Σαν ένα κουνημένο κουτί αναψυκτικού, η οργή έχει χυθεί παντού σήμερα.
Μια έρευνα από την εφημερίδα The Times περιέγραψε πώς Coca-Cola ξοδεύει εκατομμύρια δολάρια κάθε χρόνο σε «έρευνες» προσπαθώντας να διαψεύσει τα α-διαψευστα.
Ειλικρινά, είναι κανείς αρκετά αφελης να πιστεύει ότι οποιαδήποτε «έρευνα» που υποδηλώνει ότι «δοχεία ζάχαρης ανθρακούχα» δεν σας αυξάνουν το λίπος, τότε είναι ηλίθιος, αλλά αυτό δεν είναι το πραγματικό πρόβλημα εδώ. Το πραγματικό πρόβλημα είναι ότι αυτό το κάνει η Coca-Cola μέρα-νύχτα, και δεν μιλάει κανείς.
Όταν μου προσφέρθηκε η πρώτη μου «καλή δουλειά», το 2009 ήταν, για κακή μου τύχη, με την Coca-Cola Enterprises (του Ηνωμένου Βασιλείου). Ήμουν ένας αντιπρόσωπος πωλήσεων.
Με ένα φορτηγό γεμάτο με όλα τα αναψυκτικά για να κατανάλωση, (Fanta, Sprite, κοκ) με σύνθημα πουλα-πουλα-πούλα .
Μου πήρε μόλις δύο ημέρες για χάσω τον ενθουσιασμό μου.
Στόχος μου ήταν σαφής: να γνωρίσω τον πελάτη μου, να γνωρίσω τους πελάτες του πελάτη μου, να τους πουλάω ό, τι χρειάζονται και στη συνέχεια να τους πουλάω ό, τι δεν χρειάζονται.
Κατά την άφιξη στο προαύλιο χώρο ενός σταθμού βενζίνης, απογοητευτικα, είδα ένα νεαρό αγόρι, γυρω στα 14, το πρόσωπό του ήταν φουσκωμένο και κατακόκκινο και σχεδόν αδύνατο να σταθεί όρθιος. Στο χέρι του; Ένα μπουκάλι δύο λίτρων της Sprite. Η περιεκτικότητα σε σάκχαρα της οποίας είναι 136 γραμμάρια. Αυτό είναι 144% της ημερήσιας συνιστώμενης ποσότητας !!!
Είχα γίνει μεταφορέας για την παχυσαρκία, και ένιωσα απαίσια.
Έτσι, αυτό συνεχίστηκε – μέρα με τη μέρα, μήνα με το μήνα. Κάθε μήνα ένα νέο στόχο, νέο προϊόν ή νέα πρωτοβουλία για να «πουλήσω». Κάθε πώληση μου «σκόραρε» στο μεγάλο υπολογιστή Coke πίσω στη βάση.
Κάθε προϊόν μη εταιρικό σε ψυγείο CocaCole και η εταιρεία έστελνε απειλητικές επιστολές να συμμορφωθει ο ιδιοκτήτης του καταστήματος.
Στη συνέχεια ήρθε το νέο χρυσό ποτό: το ενεργειακό ποτό. Από την εμφάνιση της Red Bull, ο τομέας αυτός αναπτύσσεται κατά εκατοντάδες ποσοστιαίες μονάδες σε ετήσια βάση.
Σε συνάντηση μετά τη συνάντηση μας είπαν από όλες τις νέες ποικιλίες της καφεΐνης γεμάτο βόμβες ζάχαρης που επρόκειτο να πλασάρουν: Ανηλεής τέσσερις γεύσεις, τρεις Μονστερ, τρεις Powerade. Οι στόχοι μας έπρεπε να πληρούνται, και οι στόχοι μας ήταν παιδιά. «Μάθετε όπου τα μεγάλα σχολεία είναι στην περιοχή σας,» μας είπαν. «Δείξτε στα καταστήματα αυτά τα γραφήματα, διαγράμματα, στοιχεία … Τα παιδιά αγαπούν τα προϊόντα αυτά.»
Ένα 500ml Monster Ripper όχι μόνο περιέχει 47 τοις εκατό της συνιστώμενης πρόσληψης ζάχαρης μας, έχει επίσης 160mg καφεΐνης. Αυτό είναι το ισοδύναμο του που έχει ένα κύπελλο και ένα μισό του καφέ, με δέκα σάκχαρα.
Οι εκπαιδευτικοί άρχισαν να παραπονιούνται για τους μαθητές τους ότι είχαν παντού ενέργειακα ποτά κατά τη διάρκεια του μαθήματος. Έτσι, πολλά σχολεία απαγορευψαν τα ανθρακούχα ποτά από τις εγκαταστάσεις τους. Η Coke έπρεπε να αρχίσει την άρση μηχανήματων αυτόματης πώλησης στα σχολεια. Η αντίδρασή τους ήταν απλή: να το πουλήσει εξω απο τα σχολεία.
Κατά τη διάρκεια των Ολυμπιακών Αγώνων της μάρκας «ενεργοποίηση» μας ήταν τρομακτικό. Ως επίσημος χορηγός, θα καταληφθεί πλήρως την Ολυμπιακή λαμπαδηδρομία. Εσωτερικά έγινε λιγότερο για τον φακό, αλλά περισσότερο για το πόσο το προϊόν ήταν διαθέσιμο στη διαδρομή που πήρε μέσα από το Ηνωμένο Βασίλειο.
Άρχισα να αμφισβητω την ηθική μας από μέσα, αλλά η απάντηση ήταν συχνά μια παθητική επιθετική «Είμαστε απλά να προσφέρουμε στον πελάτη μια επιλογή». Με τα επίπεδα της διαφήμισης, χορηγίας και branding δεν είναι μια επιλογή, ειναι περισσότερο μια υποσυνείδητη ώθηση.
Δουλέψαμε με τα τέσσερα μεγάλα σούπερ μάρκετ να προσφέρουν ευκαιρίες για Coca-Cola με πίτσα, Coca-Cola με ψημένα κοτόπουλα, Coca-Cola με κάρυ και, φυσικά, Coca-Cola με περισσότερη Coke.
Η Coca-Cola τα έχει όλα. Η μόνη μας άμυνα είναι να σταματήσουμε να δίνουμε σε αυτούς.
Ω – και αν πίνετε το «Βιταμινούχο Νερό» σκεφτόμενοι ότι είναι καλό για σας, σας αξίζει με το παραπάνω εκείνο το τριπλό bypass.
Μια έρευνα από την εφημερίδα The Times περιέγραψε πώς Coca-Cola ξοδεύει εκατομμύρια δολάρια κάθε χρόνο σε «έρευνες» προσπαθώντας να διαψεύσει τα α-διαψευστα.
Ειλικρινά, είναι κανείς αρκετά αφελης να πιστεύει ότι οποιαδήποτε «έρευνα» που υποδηλώνει ότι «δοχεία ζάχαρης ανθρακούχα» δεν σας αυξάνουν το λίπος, τότε είναι ηλίθιος, αλλά αυτό δεν είναι το πραγματικό πρόβλημα εδώ. Το πραγματικό πρόβλημα είναι ότι αυτό το κάνει η Coca-Cola μέρα-νύχτα, και δεν μιλάει κανείς.
Όταν μου προσφέρθηκε η πρώτη μου «καλή δουλειά», το 2009 ήταν, για κακή μου τύχη, με την Coca-Cola Enterprises (του Ηνωμένου Βασιλείου). Ήμουν ένας αντιπρόσωπος πωλήσεων.
Με ένα φορτηγό γεμάτο με όλα τα αναψυκτικά για να κατανάλωση, (Fanta, Sprite, κοκ) με σύνθημα πουλα-πουλα-πούλα .
Μου πήρε μόλις δύο ημέρες για χάσω τον ενθουσιασμό μου.
Στόχος μου ήταν σαφής: να γνωρίσω τον πελάτη μου, να γνωρίσω τους πελάτες του πελάτη μου, να τους πουλάω ό, τι χρειάζονται και στη συνέχεια να τους πουλάω ό, τι δεν χρειάζονται.
Κατά την άφιξη στο προαύλιο χώρο ενός σταθμού βενζίνης, απογοητευτικα, είδα ένα νεαρό αγόρι, γυρω στα 14, το πρόσωπό του ήταν φουσκωμένο και κατακόκκινο και σχεδόν αδύνατο να σταθεί όρθιος. Στο χέρι του; Ένα μπουκάλι δύο λίτρων της Sprite. Η περιεκτικότητα σε σάκχαρα της οποίας είναι 136 γραμμάρια. Αυτό είναι 144% της ημερήσιας συνιστώμενης ποσότητας !!!
Είχα γίνει μεταφορέας για την παχυσαρκία, και ένιωσα απαίσια.
Έτσι, αυτό συνεχίστηκε – μέρα με τη μέρα, μήνα με το μήνα. Κάθε μήνα ένα νέο στόχο, νέο προϊόν ή νέα πρωτοβουλία για να «πουλήσω». Κάθε πώληση μου «σκόραρε» στο μεγάλο υπολογιστή Coke πίσω στη βάση.
Κάθε προϊόν μη εταιρικό σε ψυγείο CocaCole και η εταιρεία έστελνε απειλητικές επιστολές να συμμορφωθει ο ιδιοκτήτης του καταστήματος.
Στη συνέχεια ήρθε το νέο χρυσό ποτό: το ενεργειακό ποτό. Από την εμφάνιση της Red Bull, ο τομέας αυτός αναπτύσσεται κατά εκατοντάδες ποσοστιαίες μονάδες σε ετήσια βάση.
Σε συνάντηση μετά τη συνάντηση μας είπαν από όλες τις νέες ποικιλίες της καφεΐνης γεμάτο βόμβες ζάχαρης που επρόκειτο να πλασάρουν: Ανηλεής τέσσερις γεύσεις, τρεις Μονστερ, τρεις Powerade. Οι στόχοι μας έπρεπε να πληρούνται, και οι στόχοι μας ήταν παιδιά. «Μάθετε όπου τα μεγάλα σχολεία είναι στην περιοχή σας,» μας είπαν. «Δείξτε στα καταστήματα αυτά τα γραφήματα, διαγράμματα, στοιχεία … Τα παιδιά αγαπούν τα προϊόντα αυτά.»
Ένα 500ml Monster Ripper όχι μόνο περιέχει 47 τοις εκατό της συνιστώμενης πρόσληψης ζάχαρης μας, έχει επίσης 160mg καφεΐνης. Αυτό είναι το ισοδύναμο του που έχει ένα κύπελλο και ένα μισό του καφέ, με δέκα σάκχαρα.
Οι εκπαιδευτικοί άρχισαν να παραπονιούνται για τους μαθητές τους ότι είχαν παντού ενέργειακα ποτά κατά τη διάρκεια του μαθήματος. Έτσι, πολλά σχολεία απαγορευψαν τα ανθρακούχα ποτά από τις εγκαταστάσεις τους. Η Coke έπρεπε να αρχίσει την άρση μηχανήματων αυτόματης πώλησης στα σχολεια. Η αντίδρασή τους ήταν απλή: να το πουλήσει εξω απο τα σχολεία.
Κατά τη διάρκεια των Ολυμπιακών Αγώνων της μάρκας «ενεργοποίηση» μας ήταν τρομακτικό. Ως επίσημος χορηγός, θα καταληφθεί πλήρως την Ολυμπιακή λαμπαδηδρομία. Εσωτερικά έγινε λιγότερο για τον φακό, αλλά περισσότερο για το πόσο το προϊόν ήταν διαθέσιμο στη διαδρομή που πήρε μέσα από το Ηνωμένο Βασίλειο.
Άρχισα να αμφισβητω την ηθική μας από μέσα, αλλά η απάντηση ήταν συχνά μια παθητική επιθετική «Είμαστε απλά να προσφέρουμε στον πελάτη μια επιλογή». Με τα επίπεδα της διαφήμισης, χορηγίας και branding δεν είναι μια επιλογή, ειναι περισσότερο μια υποσυνείδητη ώθηση.
Δουλέψαμε με τα τέσσερα μεγάλα σούπερ μάρκετ να προσφέρουν ευκαιρίες για Coca-Cola με πίτσα, Coca-Cola με ψημένα κοτόπουλα, Coca-Cola με κάρυ και, φυσικά, Coca-Cola με περισσότερη Coke.
Η Coca-Cola τα έχει όλα. Η μόνη μας άμυνα είναι να σταματήσουμε να δίνουμε σε αυτούς.
Ω – και αν πίνετε το «Βιταμινούχο Νερό» σκεφτόμενοι ότι είναι καλό για σας, σας αξίζει με το παραπάνω εκείνο το τριπλό bypass.