Κυριακή 16 Οκτωβρίου 2016

ΦΟΒΕΡΟ ΟΡΑΜΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΣΤΟΝ ΕΚΛΕΚΤΟ ΕΡΓΑΤΗ ΤΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟΥ ΜΑΚΑΡΙΣΤΟ ΔΗΜΗΤΡΙΟ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟ

Όταν επέστρεψα εις Χριστόν, θυμάμαι ότι επί 4 συναπτά χρόνια είχα μεγάλα γυμνάσια. Δεν μπορούσα να φανταστώ, πώς ενεργεί ό Θεός!
Καί επειδή δεν βρέθηκε άνθρωπος γιά να μου πει, πώς να πολιτευτώ στα γυμνάσια αυτά, ήμουν έτοιμος να επιστρέψω στο δρόμο της αμαρτίας. Όμως ήρθε ή πρόνοια του Θεού καί μέ συγκράτησε. Καί μία μέρα, διαβάζοντας ένα πνευματικό στιχάκι από τό ημερολόγιο, πού μιλούσε γιά την περίπτωσή μου, μέ ενθάρρυνε να παραμείνω εις Χριστό. Βέβαια μέσα μου, αναρωτιόμουν καί έλεγα: Μα τόσο δύσκολο είναι να επιστρέφει κανείς...;
Ό Θεός βλέποντας την προσπάθειά μου, μέ ξαναβοήθησε. Καί βλέπω στο όνειρό μου, έναν ψηλό όμορφο άνδρα, ό όποιος μέ πήρε καί μέ ταξίδεψε. Αυτός περπατούσε μπροστά μου καί εγώ τόν ακολουθούσα. Είχα την αίσθηση ότι είχαμε περπατήσει τόσο πολύ, πού νόμιζα ότι είχαμε φτάσει μέχρι την Μέση Ανατολή. Καί από εκεί επιστρέψαμε πάλι πίσω καί φθάσαμε σε ένα σημείο, πού απείχε μόλις μερικά μέτρα, από τό σημείο από όπου ξεκίνησε τό ταξίδι μας. Ουσιαστικά είχαμε περπατήσει μόνο 2 μέτρα! Αυτό μέ έκανε τρομερή εντύπωση καί γυρίζω τότε καί λέω στον ταξιδιώτη μου: Καλά, ήταν ανάγκη να κάνουμε ένα τόσο μεγάλο ταξίδι, να γυρίσουμε όλο αυτόν τόν κόσμο, γιά να έρθουμε εδώ απέναντι στα 2 μέτρα; Γιατί δεν περάσαμε κατευθείαν απέναντι; Θα ξεμπερδεύαμε αμέσως! Καί μέ άπαντά εκείνος: Αυτά πού θα μάθεις σ’ αυτόν τόν δρόμο πού περπατήσαμε, δεν επρόκειτο να τά μάθεις, εάν πηγαίναμε κατευθείαν απέναντι, διανύοντας μόνο 2 μέτρα. Τότε ξύπνησα... καί κατάλαβα, ότι ό Θεός δεν κάνει λάθη! ’Έπρεπε να τά υποστώ όλα εκείνα, γιά τό δικό μου συμφέρον. Μόνο έτσι θα μπορούσα να προχωρήσω


ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ . ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΙΚΟ ΤΕΥΧΟΣ ΣΤΗΝ ΙΕΡΑ ΜΝΗΜΗ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ 100ΧΡΟΝΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΕΝΝΗΣΗ ΤΟΥ ΚΑΙ 35 ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΙΜΗΣΗ ΤΟΥ. ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΚΥΨΕΛΗ

http://apantaortodoxias.blogspot.gr/2016/10/blog-post_182.html

Τα θυμάσαι τα αδέρφια σου;

Έχουμε να γράψουμε ιστορία ακόμη...