Πολλά παιδιά και νέοι σε όλον τον κόσμο πάσχουν από κατάθλιψη
αναφέρουν γονείς, δάσκαλοι και ψυχολόγοι. Αιτία; Μα το ίδιο σύστημα που
παρουσιάζει ένα μέλλον χωρίς ελπίδα.
Βάση της προπαγάνδας για ένα ζοφερό μέλλον, προκειμένου στο όνομα του περιβάλλοντος να επιβληθεί η παγκόσμια χούντα, είναι το πασίγνωστο και αβάσιμο ντοκιμαντέρ του Αλ Γκορ «An Inconvenient Truth (μια ενοχλητική αλήθεια)», το οποίο και προβάλλεται σε εκατομμύρια μαθητές και φοιτητές (διαβάστε εδώ).
Στην συνέχεια τα παιδία αγχώνονται από τους ίδιους τους γονείς. Βρείτε μια δουλεία, ασφαλιστείτε, σπουδάστε νομική ή ιατρική αλλιώς χαθήκατε κ.ο.κ. Μετά αναλαμβάνει η τηλεόραση που προγραμματίζει τον εγκέφαλο των παιδιών με δηλητηριώδη μηνύματα υλισμού, πελατειακής συμπεριφοράς και ανεπάρκειας.
Στο σχολείο διδάσκεται ένας δήθεν διεθνισμός που ισοπεδώνει την ιστoρία και την ταυτότητα κάθε υγιούς πολιτισμoύ στα πλαίσια αρμονικής και ειρηνικής ανταλλαγής απόψεων και γνώσεων ανάμεσα σε έθνη. Μάλιστα σε πολλές χώρες οι σπουδαστές που πιστεύουν σε αγνά πατριωτικά ιδεώδη γελοιοποιούνται από τους ίδιους τους «μορφωμένους» καθηγητές και τους «ξερόλες» συμφοιτητές τους.
Το κερασάκι στην τούρτα μπαίνει από κάποια «άρρωστα» βιντεοπαιχνίδια και τα ψυχοφάρμακα που μετατρέπουν τα παιδιά σε ζόμπι.
Το τελευταίο στάδιο είναι η διδαχή για τα μικροτσίπ -ήδη λαμβάνει χώρα σε πολλές χώρες (Υποχρεωτική η ετικέτα με μικροτσίπ εντοπισμού σε μαθητές του Τέξας )- που θα μετατρέψουν τα παιδία σε τέλειους δούλους και ανταλλακτικά γρανάζια της παγκόσμιας μηχανής, όπως λέει και το τραγούδι.
Από Νίκο Ζώη
http://www.pygmi.gr
Βάση της προπαγάνδας για ένα ζοφερό μέλλον, προκειμένου στο όνομα του περιβάλλοντος να επιβληθεί η παγκόσμια χούντα, είναι το πασίγνωστο και αβάσιμο ντοκιμαντέρ του Αλ Γκορ «An Inconvenient Truth (μια ενοχλητική αλήθεια)», το οποίο και προβάλλεται σε εκατομμύρια μαθητές και φοιτητές (διαβάστε εδώ).
Στην συνέχεια τα παιδία αγχώνονται από τους ίδιους τους γονείς. Βρείτε μια δουλεία, ασφαλιστείτε, σπουδάστε νομική ή ιατρική αλλιώς χαθήκατε κ.ο.κ. Μετά αναλαμβάνει η τηλεόραση που προγραμματίζει τον εγκέφαλο των παιδιών με δηλητηριώδη μηνύματα υλισμού, πελατειακής συμπεριφοράς και ανεπάρκειας.
Στο σχολείο διδάσκεται ένας δήθεν διεθνισμός που ισοπεδώνει την ιστoρία και την ταυτότητα κάθε υγιούς πολιτισμoύ στα πλαίσια αρμονικής και ειρηνικής ανταλλαγής απόψεων και γνώσεων ανάμεσα σε έθνη. Μάλιστα σε πολλές χώρες οι σπουδαστές που πιστεύουν σε αγνά πατριωτικά ιδεώδη γελοιοποιούνται από τους ίδιους τους «μορφωμένους» καθηγητές και τους «ξερόλες» συμφοιτητές τους.
Το κερασάκι στην τούρτα μπαίνει από κάποια «άρρωστα» βιντεοπαιχνίδια και τα ψυχοφάρμακα που μετατρέπουν τα παιδιά σε ζόμπι.
Το τελευταίο στάδιο είναι η διδαχή για τα μικροτσίπ -ήδη λαμβάνει χώρα σε πολλές χώρες (Υποχρεωτική η ετικέτα με μικροτσίπ εντοπισμού σε μαθητές του Τέξας )- που θα μετατρέψουν τα παιδία σε τέλειους δούλους και ανταλλακτικά γρανάζια της παγκόσμιας μηχανής, όπως λέει και το τραγούδι.
Από Νίκο Ζώη
http://www.pygmi.gr