Δευτέρα, 18 Ιουλίου 2016

ΦΤΙΑΞΕ ΣΠΙΤΙΚΟ ΚΟΛΛΑΓΟΝΟ !

Το κολλαγόνο μας καθιστά ισχυρούς και ΝΕΟΥΣ.

Το κολλαγόνο βρίσκεται στις αρθρώσεις, τα οστά, το δέρμα, τα μαλλιά και σχεδόν παντού. Το κολλαγόνο είναι το είδος πρωτεΐνης που βοηθά να δώσει στο δέρμα μας τη δυνατότητα να κινηθεί, να τεντώσει και να ανακάμψει σε σχήμα.
 
Η επιδερμίδα και το δέρμα είναι γεμάτα κολλαγόνο. Το κολλαγόνο είναι σε όλο το σώμα και βοηθά να συγκρατήσει τα κύτταρα στους αδένες και τα όργανά σας από το μυαλό σας, τα οστά σας, το συκώτι σας και τους πνεύμονες. Το σώμα σας είναι περίπου 15% (ξηρό βάρος) καθαρό κολλαγόνο, η πιο διαδεδομένη μορφή πρωτεΐνης στο σώμα σας. Χωρίς κολλαγόνο θα πέφταμε σε κομμάτια, κυριολεκτικά. Ένας από τους καλύτερους τρόπους για να έχουμε υγιή κολλαγόνο που να βοηθά να θεραπεύει τις αρθρώσεις και το δέρμα είναι να φάμε κολλαγόνο.

Η κατανάλωση κρέατος με κόκαλα, μια πρακτική που δεν είναι τόσο κοινή σήμερα όπως ήταν κάποτε, και η κατανάλωση ζωμών οστών σε σούπες, μαγειρευτά φαγητά και σάλτσες είναι ενας τρόπος για να πάρετε το κολλαγόνο στο σώμα σας. Ο ζωμός των οστών είναι πλούσιος σε γλυκοζαμίνη, που βοηθά στην οικοδόμηση των αρθρώσεων
και έχει τη δυνατότητα να αναζωογονεί το σώμα σας, ανεξάρτητα από την ηλικία σας. Όταν καταναλώνετε ζωμό οστών, πλούσιο σε γλυκοζαμινογλυκάνες, παίρνετε κολλαγόνο στην πιο αφομοιώσιμη μορφή όπου το σώμα σας χρειάζεται περισσότερο.
 

Οι γλυκοζαμινογλυκάνες από τα οστά στο ζωμό, θα προσκολλούν φυσικά το κολλαγόνο οπουδήποτε στο σώμα σας. Βοηθά να υγραίνεται το ξηρό δέρμα, να υποστηρίζονται οι αρθρώσεις σας κρατώντας τις εύπλαστες και να αισθάνεστε νεότεροι. Επίσης, ξέρατε ότι το λίπος της κυτταρίτιδας είναι ανύπαρκτο στο κολλαγόνο;
 

Οι παραδοσιακές καλλιέργειες χρησιμοποιούσαν όλα τα τμήματα ενός ζώου βοσκής, από τη μύτη έως την ουρά. Σε όλο τον κόσμο χρησιμοποιούνται ζωικά οστά, πόδια, κεφάλια, οπλές και ούτω καθεξής στη μαγειρική. Τα πόδια είναι πλούσια σε κολλαγόνο και κάνει το ζωμό πιο πλούσιο σε ζελατίνη (δείτε την εικόνα παρακάτω- μοιάζει κάπως σαν ζελέ jigglers, ε;).



Πώς να μην χρειαστείτε ποτέ Ενέσεις κολλαγόνου!
 

Συστατικά
 

Πόδια χοιρινά
Νερό
Σέλινο
Κρεμμύδια
Σκόρδα
Μηλόξυδο
μαγειρικό σκεύος "slow cooker" 6 λίτρων
 

Οδηγίες
 

Τοποθετούμε τα πόδια του χοίρου στο μαγειρικό σκεύος. Προσθέτουμε αρκετό νερό για να καλυφθούν - 2,5 με 5 εκατοστά. Προσθέτουμε περίπου ¼-½ φλιτζάνι της σούπας μηλόξυδο και όλα τα λαχανικά. Αφήνουμε να σταθεί 1 ώρα. (Το ξύδι θα βοηθήσει να εξαχθούν τα ανόργανα άλατα από τα οστά.)

Φέρνουμε σε ήπιο βρασμό και αφαιρούμε τυχόν αφρό που ανεβαίνει πάνω. Μειώνουμε τη θερμότητα στο χαμηλό, σκεπάζουμε και σιγοβράζουμε για 6-24 ώρες.
 

Εγώ πάντα το μαγειρεύω ένα πλήρες 24ωρο, επειδή όσο μεγαλύτερο διάστημα το μαγειρέψουμε, τόσο πιο πλούσια θα είναι η γεύση. Αλλά μην αφήσετε να γίνει πολύ καυτό και να κοχλάσει, θέλουμε να βράζει ήπια.

Μερικά "slow cookers" γίνονται πάρα πολύ καυτά αν μαγειρεύουν σε χαμηλά επίπεδα για 24 ώρες, έτσι είναι καλύτερα να το ρυθμίσουμε στην επιλογή "διατήρηση ζεστού" σε αυτή την περίπτωση. Ή μπορούμε απλά να σιγοβράσουμε για μικρότερη διάρκεια.

Σουρώνουμε το ζωμό και προσθέτουμε μια άλλη παρτίδα με λίγα φρέσκα λαχανικά.
Κάνω συνήθως τουλάχιστον 3 παρτίδες με νέα λαχανικά, αφού σουρώνω τον 24ωρο ζωμό. Κάθε παρτίδα αποκτά ένα καλό ποσό ζελατίνης.
 

Το κλειδί για να κρυώσουμε τον ζωμό αρκετά γρήγορα:
Τοποθετούμε την κατσαρόλα σε νεροχύτη γεμάτο με πάγο, ή τη βγάζουμε έξω αν ο καιρός είναι αρκετά κρύος.
 

Στη συνέχεια, το διατηρούμε στο ψυγείο έως και μία εβδομάδα ή στην κατάψυξη για μεγαλύτερο διάστημα.
Πάντα να το αφήνετε να κρυώσει πλήρως πριν πει στο ψυγείο.
 

http://divinehealthfromtheinsideout.com
http://therapeftis.blogspot.gr




Τα θυμάσαι τα αδέρφια σου;

Έχουμε να γράψουμε ιστορία ακόμη...