Πέμπτη 25 Ιανουαρίου 2018

Κατάθεση ψυχής! Ειρήνη Μερκούρη: «Γιατί να μην έχω τα κότσια να γίνω μοναχή σαν την Λιονάκη;»

Κατάθεση ψυχής κάνει η Ειρήνη Μερκούρη για το θαύμα που… βίωσε τα Χριστούγεννα και δίνει απαντήσεις στο ερώτημα αν θα γινόταν μοναχή, όπως είχε διαρρεύσει.

Η γνωστή τραγουδίστρια, που είχε συγκλονίσει το 2016 με την αποκάλυψη ότι είχε βρεθεί μια ανάσα από τον θάνατο, εξομολογείται στην εφημερίδα «Ορθόδοξη Αλήθεια» πως όταν βρέθηκε μεταξύ ζωής και θανάτου, την έσωσαν η πίστη της και η αγάπη της στον Χριστό και τους αγίους.

Ολα άρχισαν, όπως αναφέρει η espresso, με συμπτώματα ίωσης, για τα οποία επισκέφθηκε το νοσοκομείο. Παρόλο που υποβλήθηκε σε όλες τις εξετάσεις, οι γιατροί δεν βρήκαν κάτι ανησυχητικό και την έδιωξαν

«Ενιωθα, όμως, πως κάτι συνέβαινε, αφού ο πόνος που με ταλαιπωρούσε συνεχιζόταν και η εικόνα μου ήταν χλομή. “Γιατρέ, πεθαίνω” είπα. “Βρείτε τι έχω”. Επειτα από γυναικολογικές εξετάσεις εντοπίστηκε το πρόβλημα και οι θεράποντες γιατροί με ενημέρωσαν πως σε 20 λεπτά έπρεπε να μπω στο χειρουργείο, καθώς κάθε λεπτό που περνούσε θα μπορούσε να αποβεί μοιραίο για τη ζωή μου».

Η τραγουδίστρια περιγράφει τι ένιωσε όταν η ηθοποιός Ναταλία Λιονάκη εκάρη μοναχή τον περασμένο Οκτώβριο:
«Ενιωθα συντριβή, συγκίνηση, γιατί εγώ να μην έχω αυτό το θάρρος να το κάνω, πως είμαι ένα μηδενικό μπροστά της… Εβλεπα το Αγιο Πνεύμα πάνω της, το ένιωθα. Είπα ότι δεν έχω εγώ τα κότσια να κάνω αυτό που έκανε εκείνη, να αφιερωθεί στον Χριστό τόσο ολοκληρωτικά. Το να γίνει κάποιος καλόγερος ή καλόγρια θέλει μεγάλα κότσια. Μου έχει περάσει από το μυαλό και από μικρή, αλλά το να κάνεις το βήμα είναι κλίση Θεού και εγώ δεν έχω αυτή την κλίση – αυτή τη στιγμή τουλάχιστον».

Τα θυμάσαι τα αδέρφια σου;

Έχουμε να γράψουμε ιστορία ακόμη...