Παρασκευή 14 Οκτωβρίου 2022

Είπε Γέρων: Πατρίδα μου είναι το μνήμα... θα το υπερασπιστώ μέχρι της τελευταίας σταγόνας του αίματος μου!

 Όποια και αν είναι η δυστυχία που αισθάνεστε, ανεξάρτητα από το τι είναι το πρόβλημα σας, πείτε: "Θα το υπομείνω για τον Ιησού Χριστό!"
Και θα είναι ευκολότερο για σας. Γιατί το όνομα του Ιησού Χριστού είναι ισχυρό. Με αυτό, όλα τα προβλήματα υποχωρούν, οι δαίμονες εξαφανίζονται. Η ενόχλησή σας μετριάζετε και η δειλία σας θα ηρεμήσει.
 ΣΤΑΡΕΤΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ ΤΗΣ ΟΠΤΙΝΑ 

 Είπε Γέρων: Πατρίδα μου είναι το μνήμα ... θα το υπερασπιστώ μέχρι της τελευταίας σταγόνας του αίματος μου! 

 Ο σοφός ρωτήθηκε:
- Πώς να απαλλαγείτε από τις κοσμικές επιθυμίες;
- μην ξεφορτωθείτε τίποτα. Όταν πίνετε από την θάλασσα της Βίβλου δεν θα θέλετε να πιείτε από μια λακκούβα.





 Η αποστολή της χριστιανικής γυναίκας είναι να είναι ο υπερασπιστής της καθαρότητας, της ευπρέπειας και της ηθικής, να ενισχύσει το γάμο, να διατηρήσει τη χριστιανική αγάπη μεταξύ του εαυτού και του συζύγου της, μεταξύ των μελών της οικογένειας, να υποστηρίξει τον σύζυγό της, τον φύλακας της οικογενειακής εστίας και τον βοηθό της οικογενειακής ευημερίας.
 Άγιος Γαβριήλ 


"Εφόσον υπάρχει χρόνος εδώ στη Γη, όλες οι δυνάμεις μας πρέπει να χρησιμοποιηθούν για να κάνουμε τη ζωή τελείως διαφορετική, νέα, χριστιανική, πραγματική, ορθόδοξη. "Ας μην έχουμε ψευδαισθήσεις, δεν μπορεί να γίνει διαφορετικά ".
 Αρχιμανδρίτης Βενέδικτος (Penkov) 

 Μόλις ο ασκητής ρωτήθηκε:
"Πώς έχεις την υπομονή να ζεις μόνος σε αυτή την έρημη γωνιά της γης;"
 Απάντησε:
"Δεν είμαι ποτέ μόνος." Έχω πάντα έναν συνομιλητή - τον Κύριο του σύμπαντος. Όταν θέλω να μου μιλήσει, διαβάσω την Αγία Γραφή. Και όταν θέλω να μιλήσω μαζί Του, προσεύχομαι.

Τα θυμάσαι τα αδέρφια σου;

Έχουμε να γράψουμε ιστορία ακόμη...