Πέμπτη 25 Φεβρουαρίου 2016

Σεραφείμ των Ελλήνων: Ο Μπουτάρης θα είναι το πρώτο θύμα του Ισλάμ λόγω των απόψεων "ελευθεριότητος" που εκφράζει

σχόλιο Γ.Θ : Πριν λίγες μέρες η ντροπή της Θεσσαλονίκης που παριστάνει τον δήμαρχο έφτασε στο σημείο να καθυβρίζει τον Σεραφείμ Πειραιώς λέγοντας ότι "του χρειάζεται ξύλο".
Παρακάτω θα διαβάσετε την οφειλόμενη απάντηση στον υβριστή από τον ίδιο τον Σεραφείμ... καλό όμως θα ήταν να γράψουμε και εμείς κάποια σχετικά άρθρα και να μην παραμένουμε απαθείς στις λάσπες του μπουτάρη και των ομοίων του.



"Ο Αξιότιμος Κύριος Δήμαρχος αποδεικνύεται ότι δεν ανέχεται την κριτική και η δημοκρατική του ευαισθησία εμπεριέχει και το «ξυλοκόπημα» των αντιφρονούντων. Τόσον πολύ σέβεται την ελευθερία εκφράσεως των συνανθρώπων του και τις διακηρυγμένες αρχές των κομμάτων που τον στήριξαν". Με αυτή τη φράση σηκώνει το γάντι στην επίθεση εκ μέρους του Δημάρχου Θεσσαλονίκης Γιάννη Μπουτάρη ο Μητροπολίτης Πειραιώς Σεραφείμ. 

Ολόκληρη η απάντηση έχει ως εξής: 


ΟΦΕΙΛΟΜΕΝΗ ΑΠΑΝΤΗΣΙΣ
«ει εκ του κόσμου ήτε, ο κόσμος αν το ίδιον εφίλει· ότι δε εκ του κόσμου ουκ εστέ, αλλ' εγώ εξελεξάμην υμάς εκ του κόσμου, διά τούτο μισεί υμάς ο κόσμος.» (Ιωάννου 15,19).
Οι διαχρονικοί αυτοί λόγοι του ενσαρκωθέντος Θεού Λόγου ερμηνεύουν διιστορικά το μένος κατά των ταπεινών φορέων του θείου Λόγου. Έως το τέλος της ιστορίας των ανθρωπίνων καιρών ο Χριστός θα αποτελεί κατά την προφητικήν ρήσιν του Θεοδόχου Συμεών «σημείον αντιλεγόμενον», «και θα κείται εις πτώσιν και ανάστασιν πολλών» (Λουκά 2,34-35).
Άλλωστε όπως μεγαλειωδώς γράφει ο ουρανοβάμων Παύλος έχουμε κληθεί να χαιρόμεθα με τα υπέρ της Αληθείας παθήματα διότι όπως εκείνος λέγει «Νυν χαίρω εν τοις παθήμασί μου υπέρ υμών και ανταναπληρώ τα υστερήματα των θλίψεων του Χριστού εν τη σαρκί μου υπέρ του σώματος αυτού, ο εστιν η Εκκλησία» (Κολοσσαείς 1,24).

 
Ο Αξιότιμος Δήμαρχος Θεσ/νίκης κ. Γιάννης Μπουτάρης που ενώπιον του Δημοτικού Συμβουλίου της συμπρωτεύουσας, δήλωσε ότι «είμαι για ξύλο» επέρρωσε τους Κυριακούς και Παυλείους λόγους διότι δεν μου προσάπτει την διάπραξι κάποιου αδικήματος, αλλά το γεγονός ότι πειρώμαι να διασαλπίζω στο ποίμνιό μου την αποκάλυψι «της εν ημίν ελπίδος». Επομένως το μένος του κυρίου Δημάρχου στρέφεται ουσία κατά της διαχρονικής ενυποστάτου Αληθείας, που έγινεν άνθρωπος ίνα τον άνθρωπον Θεόν απεργάσηται (Μέγας Αθανάσιος), και δι’ αυτό ακριβώς δυνάμει της μεταφυσικής των πράξεων και του ισχύοντος πνευματικού νόμου θα αποδώσει λόγον δι’ αυτό. Είναι το μόνον βέβαιον. Συνεπώς άξιος συμπαθείας είναι ο Κύριος Δήμαρχος και όχι αντιπαραθέσεως.
 
Στην εποχή της πλήρους συγχύσεως και των μεγάλων αντινομιών συγχέονται ο ανθρωπισμός και η οφειλομένη τιμή και σεβασμός αδιακρίτως σε κάθε ανθρώπινο πρόσωπο με τον δόλιο και σχεδιασμένο εποικισμό της Ευρωπαικής Ηπείρου από μία ασύμβατη με το Ευρωπαικό κεκτημένο της ανεκτικότητος, της ανεξιθρησκείας και της ελευθερίας, πολιτικοθρησκευτική παραδοχή που στοχοποιεί θανάσιμα τη διαφωνία και την άρνησή της και που πρεσβεύουν οι χιλιάδες των κατευθυνομένων προσφυγικών και μεταναστευτικών μουσουλμανικών ροών.
Είναι παγκοίνως γνωστόν ότι τον εμφύλιο πόλεμο της Συρίας τον ενορχήστρωσε η γειτονική μας Τουρκία με την συνδρομή του Σουνιτικού μπλόγκ (Σαουδική Αραβία - Κατάρ - Ομάν) και την στήριξη των Η.Π.Α. που εκπαίδευσε στο υπέρτατο στρατιωτικό της σχολειό το «West point» τα ηγετικά στελέχη του αιμοσταγούς ISIS.
 
Και ενώ ο αγαπητός κύριος Δήμαρχος θα έπρεπε να διερωτάται γιατί κατευθύνονται στην Ευρώπη αυτές οι ασύμβατες πολιτισμικά πληθυσμιακές ροές και δεν μεταβαίνουν στις πάγχρυσες μουσουλμανικές χώρες του Αραβικού κόλπου, οι μεν Σιίτες στο Ιράν, οι δε Σουνίτες στη Σαουδική Αραβία και τα Εμιράτα, αρθρογραφεί (Καθημερινή 21-2-2016) ισχυριζόμενος ότι «δεν υπάρχει κίνδυνος για την ταυτότητά μας» από την εθνοτική αλλοίωση και τον εποικισμό αλλοθρήσκων και αλλογενών, λησμονώντας τα αμέτρητα θύματα του οθωμανικού - μουσουλμανικού ζυγού, τους αποκεφαλισμένους - απαγχονισμένους και αγρίως δολοφονημένους Μάρτυρες του Έθνους και της Εκκλησίας μας, που με το αίμα τους πότισαν το δένδρο της διατήρησης της Εθνικής μας ιδιοπροσωπείας. Αγνοεί βέβαια το ιδεολόγημα του Ισλάμ, όπως φαίνεται από το κείμενό του και ότι θα είναι και το πρώτο θύμα λόγω των απόψεων ελευθεριότητος που εκφράζει, εάν συνοικήσει με χιλιάδες μουσουλμάνους στην συμπρωτεύουσα, όπως σχεδόν εύχεται.
 
Ας διαβάσει στο απόλυτο για τους μουσουλμάνους κείμενο του Κορανίου που ενσαρκώνει τον δήθεν αιώνιον Λόγον του Θεού και που «επινοήθηκε μόνο από τον Θεό» (σούρα ΙΩΝΑΣ «Γιούνους» στίχος 37), στον στίχο 33 της σούρας ΤΟ ΣΤΡΩΜΕΝΟ ΤΡΑΠΕΖΙ «αλ - Μάιντα» της αυθεντικής μεταφράσεως εκ της Αραβικής, του Γ.Ι.Πεντάκη, «Να ποία είναι η αμοιβή όσων πολεμούν τον Θεό και τον Απόστολό Του‧ αυτοί που εξαπλώνουν το κακό στη Γη, θα σκοτώνονται, θα σταυρώνονται, θα κόβονται τα χέρια και τα πόδια τους, θα εξωρίζονται από την χώρα τους. Αυτή θα είναι η αμοιβή τους στον κόσμο αυτό‧ και στον άλλον κόσμο θα είναι τα σκληρά βασανιστήρια.». Είναι μία από τις πάμπολλες σούρες του Κορανίου που θεσμοθετούν τη βία, το έγκλημα και τον Θρησκευτικό πόλεμο (Τζιχάντ) εναντίον των «απίστων» και που χωρίζουν τον κόσμο στον οίκο του Ισλάμ και στον οίκο του πολέμου. 

Και ας διαβάσει ακόμη και το στίχο 29 της σούρας Η ΜΕΤΑΝΟΙΑ «αλ - Τάουμπα» που προτρέπει ο δήθεν προφήτης τους πιστούς μουσουλμάνους : «Να πολεμάτε εναντίον όποιου δεν πιστεύει στον Θεό . . . Να πολεμάτε επίσης εναντίον των Εβραίων και των Χριστιανών οι οποίοι δεν πρεσβεύουν την πίστη της αλήθειας. Να πολεμάτε εναντίον τους έως ότου όλοι πληρώσουν τον φόρο υποτέλειας και ταπεινωθούν.». Και στον επόμενο στίχο 30 εύχεται : «Ο Θεός ας τους καταστρέψει. Πόσα ψέματα λένε.». Ας αντιπαραβάλλει ο Κύριος Δήμαρχος το Ευαγγέλιον του Ιησού Χριστού, τον πυλώνα του Ευρωπαικού πολιτισμού, και ας προσπαθήσει να βρεί έστω και ένα εδάφιο που να παραβιάζει την ελευθερία του ανθρωπίνου προσώπου ή που να εντέλλεται πόλεμο υπέρ της πίστης ή εναντίον των απίστων. Αντιθέτως στην διδασκαλία του αληθινού Αποστόλου και Μεσσίου Θεανθρώπου Ιησού Χριστού κυριαρχεί η αγάπη ακόμη και προς τους εχθρούς (Ματθ. 5,44, Λουκ. 6,27-35, Ρωμ. 12-20).
 
Διερωτώμαι, θα τολμά να διοργανώνει και τότε τα «Thessaloniki Pride»; Η δήλωσις του κυρίου Δημάρχου βέβαια είναι μία έκφρασις εκδικήσεως στο πρόσωπό μου διότι είχα εγγράφως ζητήσει από την Ι. Κοινότητα του Αγίου Όρους, την απομάκρυνσί του άπό την θέση του Προέδρου της Αγιορειτικής Εστίας, επειδή προάγει με την θεσμική του ιδιότητα, την ανατροπή της ανθρώπινης οντολογίας και την θεσμοθέτησι της ψυχοπαθολογικής εκτροπής της ανθρωπίνης φυσιολογίας. Βέβαια τον ευγνωμονούμε τον κύριο Δήμαρχο διότι μας απεκάλυψε ότι τις εν λόγω εκδηλώσεις χρηματοδοτεί το Αμερικανικό Προξενείο!!!, κι’ έτσι κατάλαβαν και οι πλέον δύσπιστοι τι πράγματι μεθοδεύεται και ποιοί ήταν οι υποκινηταί για την ψήφισι του επαίσχυντου νομοθετήματος του λεγομένου «συμφώνου συμβίωσης».
 
Ο Αξιότιμος Κύριος Δήμαρχος αποδεικνύεται ότι δεν ανέχεται την κριτική και η δημοκρατική του ευαισθησία εμπεριέχει και το «ξυλοκόπημα» των αντιφρονούντων. Τόσον πολύ σέβεται την ελευθερία εκφράσεως των συνανθρώπων του και τις διακηρυγμένες αρχές των κομμάτων που τον στήριξαν.
 
Κατόπιν της παρεμβάσεώς του λοιπόν, δικαιώθηκε πλήρως ο Παναγιώτατος Μητροπολίτης Θεσ/νίκης κ. Άνθιμος και τα Ορθόδοξα Χριστιανικά Σωματεία για την μεγαλειώδη εκδήλωσί τους «Μένουμε Χριστιανοί, μένουμε Έλληνες» που έκρουσε το κώδωνα του κινδύνου για τον άκριτο εποικισμό της Ευρωπαικής Ηπείρου και της Χώρας μας από μουσουλμανικούς πληθυσμούς, όταν η χώρα μας περιβάλλεται από εχθρικό περίγυρο, για την παρανοική ανίδρυση «Κατεύθυνσης Ισλαμικών Σπουδών» στην Θεολογική Σχολή Θεσ/νίκης, όπου το ένα Τμήμα θα διδάσκει ότι ο Θεός έγινεν άνθρωπος για να αποθεώσει τον άνθρωπο, και το άλλο θα επαναλαμβάνει τις ληρώδεις βλασφημίες του αιρεσιάρχου Αρείου, που τον 7ο μ.Χ. αιώνα επαναδιατύπωσε ο παιδεραστής και αιμομείκτης Άραβας έμπορος Μωάμεθ και τον 19ο μ.Χ. αιώνα ο Ιρβιγκίτης Πάστορας Κάρολος Ρώσσελ με την Εταιρεία του «Σκοπιά του Πύργου» των Μαρτύρων του Ιεχωβά, και τέλος για την αντιπαιδαγωγική ταυτόχρονη διδασκαλία εννέα Θρησκειών σε άωρα παιδιά που δεν έχουν ακόμη την κριτική δυνατότητα, με το ιδεολόγημα του πιλοτικού προγράμματος μετατροπής του μαθήματος των Θρησκευτικών, σε Θρησκειολογία.
Καλή μετάνοια κύριε Δήμαρχε, εν όψει της Αγίας και Μεγάλης Τεσσαρακοστής.


Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ

+ ο Πειραιώς ΣΕΡΑΦΕΙΜ

Τα θυμάσαι τα αδέρφια σου;

Έχουμε να γράψουμε ιστορία ακόμη...