Κυριακή 27 Αυγούστου 2023

Γιατί μας καίνε;

 
-Φοβάμαι...
-Μη φοβάσαι ..εγώ είμαι εδώ
-Γιατί μας καίνε;;


-Για να τοποθετήσουν ανεμογεννήτριες
-Γιατί δεν μας σώζουν;;
-Γιατί δεν είμαστε τράπεζες...
-Γιατί δεν έρχονται οι πυροσβέστες;;
-Γιατί δεν υπάρχουν πολλά πυροσβεστικά....δεν τους έδωσε η κυβέρνηση λεφτά να πάρουν...μην είμαστε αχάριστοι όμως ,,,έρχονται τα κανάλια ...που πήραν λεφτά
-Τι είναι κυβέρνηση;;
-Σσσσσ μη λες κακές κουβέντες αυτές τις ώρες
-Θέλω να φύγουμε από δω
-Θα φύγουμε...στο υπόσχομαι
- Και που θα πάμε;;
-Κάπου που να μην υπάρχουν άνθρωποι....η κάπου που θα υπάρχουν άνθρωποι που θα μας αγαπάνε ...που θα ξέρουν να αγωνίζονται γιαυτούς και για μας ...κάπου που οι άνθρωποι δεν θα σκύβουν το κεφάλι...
-Ομως εγώ φοβάμαι ακόμα
-Μη φοβάσαι ....είμαι εγώ για σένα...είμαστε μαζί ...κι αν καούμε θα καούμε μαζί....κράτα με σφιχτά
-Αν όμως καούμε;;
-Τότε θα πουν ότι τουλάχιστον δεν θρηνήσαμε ανθρώπινες ζωές...

https://proskynitis.blogspot.com

Τα θυμάσαι τα αδέρφια σου;

Έχουμε να γράψουμε ιστορία ακόμη...