Πέμπτη 19 Ιουνίου 2014

Χριστιανή παραδίδει "ΤΕΚΤΟΝΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ" σε μασόνους.

Το μόνο που γνωρίζω, είναι ότι δεν τιμάτε τα παντελόνια σας εδώ μέσα ως άντρες, καταυτό τον λόγο η κακίστη συνήθειά σας με τις ποδίτσες, κύριε Μασονίδη;

σχόλιο Γ.Θ : Εκ της Ρωμανίας ορμώμενη!!!
Διαβάστε το και διαλαλήστε το σε όοοολο το Ρωμαίικο!



Οι Μασονικές φιλανθρωπίες δεν είναι Θεάρεστες, ούτε καν μπορούνε να είναι φιλάνθρωπες αλλά ψευδό-φιλάνθρωπες, που στόχο και σκοπό τους έχουν την διαφήμιση και τον προσηλυτισμό στα εωσφορικά “εργαστήρια” σας!

Ωστόσο, τώρα που διαγράφησαν(;), (Αλήθεια γιατί διεγράφησαν τα σχόλιά μου;) οι απορίες και προβληματισμοί μου, τους οποίους σχολιασμούς μου, με θάρρος και παρρησία, τόλμησα ρωμαλέα να σας παραθέσω, εσείς επιλέξατε, την φασιστική, μασονική, πάγια τακτική σας…, να διαγράψετε άπαντα τα στοιχεία που σας παρέθεσα τα οποία θα ήθελα να προβληματίσουμε παρέα...!

Εάν, τυχόν και σας φέρνω σε δύσκολη θέση, φίλοι Μασόνοι και Μασονούλες μου, ελέω «λειψανδρίας» πασών των εννοιολογιών, απλά πείτε μου το παρακαλώ πολύ, δια να αποχωρήσω κυρία, μια και υπάρχει, συν τις άλλοις, και γνωσιολογική αλλά και διανοητική αδυναμία από την πλευρά της Μασονικής φατρίας σας…!
ολόκληρο το επικό κείμενο και οι συγκλονιστικότεροι διάλογοι...

Τα θυμάσαι τα αδέρφια σου;

Έχουμε να γράψουμε ιστορία ακόμη...