Δευτέρα 12 Ιουνίου 2023

Η εταιρεία Target αναγκάστηκε να αποσύρει τα lgbtq ρούχα και εμπορεύματα ύστερα από ισχυρές αντιδράσεις πελατών της

σχόλιο: Σε προηγούμενη ανάρτησή μας είχαμε ενημερώσει για την συνεργασία της συγκεκριμένης εταιρείας με σατανιστή σχεδιαστή lgbtq ρούχων. Από τις αντιδράσεις των καταναλωτών για την κίνησή της αυτή, έως αυτή τη στιγμή που μιλάμε, η εταιρία Target έχει απωλέσει συνολικά 13 δισ. δολάρια από τη χρηματιστηριακή της αξία συμπληρώνοντας 9 συνεχόμενες καθοδικές συνεδριάσεις στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης που ξεκίνησαν από την ημέρα κορύφωσης των αντιδράσεων των καταναλωτών.

    Στις ΗΠΑ πλέον ύστερα από αντίστοιχες σοβαρές οικονομικές ζημίες που υφίστανται εταιρείες που “αγκαλιάζουν” το lgbtq κίνημα έχει αρχίσει να κυκλοφορεί το ρητό “go woke go broke” δηλαδή “άπαξ και ξυπνήσεις θα χρεωκοπήσεις” εννοώντας “ξύπνημα” την υιοθέτηση της νεοταξικής ατζέντας στα ζητήματα των φύλων. Για άλλη μια φορά αποδεικνύεται ότι η αντίσταση στην παγκοσμιοποίηση είναι εφικτή αρκεί να είναι στοχευμένη και μαζική.

Το Target(1), το οποίο κυκλοφόρησε την gay pride («ομοφυλοφιλικής υπερηφάνειας») συλλογή του στις αρχές Μαΐου, αποσύρει ορισμένα προϊόντα από τα καταστήματά του αφότου ήρθε αντιμέτωπο με ισχυρές αντιδράσεις πελατών, δηλώνοντας ότι ενήργησε έτσι για να προστατεύσει την ασφάλεια των εργαζομένων, όπως ανέφερε η εταιρεία στο Reuters την Τρίτη (23 Μαΐου).

Η εταιρεία Target Corp (TGT.N) πράγματι έβαλε σε προσφορά περισσότερα από 2.000 προϊόντα, συμπεριλαμβανομένων ρούχων, βιβλίων, μουσικής και επίπλων σπιτιού ως μέρος της συλλογής pride.  Τα είδη περιλαμβάνουν κούπες «gender fluid» («ρευστός ως προς το φύλο»), ημερολόγια «queer(2) all year» («queer όλο το χρόνο») και βιβλία για παιδιά 2-8 ετών με τίτλους «Bye Bye, Binary(3)» («Αντίο Δυαδικότητα»), «Pride 1,2,3» («Περηφάνεια 1, 2, 3») και «I’m not a girl» («Δεν είμαι κορίτσι»).

«Από τότε που παρουσιάσαμε τη φετινή συλλογή, αντιμετωπίσαμε απειλές που επηρεάζουν το αίσθημα ασφάλειας και ευεξίας των μελών της ομάδας μας κατά τη διάρκεια της εργασίας», ανέφερε η Target σε μια δήλωση.

«Δεδομένων αυτών των έντονων και ασταθών συνθηκών, κάνουμε προσαρμογές στα σχέδιά μας, συμπεριλαμβανομένης της αφαίρεσης αντικειμένων που ήταν στο επίκεντρο της πιο σημαντικής συγκρουσιακής συμπεριφοράς (δηλαδή που προκάλεσαν τις μεγαλύτερες αντιδράσεις)», δήλωσε η αλυσίδα γενικού λιανικού εμπορίου με έδρα τη Μινεάπολη.

Το Target γιορτάζει τον μήνα pride για περισσότερο από μια δεκαετία.  Ωστόσο, η φετινή συλλογή οδήγησε σε αύξηση των αντιπαραθέσεων μεταξύ πελατών και εργαζομένων, ακόμη και σε περιστατικά που εμπορεύματα pride πετάχτηκαν (από αγανακτισμένους πελάτες) στο πάτωμα, δήλωσε η εκπρόσωπος του Target, Kayla Castaneda.

Η ενέργεια του Target (να αποσύρει προϊόντα) έρχεται αμέσως μετά από μια «συντηρητική» αντίδραση κατά της μπύρας Bud Light, όταν η ζυθοποιία Anheuser-Busch προώθησε την μπύρα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τον περασμένο μήνα με τον τρανς influencer(4) Dylan Mulvaney.

Τα προϊόντα που αποσύρει το Target, αφαιρούνται από όλα τα καταστήματα των Ηνωμένων Πολιτειών και από την ιστοσελίδα του, δήλωσε η Castaneda.

Τη στιγμή που διάφορα προϊόντα της pride συλλογής είναι ακόμη υπό έλεγχο, αυτά που επί του παρόντος αποσύρονται άμεσα είναι μόνο της LGBTQ (ΛΟΑΤΚΙ) φίρμας Abprallen, η οποία τέθηκε σε εξονυχιστικό έλεγχο για τη διασύνδεσή της με τον Βρετανό σχεδιαστή Erik Carnell.

Ο Carnell έχει έρθει αντιμέτωπος με ισχυρές αντιδράσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για τη σχεδίαση εμπορευμάτων (ρούχων, τσαντών, διακοσμητικών αντικειμένων όπως κονκάρδες κλπ.) με εικόνες από πεντάλφες, κρανία με κέρατα και άλλων παρόμοιων σατανιστικών προϊόντων.

Μια αναζήτηση για προϊόντα Abprallen στην ιστοσελίδα Target.com την Τρίτη (23 Μαΐου) επέστρεψε μηδέν (0) αποτελέσματα.

Στιγμιότυπα οθόνης και αναρτήσεις από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δείχνουν ότι το Target προηγουμένως πουλούσε στα 25$ ένα φούτερ με σλόγκαν, με τις λέξεις «Cure transphobia, not trans people» («καταπολεμήστε – θεραπεύστε την τρανσφοβία, όχι τα τρανς άτομα») και μια υφασμάτινη (tote) τσάντα με το μήνυμα «too queer for here» («υπερβολικά queer για εδώ») στα 18$.

Το Target εξετάζει επίσης ορισμένα τρανς μαγιό και παιδικά εμπορεύματα, είπε η Castaneda, αλλά δεν έχει ληφθεί ακόμη καμία απόφαση για αυτά τα προϊόντα.

Για παράδειγμα, ένα μαγιό που πωλείται στο γυναικείο τμήμα έχει ελεγχθεί για τον τρόπο με τον οποίο περιγράφηκε η εφαρμογή του ως «φιλική προς το καταχώνιασμα», υπογραμμίζοντας την υποτιθέμενη ικανότητα του μαγιό να κρύβει τα ανδρικά γεννητικά όργανα (χωρίς στενή εφαρμογή).

Ένα ρεπορτάζ του Fox News νωρίτερα την Τρίτη (23 Μαΐου) ανέφερε ότι ορισμένα καταστήματα Target στις νότιες πολιτείες μεταφέρουν τα εμπορεύματα που σχετίζονται με το pride μακριά από το μπροστινό τμήμα των καταστημάτων.  Ένας υπάλληλος σε ένα κατάστημα Target στην πολιτεία Arkansas είπε στο Reuters ότι είχαν μεταφέρει μαγιό που σχετίζονται με το pride πιο μέσα στο κατάστημα.

«Είχαμε μαγιό μπροστά… αλλά τώρα είναι σε μια… άσχετη περιοχή πίσω», είπε ο υπάλληλος, ο οποίος δεν ήθελε να αποκαλυφθεί το όνομά του.  «Ξεκινήσαμε να μετακινούμε τα εμπορεύματα την περασμένη Κυριακή».

Υποσημειώσεις:

(1) Το Target αποτελεί μια από τις μεγαλύτερες αλυσίδες γενικού λιανικού εμπορίου, με έδρα τη Μινεσότα και σχεδόν 2000 καταστήματα διάσπαρτα σε όλες τις Πολιτείες της Αμερικής.

(2) queer σημαίνει αλλόκοτος, ανώμαλος, περίεργος. Κατέληξε να γίνει ένας όρος “ομπρέλα” (υπερώνυμο) στην ορολογία της θεωρίας των φύλων, που αναφέρεται σε αυτούς που θέλουν να δηλώνουν πως δεν ανήκουν στην κατηγορία των ετεροφυλόφιλων ή αυτών που προσδιορίζονται με βάση το βιολογικό τους φύλο.

(3) binary δηλαδή δυαδικός είναι ο άνδρας ή η γυναίκα. Με τον όρο δυαδικότητα στη θεωρία των φύλων νοείται ο προσδιορισμός με βάση ένα από τα δυο βιολογικά φύλα.

(4) influencer, δηλαδή άτομο που ασκεί επιρροή, είναι πολύ γνωστός όρος που έχει καθιερωθεί τα τελευταία χρόνια για δημιουργούς καναλιών στο YouTube και άλλα μέσα, οι οποίοι (δημιουργοί) με το περιεχόμενο που προβάλλουν, συμβουλές, τρόπο ζωής κλπ, ασκούν επιρροή στο κοινό τους.

reuters

Τα θυμάσαι τα αδέρφια σου;

Έχουμε να γράψουμε ιστορία ακόμη...