Τετάρτη 27 Δεκεμβρίου 2023

Έζησα το μαρτύριο του πρωτομάρτυρος αγίου Στεφάνου! Τον αγαπώ πολύ. Τον προσκυνώ και του φωνάζω:” Στεφανιό μου, Στεφανάκι μου… Δώσε μου λίγη από την αγάπη σου στον Χριστό “

Οσία Γερόντισσα Γαλακτία της Κρήτης

 Η Γερόντισσα απευθυνόμενη στις φροντίστριες της, την επομένη της εορτής της ανακομιδης των Τιμίων Λειψάνων του πρωτομαρτυρος αγίου Στεφάνου.

Γερόντισσα: “Έζησα το μαρτύριο του πρωτομαρτυρος αγίου Στεφάνου! Τον αγαπώ πολύ. Τον προσκυνώ και του φωνάζω:” Στεφανιο μου, Στεφάνακι μου… Δώσε μου λίγη από την αγάπη σου στον Χριστό “. Φορούσε γαλάζιο ανοιχτό χιτώνα σαν αντερι δικό σας. Οι πέτρες βροχή… Γεμάτος πληγές. Θηρία οι κακούργοι. Όλα τα δαιμόνια είχαν μπει μέσα τους. Κοίταζε ατάραχος τον ουρανό. Ο Σαούλ κρατούσε τα ρούχα των φονιάδων. Αλλά κρατούσε και άλλα… είχε τα πόδια του σ’ ένα βράχο. Είδα και το μαρτύριο των αγίων Δέκα (των εν Γορτυνη 23 Δεκεμβρίου). Πέρασαν με χαρά από το σπαθί. Παλληκάρι ο πρώτος αλλά πιο παλληκάρι ο τελευταίος που έζησε τον αποκεφαλισμό όλων των άλλων και δεν δίστασε “.Η Οσία Γερόντισσα Γαλακτία της Κρήτης, σελ. 128, εκδ. Θεομόρφου.

Τα θυμάσαι τα αδέρφια σου;

Έχουμε να γράψουμε ιστορία ακόμη...