Δευτέρα 25 Νοεμβρίου 2013

ΘΑΥΜΑ ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΓΕΩΡΓΙΟ ΚΑΡΣΛΙΔΗ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΗΜΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΙΟΚΑΤΑΤΑΞΗ ΤΟΥ

του Ιωάννη Ξ.
Την επομένη ημέρα  ο Ιερέας της Ενορίας μας διοργάνωσε εκδρομή στη Σίψα της Δράμας για να προσκυνήσουν οι πιστοί τον Άγιο. Πήγε και η θεία μου να προσκυνήσει. Ατέλειωτη η ουρά για να προσκυνήσει κανείς.


         Ήρθε επιτέλους και η σειρά της θείας μου .Μόλις όμως αντίκρυσε το κρανίο του Αγίου ανατρίχιασε διότι δεν είχε προηγούμενη εμπειρία.Το φίλησε και έφυγε, αλλά μόλις απομακρύνθηκε λίγο ένιωσε άσχημα διότι ανατρίχιασε και αποφάσισε να το φιλήσει ακόμη μία φορά με περισσότερη θέρμη.Στήθηκε στην ατελείωτη ουρά άλλη μία φορά και πραγματοποίησε τον σκοπό της.

           Όταν επιστρέφανε  αναρωτήθηκε η διπλανή της στο αυτοκίνητο για τον ζήλο της να προσκυνήσει δύο φορές και η θεία μου της εξήγησε ότι είχε ανατριχιάσει την πρώτη φορά καθώς φιλούσε το κρανίο του Αγίου.ΤΟΤΕ ΕΚΠΛΗΚΤΗ ΛΕΕΙ ΣΤΗ ΘΕΙΑ ΜΟΥ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟ ΔΙΟΤΙ ΥΠΗΡΧΕ ΤΖΑΜΙ .

            ΤΟ ΤΖΑΜΙ ΟΜΩΣ ΕΙΧΕ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΕΙ όταν προσκυνούσε η θεία μου την οποία πιστεύω διότι είναι αξιόπιστο άτομο.Άλλωστε παρόμοιο θαύμα έχει συμβεί και σε μένα  με άλλο Άγιο οπότε δεν υπάρχει λόγος να το αναφέρω και αυτό.

            Οποιος παρακολουθήσει το ντοκυμαντέρ για τον Αγιο(υπάρχει στο you tube) θα ακούσει ένα συνταξιούχο παππούλη  να διηγείται πως ο Αγιος όταν ήταν εν τη ζωή, μέσα σε τρείς μέρες τον έκανε να περπατήσει κατά την παιδική του ηλικία, αφού ήταν ανάπηρος και δεν μπορούσε ούτε να σηκωθεί και θα αντιληφθείτε ότι η ιστορία που σας περιγράφω με την θεία μου φαντάζει ασήμαντη μπροστά σ’αυτό το γεγονός


ΤΙΣ ΘΕΟΣ ΜΕΓΑΣ ΩΣ Ο ΘΕΟΣ ΗΜΩΝ.

  
 Ιωάννης

Τα θυμάσαι τα αδέρφια σου;

Έχουμε να γράψουμε ιστορία ακόμη...