Ο Πούτιν σήμερα
είναι τόσο ά-κακος όσο ήταν ο ι-ό-ς.
Προειδοποιεί τους αμάχους να φύγουν,
δεν ρίχνει βόμβες αβέρτα, αν και θα μπορούσε,
και δεν πήρε το Κίεβο σε 1 μέρα όπως θα μπορούσε.
Αντίθετα κάνει "βόλτα" με υπομονή μέσα στην Ουκρανία,
η οποία παίζει ξεκάθαρα το "αφήγημα" των ΜΜΕ.
Ζούμε στο ίδιο έργο θεατές.
Ένας νέος "ι-ό-ς" με θνησιμότητα κοντά στο μηδέν,
εμφανίζεται ως "παν-πουτινία" λες και ήρθε το τέλος του κόσμου.
Δημιουργώντας τον "κακό" δαίμονα της Ευρώπης
ενώ ο πραγματικός δαίμονας κρύβεται πίσω από "κουμπιά".
Μετά από πολλή εμβάθυνση στο θέμα,
"είδα" πως ο πόλεμος αυτός είναι καθαρά "εικονικός".
Όπως η επίσκεψη στο φεγγάρι και όλες οι φαρσοκομμωδίες
που μας έχουν πλασάρει εδώ και χρόνια.
Ακόμη και τα "Ιδιόκτητα" ΜΜΕ,
χρησιμοποιούν φωτογραφικό υλικό από το παρελθόν,
ακριβώς όπως και με το υγειονομικό αφήγημα
στο ξεκίνημα του.
Είναι ένας 3ος παγκόσμιος πόλεμος
που λαμβάνει χώρα εδώ και 2 χρόνια
με στόχο τον απόλυτο "τρόμο".
Να μην σηκώσουμε κεφάλι στο σχέδιο που εξελίσσεται
και θα πετύχει πολλαπλούς στόχους.
Την α-χρήματη κοινωνία, την πείνα, τις "αθόρυβες" δολοφονίες,
τον απόλυτο ενεργειακό έλεγχο, την οικονομική σωτηρία της Αμερικής κλπ
Είδατε τι ωραία ξεχάστηκε "η πλανδημία"
ακριβώς την ώρα που είπαν πως "εξαφανίστηκε";
Είδατε τα μέτρα που έμειναν "δίχως λόγο και αιτία";
Είδατε την αγορά όπλων 100 δις της Γερμανίας
από την "μαμά" Αμερική που χρειάζεται "λεφτάκια";
Και που να δείτε ακόμα....
Οι πραγματικά έξ-υπνοι άνθρωποι
τα βλέπουν τα σημάδια, και ξυπνούν.
Συγκρίνουν τις καταστάσεις και αναγνωρίζουν
πως αυτό δεν είναι κανονικός "πόλεμος".
Όπως εκείνοι οι πόλεμοι του "αγαθού" ΝΑΤΟ που με λύσσα
και δίχως λόγο χτυπούσαν χιλιάδες αμάχους πχ στην Σερβία.
Η αφύπνιση βέβαια είναι πολύ μεγαλύτερη από πριν.
Κλείνοντας θέλω να πω,
πως ο Πούτιν δεν είναι ο "αστάθμητος παράγοντας"
που περιμένουμε, αλλά το σκεύος που θα δώσει την ανατροπή.
Ο αστάθμητος παράγοντας θα εμφανιστεί
από εκεί που δεν το περιμένουμε με τίποτα.
Εύχομαι μέσα από αυτήν την επίπονη διαδικασία
όλοι μας να βγούμε υγιείς και "καλύτεροι άνθρωποι".
Yannis Bakman