σχόλιο Γ.Θ
: Όταν το κόμμα του Δανού βασιλιά της Ελλάδος κέρδισε τις εκλογές (αν
και με μειοψηφία), ξήλωσε τους εμπειροπόλεμους και νικηφόρους
στρατιωτικούς με απειροπόλεμους φιλοβασιλικούς, που δεν είχαν ακούσει
ούτε πιστολιά. Παρακάτω θα διαβάσετε ένα από τα εγκληματικά λάθη, που οι
Δανοί βασιλείς και πρίγκιπες της Πατρίδας μας διέπραξαν και οδήγησαν
στην καταστροφή
...αν εξετάσουμε ακριβέστερα τα περιστασιακά που συνοδεύουν τις πράξεις
τους, δηλαδή γιατί λένε και πράττουν το καθετί, θα δούμε καθαρά ότι
αυτοί κανέναν άλλο σκοπό δεν έχουν, παρά να φανούν άγιοι ενώπιον των
ανθρώπων και να δοξασθούν από αυτούς
Η λειψανοθήκη του ιδρυτή του στόλου της Μαύρης Θάλασσας, ναυάρχου Θεοδώρου Ουσακώφ μεταφέρθηκε από την Ιερά Μονή Sanaksar στη Σεβαστούπολη, εν μέσω πομπής στον Καθεδρικό Ναό του Αγίου Βλαδίμηρου στην Χερσόνησο, αναφέρει το RIA Novosti.
Οι Ρώσοι στρατιωτικοί το ονομάζουν « έλεγχο προγράμματος» των
στρατευμάτων της Νότιας στρατιωτικής περιοχής, από μέρος των δυνάμεων
της δυτικής και Κεντρικής στρατιωτικών περιοχών.
«Γεια σου παππού. Επιτέλους, ήρθα» λέει ο Πόντιος ήρωας της ταινίας Γιάννης Μαραντίδης κατά την επίσκεψή του στον τάφο του προγόνου του, Ιβάν Γεωργιάδη, και συγκινημένος σιγοτραγουδά το «Την πατρίδα μ’ έχασα».
Ο
δυτικός Τύπος είναι πληθυντικός, αλλά όχι πλουραλιστικός: όλες οι
μεγάλες εφημερίδες δημοσίευσαν στις 20 Αυγούστου πρωτοσέλιδο με την ίδια
φωτογραφία
ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΚΛΗΡΙΚΩΝ - ΛΑΪΚΩΝ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΑΡΧΙΕΡΕΙΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ
σχόλιο Γ.Θ : Προσωπικά ακολουθώ και εμπιστεύομαι ΜΟΝΟ τη γραμμή του Σεραφείμ Πειραιώς.
Για την παρακάτω εξέλιξη ευθύνη έχουν οι όπου Γης οικουμενιστές, που με τη συμπεριφορά και τις πράξεις τους σκανδάλισαν το ποίμνιο σε βαθμό σχίσματος. Πραγματικά κρίμα.
Όπως η μουσική βιομηχανία, έτσι και η βιομηχανία του αμερικανικού κινηματογράφου ελέγχεται απόλυτα, από τα τσιράκια της Νέας Τάξης Πραγμάτων σχόλιο Γ.Θ : Η νέα τάξη και το αντίχριστο σύστημα έχουν ημερομηνία λήξης. Στο τέλος όλοι και όλα θα προσκυνήσουν τον Ιησού Χριστό
Επισκέφτηκα
τον π. Παΐσιο το 1989, έχοντας μόλις διαβάσει ένα σύντομο βιογραφικό
του. Αντιμετώπιζα τότε ένα σοβαρό πρόβλημα και πήγα να ζητήσω τη βοήθειά
του. Αφού, λοιπόν, μιλήσαμε για το συγκεκριμένο θέμα, η κουβέντα γύρισε
στο Κυπριακό. Τον ρώτησα τότε αν θα φύγουν ποτέ οι Τούρκοι. Μου
απάντησε:
Θερμό επεισόδιο που έφτασε στα όρια της σύγκρουσης μεταξύ τεσσάρων
ιρανικών πλοίων και ενός αμερικανικού αντιτορπολικού στα Στενά του
Ορμούζ είχαμε σήμερα.
σχόλιο Γ.Θ : Η αιώνια πόλη της αμαρτίας και της αλαζονίας δεν συγχώρησε ποτέ στον Μέγα Κωνσταντίνο τον εκχριστιανισμό της Αυτοκρατορίας και τη μεταφορά της υπερπρωτεύουσας στη Χριστιανική Ανατολή.
«Την ημέρα της εισβολής στη Συρία, ο Ερντογάν λέει ότι η Τουρκία δεν
μπορεί να ξεχάσει ότι η Μέση Ανατολή, τα Βαλκάνια, ήταν κάποτε μέρη της
Οθωμανικής Αυτοκρατορίας», γράφει στο Twitter ο Τούρκος δημοσιογράφος Αμπντουλάχ Μποζκούρτ.
«Έξω από τα δόντια στην κυριολεξία» τα είπε ο Αρχιεπίσκοπος Μαυροβουνίου Αμφιλόχιος για την πρόσφατη επίσκεψη πρώτα του αντιπροέδρου των ΗΠΑ Τζόζεφ Μπάιντεν στο Βελιγράδι, αλλά και το σχέδιο της Γερμανίας στην ΕΕ
Να οδηγήσουμε αυτούς τους ταλαίπωρους "μετανάστες" προς: α) τους πολιτικούς, β) τις Μ.Κ.Ο. γ) τους Βαρόνους των Μ.Μ.Ε και τους
εντεταλμένους τους δημοσιογράφους