλι Χαιρετισμούς η μαμά...Και επειδή όπως ξέρεις αδελφέ μου τα σημερινά παιδιά δεν σηκώνουν συμβουλές και κηρύγματα, κατέφυγα στο "κόλπο" που εκμυστηρεύτηκε ο Άγιος Πορφύριος στον πατέρα Γεώργιο Μεταλληνό, όταν ο τελευταίος του παραπονέθηκε ότι όσο και να νουθετεί την μικρή του κόρη, αυτή δεν τον ακούει !! Το διάβασα σε κάποιο βιβλίο... Μα ευλογημένε δεν πράττεις σωστά ... του είπε ο Άγιος... με το να της το λες και να της το ξαναλές.... Γονάτισε , πες στην Παναγία τι θέλεις να πει στην θυγατέρα σου, κι Αυτή θα της το ψιθυρίσει στο αυτάκι και θα Την ακούσει... κάντο και θα δεις !!"
Έτσι έκανα κι εγώ αδελφέ μου... Γονάτισα και Την παρακάλεσα να την φωτίσει να αρχίσει κάποια στιγμή να διαβάζει τους Χαιρετισμούς Της. Νέο κορίτσι είναι ! Να την προστατεύει η Παναγία μας, να την βοηθήσει να βρει κάποια δουλειά και μετά να της φανερώσει ένα καλό παλικάρι να κάνουν μία ευτυχισμένη, χριστιανική οικογένεια !
Και άκου αδελφέ μου πόσο γρήγορα απάντησε η Παναγία μας στις προσευχές μου !
Την Τρίτη που έχει ρεπό ο σύζυγος μου πήραμε το αμάξι και πήγαμε στο πατρικό του. Φύγαμε μεσημέρι και θα γυρίζαμε αργά το βράδυ !
Κατά τις τέσσερις και μισή ακούω να κτυπάει το κινητό μου !
Ήταν το παιδί ! Ανησύχησα ! Το σηκώνω και τι μου είπε !
" Έλα μάνα μου και σε ψάχνω !! Που είσαι ; "
"Με το μπαμπά είμαι ματάκια μου στο σπίτι του παππού !"
" Τι μου λες μάνα μου !! Δεν ήσουν τώρα εσύ εδώ στο σπίτι ;"
"Όχι κορίτσι μου...έχουμε φύγει εδώ και δύο ώρες ! Μα τι συνέβη;"
" Ξάπλωσα να κοιμηθώ ! Πρέπει μόλις να με είχε πάρει ο ύπνος και ακούω να ανοίγει η πόρτα του υπνοδωματίου ! Ανοίγω τα μάτια μου και ήσουν εσύ ! Τι θέλεις μάνα μου ....σε ρώτησα.... Αχ κορίτσι μου θέλω να σε παρακαλέσω να μου κάνεις μία χάρη... Τι χάρη μάνα μου σε ρώτησα.... Τότε βγάζεις από την τσέπη σου το βιβλιαράκι αυτό των Χαιρετισμών που διαβάζεις και μου λες... Να ματάκια μου, θέλω να σε παρακαλέσω να ξεκινήσεις να διαβάζεις κάθε μέρα τους Χαιρετισμούς ! Και όχι μόνο μία φορά , αλλά όσες πιο πολλές φορές μπορείς.... Και κάνεις μία κίνηση να μου το δώσεις...Εγώ ανασηκώθηκα και τέντωσα το χέρι μου και το πήρα... και εκείνη την στιγμή εσύ μου χαμογέλασες ευχαριστημένη και .... χάθηκες , εξαφανίστηκες από τα μάτια μου !!
Και ενώ είχα το χέρι μου τεντωμένο και τα δάκτυλα μου λυγισμένα όπως την στιγμή που μου το έδωσες και το κράτησα, ούτε το βιβλιαράκι είδα, ούτε εσένα !!
Αλλά ΔΕΝ κοιμόμουν μάνα μου .... με ακούς....ΔΕΝ κοιμόμουν , ήμουν ανασηκωμένη στο κρεββάτι με το χέρι μου τεντωμένο, με τα δάκτυλα μου λυγισμένα σαν να κρατάω κάτι !!!
Τινάχτηκα πάνω και σε φώναξα, και σε πήρα μετά τηλέφωνο ! Τι ήταν αυτό που είδα μάνα μου ! Ολοζώντανο ήταν !! "
"Δεν της απάντησα αδελφέ μου !! Με είχαν πάρει τα δάκρυα επειδή κατάλαβα ότι η Παναγία μας είχε ακούσει τις προσευχές μου και της έστειλε τον Φύλακα Άγγελο της να την νουθετήσει ! Και προφανώς για να μην τρομάξει πήρε την δική μου μορφή !"
"Μα το μεγαλύτερο θαύμα ήρθε αμέσως μετά, όταν την άκουσα να με ρωτάει πως να διαβάσει τους Χαιρετισμούς, πως το κάνουν αυτό...και της είπα !!"
"Και όταν το βράδυ επιστρέψαμε μου είπε ότι τους είχε διαβάσει ξανά και ξανά και αισθανόταν μία τόσο μεγάλη χαρά που δεν περιγράφεται !! Και από εκείνη την μέρα αδελφέ μου ΔΕΝ έχει σταματήσει να τους απαγγέλλει ! Την ακούω περνώντας έξω από το δωμάτιο της να λέει το ..Χαίρε Νύμφη Ανύμφευτε , και η καρδιά μου πετάει στα ουράνια και δοξάζω το Θεό μας και την Παναγία μας που έκαναν στο παιδί μου ένα τέτοιο θαύμα !!"


για την εικόνα ΕΔΩ
ΠΗΓΗ. ΣΕΛΙΔΑ ΟΙ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΙ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ


Τα θυμάσαι τα αδέρφια σου;

Έχουμε να γράψουμε ιστορία ακόμη...