Κυριακή 4 Σεπτεμβρίου 2016

Η ΠΙΟ ΔΥΣΚΟΛΗ ΣΠΑΖΟΚΕΦΑΛΙΑ ΤΟΥ ΑΙΩΝΑ: ΆΓΙΟΣ ΠΟΡΦΥΡΙΟΣ Η ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ;


Η ΤΟΝ ΑΓΑΘΟ ΛΟΓΟ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ Η ΤΟ ΚΑΛΠΙΚΟ ΚΑΙ ΠΟΝΗΡΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΟΥ ΔΙΑΒΟΛΟΥ

Οικ. Πατριάρχης Βαρθολομαίος: «Ὁ Θεὸς εὐαρεστεῖται εἰς τὴν εἰρηνικὴν συμβίωσιν τῶν ἀνθρώπων καὶ μάλιστα, αὐτῶν οἱ ὁποῖοι Τὸν λατρεύουν ἀνεξαρτήτως τῶν διαφορῶν, αἱ ὁποίαι ὑπάρχουν εἰς τὴν πίστιν μεταξὺ τῶν τριῶν μεγάλων μονοθεϊστικῶν θρησκειῶν». !!!
ΑΓΙΟΣ ΠΟΡΦΥΡΙΟΣ: «.. εγώ είμαι Γέροντας, πρέπει να είμαι ειλικρινής έχω τόσον κόσμο. Δεν ξέρεις. Όλος ο κόσμος εδώ στο τηλέφωνό μου .. απ’ όλα τα βασίλεια του κόσμου τηλεφωνούν τη νύχτα, ό,τι ώρα να ‘ναι. Απ’ όλα τα βασίλεια, Νότια Αφρική, Κέιπ Τάουν, Γιοχάνεσμπουργκ, Αμερική .. ξέρω κι εγώ, απ’ όλον τον κόσμο. Και ν’ ακουστεί ότι είμαι κι εγώ, έχω δεύτερο πνεύμα και παραδέχομαι όλες τις θρησκείες; ΟΧΙ ΔΕΝ ΠΑΡΑΔΕΧΟΜΑΙ. ΟΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ, ΚΙ ΕΝΑΣ ΑΓΓΕΛΟΣ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ, ΟΧΙ ΘΑ ΤΟΥ ΠΩ, ΛΕΣ ΨΕΜΑΤΑ, ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΠΝΕΥΜΑ ΑΓΑΘΟΝ ΕΙΣΑΙ ΠΟΝΗΡΟΝ ΠΝΕΥΜΑ ΚΑΙ ΛΕΣ ΑΥΤΑ. ΕΤΣΙ ΘΑ ΤΟΥ ΠΩ ΕΓΩ ΤΟΥ ΑΓΓΕΛΟΥ, ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΝ ΠΙΣΤΕΨΩ.»
«ΛΑΒΕΤΕ ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΣΑΣ. Θέλετε να έχουμε φιλία; Πρέπει έτσι να φυλάγεστε επειδή έρχεστε σε μένα. Αν δεν ερχόσασταν μπορούσατε να κάνετε ό,τι θέλετε. Δεν το θέλω βέβαια να προπαγανδίζετε στον έναν και στον άλλον και να λέτε οι θρησκείες όλες είναι μία, δεν έχουνε, του Θεού είναι, σε όποια θέλεις πηγαίνεις και όποιο Θεό θέλεις προσκυνάς.
Δεν τα θέλω αυτά εγώ, δεν μπορώ, είναι έτσι το πνεύμα μου. Εγώ έχω κάνει στην έρημο, έχω αγωνιστεί, έχω νηστείες, κακουχίες, αγρυπνίες .. με παλιόρουχα με .. Και όλ’ αυτά για την αγάπη του Χριστού και ζούσα μέσα σε αγίους ανθρώπους αλλά ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ. Κατάλαβες; Δεν μπορώ. Εγώ έχω καταλάβει την Ορθοδοξία. Έτσι είναι. ..»

***
Σημειώσεις:
* Ο Οικουμενικός Πατριάρχης έχοντας ήδη ‘λύσει’ τα του διαβόητου «διαχριστιανικού διαλόγου» βαπτίζοντας τις αιρέσεις «εκκλησίες» σπεύδει ταχέως εις τα ‘ανώτερα πατώματα’ του λεγόμενου «διαθρησκειακού διαλόγου». Ο λεγόμενος «διαχριστιανικός διάλογος» ούτως ή άλλως αποτελεί βασική προϋπόθεση για την επόμενη φάση του λεγόμενου «διαθρησκειακού διαλόγου» και την εκπλήρωση του διαβολικού σχεδιασμού της Νέας Εποχής, την Πανθρησκεία.
* Το απομαγνητοφωνημένο απόσπασμα όπου ομιλεί ο ίδιος ο Άγιος ξεκινάει γύρω στο 1:04:27 αλλά αξίζει πραγματικά να ακούσετε όλη την ομιλία του αείμνηστου κυρίου Παπαζάχου, προσωπικού ιατρού του Αγίου Πορφυρίου.
Απομαγνητοφώνηση Φαίη/Αβέρωφ
εικόνα Αγίου Πορφυρίου από το Διακόνημα

https://averoph.wordpress.com

Τα θυμάσαι τα αδέρφια σου;

Έχουμε να γράψουμε ιστορία ακόμη...