Κυριακή 26 Απριλίου 2020

Η ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΗ ΜΑΡΤΥΡΙΑ ΤΟΥ κ. ΑΝΔΡΕΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΙΑΤΡΟΥ ΠΟΥ ΑΣΘΕΝΗΣΕ ΑΠΟ ΚΟΡΩΝΟΪΟ

«Ένιωθα βιωματικά τις προσευχές τόσο έντονα και τόσο δυνατά και ευχαριστώ τον Θεό που μου έδωσε αυτή την ευκαιρία»

«Βίωσα όλα τα Πάθη του Χριστού κατά την Μεγάλη Εβδομάδα, τα βίωσα μέσα μου, αλλά ήμουν τόσο χαρούμενος που ήμουν μαζί με τον Χριστό»

«Νικήσαμε τον θάνατο με τον κορωνοϊό, θέλω να νικήσουμε τον θάνατο και για την αμαρτία, θέλω να νικήσουμε τον θάνατο και για τον Τούρκο, όλα μπορούμε να τα πετύχουμε»
«Ήταν ένα βάσανο αλλά δοξάζω τον Θεό που μου έδωσε την ευκαιρία να μπω μέσα μου, να δω το ψέμα μου, την υποκρισία μου, τις αδυναμίες μου»
«Είδα τον Απόστολο Ανδρέα απέναντι να προσεύχεται και να μας αγαπά και νιώθω ότι θα απελευθερώσουμε την Κύπρο αν πιστέψουμε στον Χριστό μας. Βίωσα τον θάνατο του θανάτου με την Ανάσταση του Κυρίου»
«Δεν υπάρχει Χριστός και κάτι άλλο, υπάρχει μόνον Χριστός».

Τα θυμάσαι τα αδέρφια σου;

Έχουμε να γράψουμε ιστορία ακόμη...