Παρασκευή 31 Αυγούστου 2018

Συγκλονιστικός ο Πατριάρχης Γεωργίας: Μου ήρθε σε όραμα η Χάρις του Θεού

σχόλιο Γ.Θ : Δεν είναι τυχαίο ότι ο Μεγάλος αυτός Ιεράρχης ΔΕΝ συμμετείχε στην σύνοδο του Κολυμπαρίου


Μια πολύ προσωπική του ιστορία ανατριχιαστικά πνευματική μοιράστηκε το Σάββατο 25 Αυγούστου κατά την επέτειο της 55ης επετείου της επισκοπικής χειροτονίας του ο Πατριάρχης Ηλία Β ‘της Γεωργίας, κατά τους σχετικούς εορτασμούς με Θεία Λειτουργία στον καθεδρικό ναό της Τιφλίδας.

Η 40η επέτειος της ενθρόνισής του ως προκαθημένου της Γεωργιανής Εκκλησίας γιορτάστηκε επίσης τον περασμένο Δεκέμβριο.

Κατά τη διάρκεια της κυριακάτικης Λειτουργίας ο πιο αγαπητός και αξιόπιστος άνθρωπος στη Γεωργία, εκμυστηρεύτηκε μια ιστορία για το πώς γνώρισε προσωπικά τον Θεό.

«Χθες συμπλήρωσα 55 χρόνια από την ημέρα της χειροτονίας μου σε Επίσκοπο. Χρειάζομαι τις προσευχές σας. Χωρίς τις προσευχές σας, δεν θα ήμουν σε θέση να ξεπεράσω τις αγωνίες που έχω ξεπεράσει”, είπε ο πατριάρχης.

Ακόμη άγγιξε το θέμα της εγγύτητας του ανθρώπου με τον Θεό, εξηγώντας πώς έτυχε να το βιώσει από πρώτο χέρι.

«Σήμερα θα ήθελα να σας πω για την περίοδο μετά από σπουδές στη θεολογική ακαδημία. Είχα μια ερώτηση μέσα μου: Τι σημαίνει η εγγύτητα με το Θεό και τι αισθάνεται ένας άνθρωπος κατά τη διάρκεια αυτής της εγγύτητας; Μετά την Ακαδημία, η Αγιότητά Του και ο Μακαριστος Εφραίμ Β ‘με διόρισαν να προσεύχομαι στη Μονή Σαματβού στο Mτσκέτα. Κάτι εκπληκτικό συνέβη εκεί: η χάρις κατέβηκε κατά τη διάρκεια του Ευαγγελίου «, δήλωσε ο Πατριάρχης Ηλίας.

Όπως εξήγησε, ήταν τότε που αισθάνθηκε κοντά στο Θεό.

«Υπήρχε κάποια ακατανόητη κατάσταση, όπου ήμουν σαν να απομακρύνθηκα από την προσευχή. Δεν είδα κανέναν. Ένιωσα την εγγύτητα προς τον Θεό. Η Λειτουργία πήγε καλά από την αρχή μέχρι το τέλος, αλλά αυτή η εγγύτητα με τον Θεό ήταν τόσο γλυκιά, πανέμορφη και πνευματική, και όταν ένας μοναχός ήρθε στο τέλος της Λειτουργίας, βγήκα από αυτό το κράτος της εγγύτητας”, πρόσθεσε ο πατριάρχης.

«Αλλά θα έπρεπε να πω,” συνέχισε, «ότι αυτό το όραμα ήταν τόσο ασυνήθιστο, η χάρη ήταν τόσο μεγάλη που δεν μπορούσα ούτε να μιλήσω ούτε να πάρω φαγητό. Όλο το σώμα μου αισθάνθηκε αυτή την κατάσταση. Ίσως το νιώθεις. ίσως αυτό συνέβη μία ή δύο φορές στη ζωή σας «κατέληξε ο Πατριάρχης.

Τα θυμάσαι τα αδέρφια σου;

Έχουμε να γράψουμε ιστορία ακόμη...