Σάββατο 23 Φεβρουαρίου 2019

Ο Σαμουράι του Χόλυγουντ που βαπτίστηκε Χριστιανός Ορθόδοξος και πήρε το όνομα Παντελεήμων

Ο Ιαπωνικής καταγωγής Αμερικανός ηθοποιός Cary-HiroyukiTagawa, έγινε γνωστός μέσα από τον ρόλο του «κακού» ShangTsung στην ταινία MortalKombat (Θανάσιμη Μάχη) αλλά και ρόλους σε άλλες επιτυχημένες ταινίες όπου συνήθως έπαιζε το ρόλο του Σαμουράϊ.
Πριν λίγο καιρό αποφάσισε να αφήσει το σπαθί και να πιάσει… τον Σταυρό και μάλιστα βαπτίστηκε Ορθόδοξος σύμφωνα με το δόγμα της Ρωσικής Ορθόδοξης Εκκλησίας. Το Μυστήριο πραγματοποιήθηκε από τον Μητροπολίτη Ιλαρίωνα του Βολοκολάμσκ και ο ηθοποιός πήρε το όνομα Παντελεήμων.

«Δεν είναι εύκολο να γίνει κανείς Ορθόδοξος, αν αναλογιστεί το πλήθος των θρησκευτικών συγκρούσεων παγκοσμίως. Όσο για μένα, η ευκαιρία να γίνω Χριστιανός Ορθόδοξος και να βρω τους δικούς μου ανθρώπους είναι ένα σημάδι από τον Θεό. Δεν έχει σημασία ποιες είναι οι δοκιμασίες. Τις αποδέχομαι, σαν γνήσιος Ιάπωνας πολεμιστής», είχε δηλώσει ο Tagawa όταν ρωτήθηκε σχετικά με τη μεταστροφή του στην Ορθοδοξία.

Η σχέση του ηθοποιού με τη Ρωσία δεν προέκυψε ξαφνικά. «Έχω ρωσική ιστορία μέσα στην οικογένειά μου. Ο πατέρας μου μελέτησε τη Ρωσία όταν υπηρετούσε στον Αμερικανικό Στρατό. Ο θείος μου, που ήταν φημισμένος τραγουδιστής τη δεκαετία του ’60, ερχόταν στη Μόσχα κάθε χρόνο τα χρόνια εκείνα για συναυλίες. Επίσης μιλούσε τα ρωσικά και τραγουδούσε και τραγούδια στα ρώσικα, οπότε κι εκείνος αποτελεί μέρος της ρώσικης ιστορίας μου. Έτσι, εγώ απλώς συνεχίζω την παράδοση των προγόνων μου στη Ρωσία», διευκρινίζει.
https://www.newsbomb.gr/kosmos/story/960526/o-samoyrai-toy-xoligoynt-poy-vaptistike-xristianos-orthodoxos-kai-pire-to-onoma-panteleimon

Τα θυμάσαι τα αδέρφια σου;

Έχουμε να γράψουμε ιστορία ακόμη...