Δευτέρα 11 Φεβρουαρίου 2019

Πήγαινε να αγοράσεις ένα λαχείο με την ευχή μου


Η Αγγελικη είχε ένα χρέος στην τράπεζα άμεσα απαιτητο . Της έπαιρναν το σπίτι.
Ζούσε μόνη με το μικρό παιδί της, προερχόμενη από διαζύγιο.


Ήταν απελπισμένη.
Κάποιος της είπε.... "πήγαινε να γνωρίσεις τον π. Προκόπιο, άνθρωπο του Θεού να σε βοηθήσει."
Τότε εκείνη αντετεινε λόγο ... "Τι να μου κάνει εμένα ένας παπάς, εγώ διαλυομαι, καταστρεφομαι!"
Τελικά όμως πήγε....
Με το που μπαίνει μέσα... της λέει ο γέροντας.
Καλώς την Αγγελική. Σήμερα δεν θα πούμε τίποτα. Πήγαινε να αγοράσεις ένα λαχείο με την ευχή μου. Όταν τακτοποιηθείς και ηρεμήσεις έλα να τα πούμε.
Πήγε, πήρε λαχείο και κέρδισε ακριβώς το ποσο που χρειαζόταν για να ξεχρεωθει.
Μετά.... Δεν έφυγε ούτε μια μέρα από το πλάι του γέροντα.

Ο γέροντας Προκοπιος πρώτα γιατρεύε, αναστουσε κατεραγμενους
, απελπισμένους, έλυνε άλυτα πρόβληματα με τη Χάρη Του Θεού...
Μετά έχοντας κερδίσει όλη την προσοχή του ανθρώπου που τον πλησιαζε, μιλούσε και έδειχνε τον Χριστό.
Γινόταν οδοδείκτης και δάσκαλος Χριστού!
Την ευχή του ναχουμε !


https://apantaortodoxias.blogspot.com/

Τα θυμάσαι τα αδέρφια σου;

Έχουμε να γράψουμε ιστορία ακόμη...